december 2008 uitgerekend??

Hallo Dames!
Allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!!!
Ik heb gisteren positief getest en ben 23 december uitgerekend. We hebben al een dochter van bijna 4,5jr en die kwam 10 dagen te laat. Het zou in mijn geval dus ook nog een 2009 baby kunnen worden! ;-)
Groetjes, Edith.

Hallo allemaal,

ik ben vandag 5weken en 4 dagen zwanger.
Het gaat lekker zijn gangetje.
Ik heb regelmatig wel een druk in mijn onderbuik en soms trekt dit door naar mijn rug.
Mijn borsten zijn wel gevoelig en soms ook een beetje pijnlijk en regelmatig jeuk op mijn armen, benen, buik en rug.
Ook merk ik dat ik steeds vaker trek in ijs krijg.
Maar geef daar niet al te vaak aan toe.
's nachts wordt ik meestal wel wakker en lig ik een paar uur wakker. Soms met een beetje rugpijn en die druk in mijn buik. Maar die gaat meestal wel weer weg als ik op mijn rug ga liggen.
Omdat ik steeds die druk in mijn onderbuik heb, heb ik maar op advies van mijn gynacoloog een zwangersschapsbroek aangedaan. En het helpt nog ook.
Ik heb er wel minder last van.
Deze drukt ook neit zo in mijn buik met zitten als een gewone broek.
Ik heb een zittend beroep(taxi).
Ik ben nog steeds niet misselijk ofzo. Hebben meer mensen dit?
Vind het een beetje raar.
Maar het kan ook nog komen.

Groetjes Fanny

Hoi Fanny,
Ik ben ook niet misselijk, maar dat ben ik bij de 1ste ook nooit geweest. Dus ik hoop dat het ook dit keer wegblijft! Ook bij mij voelen m'n borsten erg gespannen en soms pijnlijk aan en een gespannen gevoel in m'n onderbuik. Ik ben eens benieuwd wanneer ik aan de positiekleding moet!
Groetjes, Edith.

Hoi Allemaal,

Gisteren getest en zwanger van ons tweede kindje.
Als ik goed geteld heb ben ik op 28 december uitgeteld.

Groetjes Marijke

Hoi hoi,

marijke: gefeliciteerd met je zwangerschap.
Edith: het is nog niet echt persce nodig dat ik zwangerschapsbroeken meot dragen.
Maar om de druk weg te halen uitmijn onderbuik omdat ik heel de dg zit is dit me aangeraden.
En ik draag nu al 2 dagen de broeken en ik moet zeggen het helpt wel iets om die druk in mijn onderbuik te verminderen.
voor de rest heb ik nog niet veel kwaaltjes.
en hoop ik ook zo te houden.
Geniet lekker van het weer en de zwangerschap.

groetjes fanny

Hier nog een december mama.... Wij zijn als alles goed gaat 28 dec uitgerekend.
Vorig jaar juni met de pil gestopt, en dan nu raak!
Ben super blij en leuk op deze manier jullie ook te kunnen volgen...

Hoi Fanny,

Ik heb ook die druk op mijn buik. Ik vind t geen prettig gevoel.
Ook ik draag nu al zwangerschapsbroeken. Puur voor de druk te ontnemen. Zelf heb ik een zwaar beroep. Ik ben marktkoopvrouw.
Ik vind t nu ook allemaal veel zwaarder dan bij mijn 1e kindje.
Pffffff.

Gr linda

Hi dames!

Ook ik ben in december uitgerekend, de 9de. Dit is onze tweede zwangerschap. Ons eerste kindje, ons zoontje is in de 35ste week van de zwangerschap levenloos geboren.  Hij zou nu bijna 15 maanden geweest zijn. We vinden het dus erg spannend allemaal. We gaan er vanuit dat het goed gaat maar soms vinden we het erg moeilijk om ervan te genieten.

Bij de eerste zwangerscahp had ik heel sterk het gevoel dat we een zoontje zouden krijgen. Dat klopte ook. Nu heb ik heel sterk het gevoel dat we een dochtertje krijgen. Herkent een van jullie dit?

Doei doei

Terug
Bovenaan