De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Helaas geen augustus baby.. vandaag 40 weken en 4 dagen en ook niet echt het idee dat hij op 1-1-19 nog geboren gaat worden... gedulf wordt op de proef gesteld? Weinig gerommel vandaag.. maar gewoon afwachten.. hoe is het bij jullie? Al iets meer symptomen?

@ Babyfeb: Nou idd haha ik hoop niet dat het nog tot 09-09-19 gaat duren :p 
Ik verwacht er vandaag ook niet meer teveel van, dag duurt nog even maar toch..
Had net wel heeele erge steken down under die lang aan hielden! Hoop dat dat iets betekent van e.v.t. Beginnende ontsluiting.
@ MariekeSep: Ow dat is wel apart, normaal doen ze dat van te voren eerst even checken toch? Maar dit zeg ik nu wel maar overal schijnt het anders te gaan als ik dat zo allemaal lees :p zelfde met dat de een al ingeleid wordt met 40 welen en ergens anders pas tegen de 42 weken aan.
@ Gebruiker85: Leuk wij lopen gelijk!! :) Haha nee mijn vriend heeft precies hetzelfde, die heeft dat helaas al een hele tijd. Hoef echt niet over seks te beginnen :p Gelukkig heb je al ontsluiting, hoop dat het strippen morgen gaat lukken bij je! 
Ben benieuwd naar het 1e september kindje, spannend dames :)

Hi dames, het strippen van afgelopen vrijdag heeft gezorgd voor regelmatige harde buiken waardoor ik wel hoop kreeg maar helaas zette het niet door. 
Ook gister weer harde buiken met af en toe regelmaat maar nee...
gisteravond laat verloor ik mijn slijmprop en toen dacht ik ohhh nee ik wil echt nog graag slapen ?? haha dat is ook gelukt tot 5:00 uur daarna kreeg ik weeen. Echt anders dan een harde buik. Redelijk regelmatig maar nog veel tijd er tussen en goed te doen. 
En dat gaat dus nu al heel de dag zo door.... soms zit er 10 min tussen en soms bijna 30. En alles wat er tussen zit.
dus ja het rommelt al vanaf vrijdag maar echt doorzetten helaas nog niet. Ik denk dat ik 1-9 ook niet meer ga halen... 

liefs!

@Ashh toevallig! Kunnen we nog mooi even optrekken aan elkaar.. jaloersmakend he iedereen om ons heen al met die babyfoto's ;-) ben afgelopen woensdag al een keer gestript geweest maar toen op harde buiken na niks opgeleverd.. hoop het ook zo morgen!
@Gebruiker22 dat klinkt opzich wel veelbelovend? Beetje in beweging blijven lan de weeenactiviteit nog iets meer stimuleren volgens mij.. maar misschien doe je dat ook al.. wat was jouw uitgerekende datum? Ik duim voor je dat het doorzet en eindelijk de kleine vast kunt houden! Weet zelf hoe erg je ernaar uit kunt kijken!!!

Hier nog steeds geen nieuws, vandaag 40+6. Morgen komt de verloskundige langs om te strippen. Hopen dat dit het zetje gaat geven want het is genoeg geweest en ik wil niet ingeleid worden. 
Ik ga er vanuit dat Joena en Suuz inmiddels zijn bevallen en lekker aan het bijkomen/genieten zijn!

Vandaag 38 weken dus ga hier ook nog even meelezen/schrijven.
Gisteren de slijmprop verloren en onrustige avond gehad, vanochtend weer alles rustig. We wachten geduldig af, maar zijn klaar voor haar komst en kijken er ook echt naar uit! 
De laatste weken vind ik erg pittig, last van mijn rug en ik waggel wat rond, veel slapen maar dat is snachts niet altijd n succes. Ook mijn buik doet veel pijn, als ik moet drinken of plassen, als ik moet eten of poepen en gewoon als ze druk is ? 
succes iedereen!

@ Gebruiker22: Spannend zeg, kan ieder moment dus gaan gebeuren bij je! :) Heb je al wat afgesproken mocht het toch niet meer door gaan zetten??
@ Gebruiker85: Nou echt he!! Gaan ze het vandaag of morgen nog een keer proberen bij je?
@ MariekeSep: Ik denk het ook, die zijn vast heerlijk aan het genieten van hun kleintjes :) Hoop dat het strippen door gaat zetten bij je morgen!!
@ Minty: Dat je de slijmprop bent verloren is al een goed teken! Laatste loodjes zijn echt zwaar he.. Hebt ook nergens meer zin in en bent heel de tijd maar aan het afwachten. En de ongemakken worden steeds erger :-(
Vrijdag had ik nog 0 cm ontsluiting, verloskundige heeft net gekeken en nu 2 cm ontsluiting!! Ook heeft ze me gelijk kunnen strippen :) Zijn die steekjes aan de onderkant van gisteren toch de beginnende ontsluiting geweest.. Heb nu krampen maar weet niet of dat is omdat ze zo heeft lopen wroeten of dat er al iets bezig is.. Hopen dat het nu door gaat zetten en anders gaat ze over 3 dagen weer een poging doen. Morgen waarschijnlijk naar het ziekenhuis voor een echo en ctg. Fingers crossed, hopen dat we ons meisje snel in onze armen hebben!!

Terug
Bovenaan