De wachtbank... 38+ weken zwanger!

@ MariekeSep: Ja echt balen had zelf ook anders verwacht :-( Hopen dat er tegen maandag al iets gebeurd is..
Nou idd Joena en Su uz zijn al even stil, ik heb zo’n vermoeden dat hun kleintjes al geboren zijn!! Hoop het zo voor ze :)
Had jij nou al wel ontsluiting?
Haha hier ook maar heeft allemaal geen zin denk ik.. De baby moet een stresshormoon afscheiden willen de weeën op gang komen. Die van ons hebben duidelijk geen stress en haast en liggen lekker te chillen in onze buikjes :p
Ja dat thuis zitten vreselijk, word er gek van!! Wij gaan zo ook lekker naar buiten en vanavond komen mijn zus en haar vriend eten ook wel gezellig! Veel plezier tijdens de lunch @ MariekeSep :)
De andere dames nog plannen vandaag?
@ Babyfeb: Ik verwacht het niet meer haha hier wordt het gewoon een september baby. Had heel erg augustus in mijn hoofd zitten maar ben er nu wel gewend aan geraakt. 01-09-19 zou wel een hele mooie datum zijn :)

[quote quote=10240019]@ Babyfeb: Ik verwacht het niet meer haha hier wordt het gewoon een september baby. Had heel erg augustus in mijn hoofd zitten maar ben er nu wel gewend aan geraakt. 01-09-19 zou wel een hele mooie datum zijn ?[/quote]
Ja inderdaad of 09-09-19? mqar moet je nog heel lang wachten.

Haha, ik roep ook al heel lang dat ie 01-09-19 komt. Maar mijn man zegt 09-09-19.
Ik hoop dat ik gelijk krijg...? maar t is zo rustig overdag in mn buik, dat ik denk van niet. 

@SeptemberMamaToBe: uiteindelijk maakt dat volgens mij niets uit hoor, bij mij juist niet rustig en hier ook nog altijd geen baby haha. Als je zo leest en om je heen hoort start het bij bijna iedereen anders.
@Ashh: ik heb geen idee, ze hebben bij mij nog niet gecontroleerd of ik al ontsluiting heb. Ik denk zelf van wel maar dat dacht jij ook dus ook daar valt weer lekker weinig over te zeggen ;-).
@Nobba: ik moet er echt niet aan denken hahaha, de laatste keer was op de uitgerekende datum en eerlijk gezegd voel ik me een aangespoelde walrus en alles behalve sexy en vrouwelijk. Ik laat dat voor nu lekker gaan! De wandeling voor vandaag zit er weer op en voorlopig hoef ik ook geen ananas en bitter lemon meer. Ik heb de hoop op die wondermiddeltjes nu wel opgegeven ;-)
Hier wordt het sowieso vandaag het niet verwacht ik. Geen augustus baby dus maar een september baby :)

Goedemiddag allemaal, hier is het ook nog steeds rustig dus ik schrijf vandaag ook weer mee.. ik denk idd dat Joena en Suuz met iets anders heel leuks bezig zijn ;-) ik heb de hoop nu ook verplaatst naar september.. 1-9-19 zou inderdaad leuk zijn! 9-9-19 duurt me te lang haha! Hier rommelde het vannacht om 05.00u.. ik dacht zou het dan nu eindelijk? Maar nee hoor.. alles is weer rustig.. mijn wandeling zit er ook weer op.. ananas doe ik ook niet meer en qua seks.. mijn vriend durft het niet aan, voelt voor hem niet goed haha! Als er dit weekend niks gebeurd dan word ik maandag opnieuw gestript, scheen de laatste keer 2cm ontsluiting te hebben maar dat zegt dus ook niks.. maar goed.. de meeste baby's worden in week 40 - 41 geboren dus ik houd hoop dat hij ergens voor a.s. woensdag komt.. zou dan namelijk 41 weken zijn..
Zo weer een heel verhaal, fijn om even van je af te kunnen schrijven op zo'n forum.. hele fijne dag allemaal dames en ik hoop met lekker veel afleiding! 
Dat de maand september maar heel mooi mag gaan beginnen voor ons :p

Hoi!

Vandaag 39 weken! Van mij mag hij nog wel even blijven zitten...de afgelopen week ontzettende hoofdpijn gehad wat uiteindelijk migraine werd(nu al 3e dag). Geen zin om zo te moeten bevallen in ieder geval! Hier op af en toe een krampje na heel rustig!
Nog 1 week tot UD en soms vliegt het idee dat ik sowieso binnen 3 weken ben bevallen me wel aan! Super eng en spannend allemaal, maar toch ook wel weer zin in.

#mixedemotions

Ha dames, 

Hier nog steeds niks. Vandaag exact 40 weken. Ontzettend veel gerommel en voorweeën/harde buiken deze week. Sommige ook pijnlijk. 
Ben er echt klaar mee. Heb echt de hoop dat het uit zichzelf op gang komt, maar heb er ook een beetje een hard hoofd in. 
eind deze week kan ik eventueel gestript worden (mits ik iets ontsluiting heb)....
Onze verloskundigenpraktijk doet dat pas bij 41 weken.... :/ 

Terug
Bovenaan