De wachtbank... 38+ weken zwanger!

@Moix: meen je niet, 2-3cm al?? Dan zou je toch bijna zeggen dat de bevalling gewoon al begonnen is? Wist niet dat je daar gewoon mee rond kan lopen, dacht een cm of 1. Nou, hopelijk heeft het doorgezet! ;) 
Nou, volle maan was hier geen succes. Nothing yet... wel weer een appje net van een vriendin: IS DE BABY ER AL? -> 'Ja over 5min, lig net te persen'.
Zucht...

Hier heeft de volle maan ook geen effect gehad. Gisteravond bleef het enorm rommelen maar opnieuw is het vannacht gestopt. Had vanochtend even een mini meltdown, ik wil gewoon zo graag dat hij komt haha! Na het opstaan zijn de harde buiken wel weer gezellig aanwezig..
Nieuwe dag, nieuwe kansen dan maar ;-)!

@MariekeSep: Spannend! De rest is vandaag wel heel stil ;) Misschien toch doorgezet bij iemand!
Nou, wie weet hebben we dit weekend meer kans. Mn vriend is zondag jarig dus ergens hoop ik dan weer niet die dag. Maarja anderzijds ben ik nu op een punt dat ik het zelfs met kerst en pasen niet erg zou vinden HAHAHA. Kom maar op baby. We zijn zo klaar voor jou!
Succes weer op de wachtbank allemaal. En geniet van het weekend!

Hier ook niets gebeurd helaas:-(
Nou begrijpelijk hoor, had ik gisteren ook echt even een huil/klaag momentje.
Lichamelijk is het gewoon zwaar en als je dan snachts ook nog zo slecht slaapt en de nieuwschierigheid dan kun je echt niet meer wachten tot dat de kleine er is!
Ook vraag ik me af hoe dichter ik naar de 40 weken ga, of ze niet te laat komt en ze me moeten inleiden. Hoop zo graag op een natuurlijke wijze. Lijkt me helemaal niks als het op gang gebracht gaat worden..
Hopelijk gaat er vanavond/vannacht iets gebeuren :)

@Ashh: ja idd. Daar zit ik nu ook aan te denken, terwijl ik me daar de hele zwangerschap geen zorgen om heb gemaakt. Ik heb nog 6 dagen tot de uitgerekende datum. Dus ik houd maar hoop dat het gaat komen voor donderdag.
Zucht. Ik verveel me ook gewoon. Ben wel toe aan wat leven in de brouwerij. Het wordt komende week wel heel lekker weer. Schijnt ook bevorderlijk te zijn voor een bevalling... en kunnen we toch nog even genieten van de zon in de tuin!

Hier is inmiddels wel babynieuws: 16-8 is ‘s avonds Anna geboren ?. 
Het was een hele pittige bevalling met helaas wat complicaties, dus Anna en ik blijven nog even in het ziekenhuis. Zij doet het nu gelukkig goed. Dus het genieten is begonnen. 

MoiX: gefeliciteerd met Anna! Wat fijn dat ze het goed doet. Hopelijk herstel je zelf ook snel en mogen jullie lekker naar huis.
Hier weer de hele nacht gerommel, dit keer echt weeën gehad tot 03:00 uur en helaas daarna weer weggezakt. Onze kleine man houdt ons voor de gek ?

Terug
Bovenaan