De "PEUTERPRAATJES" topic

loop ik in de AH, Enzo in het winkelwagentje en schreeuwt hard "mama, ikke kakken... mama luier"   Heeeeeeeeel fijn. Loop ik weer met een rood hoofd te scharrelen.

En van het weekend moest ik mijn haar fohnen. Enzo komt gezellig naast me zitten op de grond en zegt " owww, mama mooi" Hi hi zoooo lief!

Altijd bij het avondeten kletsen manlief en ik lekker met elkaar en eet Enzo z'n toetje op. Maar gisteren ging het meneer te langzaam. Enzo zei" mama afruimen, papa afruimen" en op een toon van dat we maar ff gingen opschieten. Hi hi

liefs
di silva

Wat een leuke uitspraken!!

De laatste week zeg ik tegen Dean "Ik hou van jou" in de hoop dat hij het ook gaat zeggen. Dus een paar dagen geleden bracht ik Dean naar bed en zei "Ik hou van jou" waarop Dean antwoordde "Ja!".

Als ik vraag aan Dean of ik een kusje mag krijg ik er ook meestal één. Toen ik een keer geen kusje kreeg en papa wel zei ik heel zielig "nou zeg". Een paar dagen later vroeg Dean of ik iets voor hem wilde openmaken. Ik zei dat hij even moest wachten en dat ik het zo open zou maken, waarop Dean antwoordde: "nou zeg!"

Als Dean iets van mij krijgt (drinken of een koekje of zo) dan zeg ik altijd: "dank je wel mama". Dean geeft dan als antwoord: "okay". Haha.

En nog een  leuke , maar heel onverantwoord:
Lex baalde ergens van en zei terwijl hij de trap op liep "kut". Dean stond naast mij beneden en hoorde dat. Hij heeft toen dagenlang hetzelfde geroepen. Nu letten we nóg meer op wat we zeggen.

Groetjes,
Nelly.

Ik zit nu op mijn werk (oohhh illegaal forummen...), dus ik bekijk deze topic vanavond wel als ik rustig thuis achter de pc zit.
Mijn collega's hoeven dan niet raar op te kijken als ik spontaan door een dreumesuitspraak in de lach schiet, hihi

Dus tot vanavond!
Jeske

hahahaha
heerlijk die uitspraken!!

ik vergeet ze ook steeds, iedere dag komt er wel iets bijdehands uit het mondje!!

eentje van gisteravond:
Merel en ik waren alleen thuis, en ze zat een keertje lekker bij me op de bank.
Ik was wat aan het zappen op tv...zegt ze: allemaal saai.
hahahahaha
Ja, er was ook geen drol op tv!

en vooral napraten.
merel is van de grote happen nemen, dus ik zeg vaak: goed kauwen.
En dat horen wij dan ook vaak terug als wij aan het eten zijn: papa, jij ook goed kauwen!

en ook hier de scheldwoorden...jaja heel slecht.
als iets niet lukt bij Merel wil zo nog wel eens (net als mama) zeggen: gottedomme.
Tja... soms floept het er bij mij uit, en die kleine is net een spons...zuigt alles op!

Ook hier een hele erge.......haha

De jongste liep met een pop rond (gebeurd al niet zo vaak)
en mijn man en ik zaten aan tafel te werken.

Ineens roept ze: papa, neuke pop

dus wij beide zoiets van HUH????????????

Dus nog een keer gevraagd wat ze zei: en ja hoor: neuke pop!

ineens ging mij er een lichtje branden......

"Britt, bedoel je een LEUKE POP?"
Zij heel trots......JA!

Ben blij dat ze het in huis zei, anders krijg je wel erg rare gedachten.

Verder van de jongste niet zoveel rare uitspraken die praat gewoon nog niet
zoveel....(lees:vertikt het, als ik iets half zeg begrijpen ze me toch wel, lijkt ze soms te denken)

Onze oudste is verkouden......dus vandaag zakdoekjes mee naar school.
Komt ze thuis zegt ze...MAM ik heb 3 keer een snotneus gehad, maar ik heb
mijn neus niet gesnoten.......Dus ik vraag waarom niet.....nou zegt ze
mijn neus heeft het doorgeslikt......
ze bedoelde dus dat ze haar neus heeft opgehaald.......
heb haar toch maar verteld dat daar de zakdoekjes voor zijn....

gr diana

Een poosje geleden hadden Har en ik tijdens het eten een serieus gesprek over iets. ( tja dat gebeurt ook wel eens in het WESTLAND) Op een gegeven moment zie ik in mijn ooghoek een ondeugende blik te voorschijn komen: Hjerre kreeg schijnbaar niet genoeg aandacht...hij zet triomfantelijk zijn ellebogen op tafel, zet zijn hoofd erop en zegt keihard tegen ons......Mogge, zeg het dis, plukkie eal! Hoe bedoel je een westlander in de dop

Tegenwoordig moet Hjerre voor de kou een mutsmop

Vraag je hem iets voor je te doen zegt ie: ja tuurlek!

En is ie het daar niet mee eens: echt niet

Hij kent al vele sinterklaasliedjes uit zijn hoofd en de nieuwste is sinterklaasje bonne bonne bonne. Die zou hij wel eens voor zijn oma gaan zingen, maar meneer had zijn flauwe pruik op en zong: sinneklaasje bonne bonne lollo, gooi wat in mijn lege lege tonge, gooi wat in mijn lollo, dank je sinnelollo.

Groetjes Hanneke

o ja nog eentje.

Tegenwoordig brult meneer; Drinke! wanneer hij wat drinken wilt, en daar zijn wij ouders het niet mee eens. Hij moet het dus netjes vragen: Waarop Hjerre tegenwoordig roept wanneer hij drinken wil: Mama, mag ik.....netjes vragen?

Terug
Bovenaan