December 2020

Ik ben ook zwanger, van ons 2de kindje. Als het goed is is de uitgerekende datum rond 7dec. 
A.s 24april eerste echo.

Hallo dames!

Ik zal me even voorstellen.
Mijn naam is Regina en ben 33 jaar. En woon in Frieslad. Momenteel zwanger van ons tweede kindje, onze eerst (Oscar) wordt as zondag 3 jaar.
Ik voel je goed, iets last van lage rugpijn... Maar verder (nog) niks te klagen.
Hoe gaat het met jullie?
p.s. is er ook een FB groep waar jullie in zitten? (bij mijn vorige zwangerschap zat ik in een groep op FB met zn 100 dames die allemaal in dezelfde maand waren uitgerekend. Was erg leuk. Zelfs meerdere keren afgesproken met dames.
Gr Regina

Julie-V wat vind ik dit erg om te lezen! Ik kwam eigenlijk speciaal even na lange tijd in dit topic kijken omdat ik me dacht te herinneren dat je vandaag je eerste echo zou hebben. Wat een klotezooi zeg!
Liefje Weet je al meer? Als je een medische indicatie hebt krijg je gewoon een vroege echo hoor. Ik heb aanstaande maandag ook mijn eerste echo.
SRA bij mijn vorige zwangerschap was ik behoorlijk ziek en heb ik medicatie gekregen. Als het écht niet meer te doen is zou ik daar om vragen. Ik snap dat je er nog niet van kunt genieten, hopelijk komt dat gevoel snel! Ik probeer positief te blijven maar denk dat ik ook pas kan genieten als ik over de helft ben.
Linda spannend die echo! Ik moet/mag de 20ste ?
Regina welkom en gefeliciteerd! Bij mijn weten is er nog geen groep, maar die kunnen we natuurlijk zelf ook maken!

Maandag 27 april ook onze eerste echo! Dan zijn wij 7 weken zwanger! Deze vroege echo hebben wij omdat we eerder in november een miskraam hebben gehad! Maar wat is het en blijft het spannend! Helaas mag mijn vriend niet mee! Maar langleve video bellen! 
op mijn zere borsten na hebben last van vlage misselijkheid! Met name s’avonds en s’nachts! En vooral s’nachts ook heel duizelig! Heel vreemd! Hebben meerdere hier last van? 
Fijne avond
liefs 

Ik heb net 5 dagen na NOD een positieve test gehad. Het duurde even voor ik durfde te testen ? Volgens eigen berekening zal ik rond 18 dec uitgerekend zijn. Net maar online inschrijving bij verloskundige gedaan. 
Ik heb vooral heel veel honger, telkens kleine hoeveelheden eten. Verder een wat opgeblazen gevoel. Oh en het is ons 2e kindje

Hoi Sandra vdp,
vandaar eerste bloedname gehad. HCG staat op 123 wat een goed begin is voor 4+1 te zijn. Volgende week moet ik opnieuw laten bloedprikken. Vorige keer ben ik niet boven de 211 geraakt dus het is spannend..
Eerste echo staat op 5 mei. (7 weken) en dan zou er ook hartactiviteit moeten zijn ?.
Oh zo spannend dat jij maandag al jou echo hebt! Je zal er wel naar uit kijken ?
Hoe voel jij je voor de rest ?
Ik maak me ondanks de geruststelling van de huisarts wel zorgen. Heb steken in mijn vagina.. maar dit zou door de bandenpijn kunnen komen. Ik hoop dat dat ook effectief zo is... 

@sandra vdp wat lief van je! ? Vandaag alsnog de echo gehad en alles zag er weer goed uit. M'n lichaam heeft het zelf opgeruimd gelukkig. Omdat het de 3e keer is gaan we nu wel voor aanvullend onderzoek. Eerst chromosoom onderzoek en over 3 maanden wordt getest op stollingsproblemen en teveel eiwitten in bloed. De kans dat er wat uitkomt is klein maar vind het wel fijn om te weten/uit te sluiten. 
@nansie jij ook bedankt! ??

Dag iedereen, 
Ik zou me graag willen aanmelden :) 
Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en uitgerekend voor 20/12. Mijn eerste echo is half mei dus dat is nog even afwachten. 

Terug
Bovenaan