December 2020

Ahhh @juliev wat ontzettend verdrietig.. ? Heb je ondertussen al iemand gesproken??
Gefeliciteerd en welkom nieuwe dames! 

Dankjewel meiden ? ik heb niemand kunnen bereiken. Ga zo het ziekenhuis bellen en zal dan wel teruggebeld worden denk ik.
@lieke s toen het begon had ik nog wel een beetje hoop, maar verloor ook een stolsel en later die avond het vruchtzakje. Dit was mijn 3e miskraam dus helaas ook wel herkenbaar :( alleen nu kreeg ik na het verlies van het vruchtzakje ineens heftige krampen. Daarvoor had ik nauwelijks last. 

Ah nee... wat erg Julie-V.. ik weet nog dat we zo blij waren beiden in een ander topic wat ik was gestart aantal weken geleden... heel veel sterkte ? zo verdrietig

Ik heb mijn eerste echo pas als ik 10 weken ben, ik dacht altijd dat dit rond de 8 weken al zou zijn?? Ik ben ongeduldig en wil graag weten of alles goed is hihi.. nog 4 weken wachten 

Elln wonen jullie in België of Nederland ?
Dat wachten is wel spannend!
Wij zouden als deze keer alles goed zit voor de nipt gaan.

Vandaag de verloskundige gebeld :) en afspraak voor de eerste echo. Ik heb mijn echo op 27 mei staan..ik ben dan rond de 11 a 12 weken.. was het nu maar al zover..

Heeft iemand hier misschien tips?
Heb enooooorme maagzuur en misselijkheid;maar zo erg dat ik amper eten binnen houd of kan functioneren. En ik moet natuurlijk ook voor m'n dochtertje van 2 zorgen.. Het valt me best zwaar en heb ook echt alle kwaaltjes. Van ochtendmisselijkheid, heftige maagzuur tot jeukende buik en duizelig haha. Ik vind ook echt NIKS lekkers qua eten en pas zelfs niet sl m'n kleding meer!! En ik ben volgens mijn berekening bijna 8 weken..

Deze vrijdag heb ik gelukkig een echo vanwege mijn miskraam hiervoor. Ik hoop zo een hartslag te zien of horen.. Alleen dan kan ik écht genieten. Nu ben ik maar een zwak vogeltje wat niks kan en niet blij durft te zijn..

Terug
Bovenaan