december 2008 uitgerekend??

Hoi hoi,

Ik weet sinds 1 april (haha, geen grapje!) dat ik weer zwanger ben, en ben als het goed is  3 december uitgerekend.
Ik heb al een dochter van 15,5 maand, van haar was ik op 6 december 2006 uitgerekend.

Groetjes Platvoetje
mv Amy, 17-12-2006 en 5w 3d  zwanger  

quote: Memmie van Luke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2008 11:41:09'));

Hoi Linda,

Gefeliciteerd!!!
En ik ben ook op 11 dec uitgerekend (als mijn berekening klopt...)
Kan me je gevoelens over de 1e 3 maanden helemaal voorstellen.
Ik heb dat ook, terwijl het bij mij met mijn eerste kindje gewoon goed is gegaan.
Dus voor jou zal dat nog vele malen erger zijn.
Succes en het komt vast goed!!

En "voel" je al iets??

Groetjes!

Dit is dus mijn 3e zwangerschap. Bij de andere 2 voelde ik een soort van tinteling in mijn buik. Alsof ik de hele dag honger heb. Nu heb ik dat ook weer. Dit is voor mij wel een teken dat t nog goed is. Bij mijn 1e zwangerschap voelde ik dat ineens niet meer, maar toen wist ik ook niet wat ik moest voelen of niet.
Nu weet ik dat wel een beetje ( ook al is elke zwangerschap anders). Het voelt in ieder geval allemaal wel goed.
Moet wel zeggen dat t allemaal nog een beetje onwerkelijk is hoor.

En jij hoe voel jij je? Ziek?

GRoetjes linda

Hallo,

vanmiddag een zw.test gedaan en hij is positief.
volgens de predictor site ben ik uitgerekend op 11 december.
Heb al een zoontje van 19 maanden.
Vind 't wel onwaarschijnlijk allemaal.

Jama
mv thijs

quote: jama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2008 15:02:22'));

Hallo,

vanmiddag een zw.test gedaan en hij is positief.
volgens de predictor site ben ik uitgerekend op 11 december.
Heb al een zoontje van 19 maanden.
Vind 't wel onwaarschijnlijk allemaal.

Jama
mv thijs

Gefeliciteerd meid. Weer 1 op 11 december uitgerekend.

Gr linda

quote: hummie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2008 14:55:41'));

quote: Memmie van Luke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2008 11:41:09'));

Dit is dus mijn 3e zwangerschap. Bij de andere 2 voelde ik een soort van tinteling in mijn buik. Alsof ik de hele dag honger heb. Nu heb ik dat ook weer. Dit is voor mij wel een teken dat t nog goed is. Bij mijn 1e zwangerschap voelde ik dat ineens niet meer, maar toen wist ik ook niet wat ik moest voelen of niet.
Nu weet ik dat wel een beetje ( ook al is elke zwangerschap anders). Het voelt in ieder geval allemaal wel goed.
Moet wel zeggen dat t allemaal nog een beetje onwerkelijk is hoor.

En jij hoe voel jij je? Ziek?

GRoetjes linda

Geen tintelingen oid bij mij,
Alleen heb ik het gevoel dat mijn buik nu al begint te groeien...
Lijkt me onwaarschijnlijk, maar sommige broeken beginnen echt al vervelend te zitten...
Ga over 2 maandjes trouwen, dus hoop maar dat mijn jurk nog een beetje zal zitten..

Wat leuk dat er nu al 3 mensen op 11 december uitgerekend zijn!!!
Dat gaat een mooie dag worden (al was ik met Luke 6 dagen over tijd.)

Groetjes Baukje

Hoi dames,

ik merk wel wat van de zwangerschap hoor.
Meer dan dat ik bij Dylano had.
Zo zie je maar dat iedere zwangerschap verschillend is.

Ik ben met vlagen misselijk, (dat wordt gelukkig wel minder) maar de moeheid daarintegen neemt erg toe.
Ik moet eigenlijk smiddags wel ff gaan liggen, maar dat gaat helaas niet altijd.
Ook groeien mijn borsten de pan uit, maar goed... dat vind mn as. niet erg hoor

Verder zijn we sinds 4dgn gestopt met roken, en dat valt op sommige momenten toch wel tegen hoor. Vooral sochtends en na het eten, pff!!
Zijn er nog meer die gestopt zijn met roken??

Groetjes Debby, mv Dylano 02-05-07, en zwanger van de 2e, 5w 3d

Debby, wat goed van je dat je gestopt bent met roken. ik rook zelf niet, maar ik weet van vrienden en familie dat het erg moeilijk is om te stoppen. Succes!

Ik was gisteren aan het boodschappen doen en ik werd me toch een potje misselijk ineens van al die verschillende geurtjes die daar hangen...pffff.

Hey Weeke,

thnx voor het compliment!! Het gaat iedere dag een stuk beter!

En tja... die geurtjes... Dat hoort er echt bij, haha!! Maar gelukkig is dat alleen de 1e 12wk het ergst.
Daar heb ik nog geen last van (ff afkloppen)
Maar dus wel erg moe. Net Dylano op bed gelegd, dus nu ga ik ook ff een tukkie proberen te doen.

Groetjes Debby.

Terug
Bovenaan