De wachtbank... 38+ weken zwanger!

@ Gebruiker 10134585: ik word voor de eerste keer met 41 weken gestript. Dit is aankomende dinsdag. Mijn verloskundige wil het daarvoor niet proberen omdat het vaak zinloos is. Ik denk zomaar dat ik die strippoging gewoon ga halen en hoop oprecht dat het daarna gaat beginnen!
Ik heb inmiddels al 3 ananassen op, 2 flessen bitter lemon, eet pittig en wandel met suf (net als Nobba ;-)) maar het brengt ook niets op gang. Uiteindelijk moet de baby het toch aangeven wanneer hij er klaar voor is en blijkbaar moet ik toch echt nog even geduld hebben.
Vandaag komen gelukkig mijn ouders en neefje langs en gaan we lekker ergens lunchen. Ik ben het zo zat om alleen thuis te zitten (mijn vriend werkt op zaterdag) en het huis is nog nooit zo schoon geweest dus daar kan ik ook niets meer aan doen..

Hier 38+1... Vorige week 2 dagen lichte (voor)weeën gehad, sinds toen ligt alles stil.. behalve de baby natuurlijk?
Ik wil een baby!!! Hahahah. Hij komt vanzelf denk ik, en als ik opsta denk ik ; nou vandaag maar even niet. Maar dat wachten is vreselijk..
Het huishouden doe ik niet meer, mijn moeder neemt alles over behalve de was omdat ik het gewoon even niet kan. Verveel me wezenloos, laat die baby maar komen hoor

@mariekesep ik zie 1 ding nog niet op jouw lijstje staan van wat je geprobeerd hebt haha. Nou moet je ook nog maar net zin in sex hebben :p
Vandaag 40 weken. Soms lijk ik (licht) wat te voelen dat mijn lichaam wel ergens mee bezig is, maar het is niet denderend ofzo.

@mariekesep ik zie 1 ding nog niet op jouw lijstje staan van wat je geprobeerd hebt haha. Nou moet je ook nog maar net zin in sex hebben :p
Vandaag 40 weken. Soms lijk ik (licht) wat te voelen dat mijn lichaam wel ergens mee bezig is, maar het is niet denderend ofzo.

Ik voel me trouwens verder wel goed nog. Ik kan nog best veel en voel geen druk down under. Moeheid en het zat worden zijn dan wel  weer aanwezig.

Ben heel benieuwd of hier nog aug babys komen. Nog paar uurtjes hebben jullie?
Heel veel sterkte. Ben benieuwd waar Joena is en of ze al ligt te knuffelen met haar baby?

Terug
Bovenaan