December 2020

Ik wil me ook graag aansluiten ! Ik ben er wel niet helemaal zeker van dat ik in dit topic hoor, mijn uitgerekende datum heb ik vandaag te horen gekregen en die is 10 december, maar ik woon in het buitenland en hier is je uitgerekende datum eigenlijk de “maximale” datum.. volgens mij zou t in Nederland eind november zijn.. ik ben nu 6 weken en 3 dagen. 
Vandaag heb ik de eerste echo gehad (omdat wij door ivf zwanger zijn geworden krijg ik een hele vroege), het ziet er allemaal goed uit en heb het hartje kunnen horen! 
Deze zwangerschap is ons tweede kindje, onze eerste is 14 maanden en volop de wereld aan t ontdekken. Ik voel me gelukkig vrij goed, alleen een beetje moe en ik ben niet misselijk maar wil de hele dag eten anders krijg ik een vaag wee gevoel in m’n buik.. een beetje lastig uit te leggen maar ik had dat de vorige zwangerschap ook dus ik blijf gewoon lekker eten haha! 

Leuk om weer mee te kunnen lezen hier hoe jullie je voelen!

Hoi allemaal. Allereerst gefeliciteerd allemaal! Wat leuk om te lezen dat jullie allemaal in december uitgerekend zijn. Ik heb afgelopen zaterdag voor het eerste getest en die gaf een licht streepje aan. Zondagochtend de clearblue gedaan en ja hoor 1-2 zwanger aaaaah. Net als meerdere voel ik mij echt niet zwanger. Wel last van een “aparte” buik alsof er iets niet lekker zit maar voor de rest nog geen klachten. 13 mei hebben we de eerste echo en dan zou ik 9 weken zwanger zijn. Spannend allemaal vooral of het goed zit.. 
Ik blijf jullie volgen leuk! 

Gefeliciteerd iedereen!
Ik mag me ook bij deze groep melden, gisteren 2 enorme knallers van testen gehad. Ik weet de uitgerekende datum nog niet precies, want ik heb een hele onregelmatige cyclus. De de zwangerschap is echt een cadeau en verassing! Van ons zoontje, 16 maanden nu, hebben we hulp gehad van het ziekenhuis om eindelijk zwanger te worden, dus we hadden nooit  verwacht dat het spontaan zou lukken! We wilden vanaf volgende maand serieus weer proberen, dus had dit nog niet verwacht, maar we zijn er zo gelukkig mee! Juist omdat we weten hoe moeilijk het kan zijn.
Ik voel nog niks verder eigenlijk, vanmiddag maar eens de vk bellen (ook nieuw, want dat ging vorige keer allemaal via het ziekenhuis)
Fijne zwangerschap meiden, hoop dat het goed mag gaan!

Hey dames!
Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap! Ik mag me ook aanmelden ???
Afgelopen zondag, 4 dagen voor nod een test gedaan omdat ik dacht joh, het is toch niet gelukt.. Tot mijn grote verbazing stond er dus wel een mini mini streepje.. 
Elke dag getest en de sreeepjes worden steeds duidelijker. Vandaag is mijn nod dus ik begin het steeds meer te geloven.
Volgens mijn berekening ben ik rond de 17e uitgerekend!
Ik ben dus Essiemama, 33 jaar en heb al een dochter van 3, in december wordt ze 4. 
Ik hoop en duim voor ons allemaal dat het goed mag gaan! ????

Gefeliciteerd KlaverVier en Gebruiker!
Ik vind het ook nog steeds zo onwerkelijk en onzeker.. Doe nog steeds elke ochtend een test haha!
Vandaag de verloskundige aan de telefoon gehad. Donderdag heb ik een telefonische intake en 11 mei de eerste echo!
Wachten duurt lang! 

Gefeliciteerd allemaal!
ik mag me ook bij dit clubje voegen, vanochtend een positieve test gehad na de eerste ronde Clomid. Superblij maar ook zo spannend allemaal. 28 april een 7-8 weken echo in het ziekenhuis. Dit wordt ons eerste kindje ?

Terug
Bovenaan