De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Ik gok bij mezelf op ergens september. Richting 8/9/10 ofzo. 9/9/19 of 10/9/19 zijn ook wel leuke data. 
Ben het nu wel zat aan het worden en kijk niet uit naar de warmere zaterdag die eraan komt...
Jullie al enveloppen geschreven?

Joena succes vandaag, hopelijk levert het strippen wat op! Hoe is het met de rest? Ik ben nu 40 weken en 2 dagen, ben het echt helemaal beu.. op 2 van de 15 personen na van de zwangerschapscursus is iederen bevallen.. pff ik had niet gedacht dit te zeggen maar ik wil ook zo graag.. mijn leven staat nu echt een beetje stil en maar wachten.. sorry even klagen.. fijn om het even kwijt te kunnen :)

@ Su uz: En mocht je vandaag langskomen? Ben benieuwd, hoop het echt voor je :)
@ Joena: Succes bij je afspraak! Ben benieuwd hoe het gegaan is en wat ze gedaan hebben.
@ Gebruiker: Vervelend is dat he! Bij mij ook de meiden die later uitgerekend waren zijn allemaal al veel eerder bevallen.. Frustrerend soms :-( wil ook gewoon zo graag mijn kindje in me armen hebben!
Hier is de VK net langsgeweest, heb nog helemaal niks aan ontsluiting :-( Had me er op ingesteld maar baal er toch wel erg van. De baarmoedermond was wel gezakt en week maar er was nog geen opening. Ze zei dat dit niks zegt en het alsnog dit weekend gewoon uit zichzelf kan komen. Maandag gaat ze weer kijken of ik al ontsluiting heb..
Ik vond het erg naar toen ze ging voelen, hadden meer meiden dit? Is het te vergelijken met strippen anders moet ik mezelf echt even voorbereiden haha :p

Ik lees al een tijdje mee met alle wachtende en ben inmiddels 40+5 zwanger van kindje 2 en zojuist gestript. Het duurde gelukkig maar kort want ik vond het absoluut geen pretje. Au! Positief is wel dat het kón omdat ik al een beetje ontsluiting had. Hopelijk gaat het nu dan doorzetten.. 

Ashh, ja inderdaad vervelend.. ben zo jaloers op al die babyfoto's etc! De eersten zijn al lekker met de kleintjes aan het wandelen buiten en ik zit hier nog met een ronde toet.. maar ja.. moet even doorbijten. De kleine maakt het goed en heeft het naar zijn zin dat is het voornaamste!
Ze hebben mij 2 dagen geleden met 40 weken gestript. Helaas dus niks te weeg gebracht, had wel een kleine 2cm ontsluiting. Ik vond het strippen iets gevoeliger dan het inwendige onderzoek maar wel goed te doen. Je moet goed ontspannen, op je ademhaling letten en verder niet zoveel bij nadenken wat ze daar beneden aan het doen zijn haha.
Gebruiker...22: ik ben heel benieuwd hoe het bij jou gaat
En Joena het blijft behoorlijk stil.. is dit een goed teken? Voor de rest hoop ik ook echt dat de kleintjes zich snel melden.. ik snap als geen ander hoe te popelen je kunt staan om zo'n kleintje te mogen ontmoeten! Ik duim met jullie mee!

Ahh wat jammer Ashh, je hoopte vast dat ze wat anders zou zeggen en dat strippen al mogelijk was! Maar inderdaad het kan alsnog net zo goed vanavond starten...
Ik hoop dat Joena en Suuz vandaag druk zijn met iets anders, zou toch leuk zijn dat er nog augustus baby's bijkomen!
Hier ga ik er helemaal vanuit dat het sowieso september wordt en ik denk nu zelf of zondag of dinsdag/woensdag na het strippen (als dat natuurlijk lukt). Naast harde buiken constant heb ik gewoon geen voortekenen. Heb alleen wel het gevoel dat ik zo ongeveer met gekruiste benen moet lopen zoveel druk voel ik maar dat is nu al een paar dagen zo. Nu 40+3.
@ beide gebruikers: hopelijk heeft het strippen toch zin en kunnen jullie ook snel iets aankondigen!

@Mariekesep wanneer wordt jij weer gestript als er nog niks gebeurd is? Ik heb me verwachtingen nu ook maar bijgesteld.. een Augustus baby zal er denk ik wel niet meer in zitten.. vrijwel geen gerommel nu.. morgen 40+3.. pff kan niet wachten.. probeer elke dag ook een wandeling oid te maken ik zou niet weten wat ik allemaal moet gaan doen om het op te wekken haha

Terug
Bovenaan