De wachtbank... 38+ weken zwanger!

Ik heb vandaag echt om de zoveel minuten harde buiken. Dit begon gisteravond en ik dacht echt, het gaat vannacht doorzetten. Maar juist voor mijn doen goed geslapen en vanochtend was het weer rustig. Ik heb tijdens mijn zwangerschap niet veel harde buiken gehad dus moet even wennen aan dit gevoel.. Hoop stiekem nog steeds dat het een teken is. 
Vanochtend nog even een bestelling gaan ophalen bij de Prenatal en wat boodschappen gedaan maar ik vind het niet meer zo prettig om op stap te gaan alleen merk ik. Heb echt het gevoel met een loden bal rond te lopen en die druk die je voelt.. poeh!
@Mama-Nadine: Oeh 41+6.. is het destijds nog uit zichzelf begonnen of ben je toen ingeleid? Spannend, ik hoop voor je dat de tweede zich toch iets eerder gaat melden ;-)

@Mariekesep: herkenbaar. Gister hier idem dito. Een harde gespannen buik s avonds. Met slapen ook nog. Ook tijdens de hele zwangerschap nauwelijks gehad. Dus gek gevoel. En daarnaast deed lopen zoveel pijn door die druk. Ik dacht echt het zet door. Niet dus...
Bij de vk geweest vanochtend. Ze gaan pas wat doen zoals strippen bij 41 weken. Alles zag er goed uit. Ze gaf aan dat je toch uiteindelijk weeën moet krijgen dus geduld hebben is het beste...
Oké... fml. 

@Joena: jammer dat het bij ons beide niet door heeft gezet! Ik zag net toevallig dat het vannacht volle maan is. Ik geloof niet echt in dat soort dingen maar ik geef het een kans haha ;-)

Haha herkenbaar. Ben met 39+1 bevallen en de laatste weken bestond uit het Googlen van symptomen start bevalling... Mijn dagen bestonden uit wandelen, slapen en dagje weg niet te ver van huis. Heel veel succes en geniet van de kleine!

@Mariekesep: een vriendin van mij is bevallen bij volle maan hahaha. Die zei het ook al tegen me. Ach... een beetje bijgeloof is prima denk ik in deze situatie. Fingers crossed vanavond/vannacht :)

@Mariekesep: een vriendin van mij is bevallen bij volle maan hahaha. Die zei het ook al tegen me. Ach... een beetje bijgeloof is prima denk ik in deze situatie. Fingers crossed vanavond/vannacht :)

@ Joena: Hahaha ja het is idd het uitje van de week! Maar wel fijn om iedere keer te horen dat alles nog goed is.
Enige waar we nu nog op wachten is de kleine die wil komen :)
Ohh thanks voor de tip, ik ga morgen even wat dadels halen! Je weet nooit wat het doet ;-)
Haha dan heb jij nog geluk, die van mij wil al iets van 2 maanden niet meer, hij is bang dat hij tegen haar hoofd aan stoot. Krijg het hem echt niet uit zijn hoofd gepraat :p
Gelukkig heb ik er zelf de laatste tijd ook niet meer zo’n behoefte aan..
@ Mama-Nadine: dat lijkt me ook wel pittig als je nog een kleintje rond hebt lopen! Hopelijk hoef je deze keer niet zolang te wachten als bij de 1e :)
@ MariekeSep: Vaak zeggen ze wel als je aan het eind veel harde buiken krijgt dit een teken is dat de bevalling zich aan het voorbereiden is.
Nee snap ik, dat heb ik ook dat ik het niet echt fijn meer vind om weg te gaan. Heb de komende weken ook expres niet echt meer iets gepland.
Ik laat de boodschappen nu bezorgen, echt ideaal. Misschien is dat ook wat voor je? Scheelt een hoop gesjouw :)
Laten we hopen dat het verhaal van de volle maan klopt en we allemaal onze kleintjes morgen in onze armen hebben haha!

Ben blij dat mijn verloskundige al met 40+1 wilde proberen te strippen. Het strippen van afgelopen dinsdag heeft enig effect gehad, maar heb er geen weeen van gekregen. Ben wel de slijmprop verloren.
Heb inmiddels wel 2-3cm ontsluiting. Vanmiddag nogmaals gestript en nu lijkt er meer te gebeuren, maar ben benieuwd of het echt doorzet. 
Qua tips om het op te wekken had de verloskundige het ook nog over tepelstimulatie. Dat heb ik de afgelopen dagen dus maar braaf gedaan. En ook nog ananas gegeten, ook dat zou mogelijk ook enig effect hebben. (Hoeft niet het hart van de ananas te zijn)
Hopelijk gebeurt er bij jullie ook snel wat! 

Terug
Bovenaan