December 2020

Gefeliciteerd allemaal!
Het is bij ons gelukt na de 2e IUI poging. In totaal zijn we ruim een jaar bezig geweest. Vorige week vrijdag hadden we onze eerste positieve test in handen en ben nu 5 weken zwanger.
Ik had altijd gedacht dat als ik eenmaal een positieve test zou hebben, ik alleen maar heel gelukkig zou zijn, maar  niets is minder waar. Hahaha! Wat een onzekerheid brengt dit met zich mee zeg! Ik heb vrij weinig klachten. Soms vergeet ik gewoon helemaal dat ik zwanger ben, omdat ik dan een dag niets heb gemerkt. 28 april hebben we onze eerste echo in het ziekenhuis.
Is de onzekerheid voor jullie herkenbaar? Hebben jullie veel klachten of juist niet?

Hoi dames, 
Helaas mag ik me weer afmelden. Ik heb weer een miskraam ? het begon gister met wat heel licht oud bloed.. Dat ging weer weg, vanmorgen weer een beetje, minimaal en vanavond werd het al helderrood en zojuist verloor ik een groot stolsel. Ik weet dus vrijwel zeker dat het mis is.. Pff, het wordt ons niet echt gegund ? we zouden woensdag onze eerste echo hebben.. Ik kan ook de gynaecoloog helemaal niet bereiken.. Er is niet eens een spoednummer of iets dergelijks.. 
Ik wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap toe. ❤️

Wat erg voor je meid heel veel sterkte ? 
ik hoop voor je dat je de verloskundige nog kunt bereiken en ze even kunnen kijken maar dat kunnen ze alleen als je geen bloedverlies meer hebt 
heb je ook last van krampen want ik heb zelf tot de 20 weken zwangerschap bloedverlies gehad en me zoontje is nu bijna 15 maanden oud  en heb zelf ook meerdere miskramen gehad dus voor mij is het verschil wel heel duidelijk als ik een miskraam kreeg dan had ik ook hevige buikkrampen  
misschien heb je nu nog een klein beetje hoop dat het nog goed gaat  ❤️

Ahh niet Julie-V! Wat ontzettend jammer en verdrietig! Hopelijk krijg je snel duidelijkheid en kun je woensdag laten checken hoe het is van binnen. Heel veel sterkte!

Even een algemene vraag: weten jullie een goede app als het gaat om de groei van je kindje? Ik heb de zwangerschap+ en daar zou een kindje met 6 weken 1,3 cm zijn. Bij de website van babybites is het dan weer 5 mm en 24baby zelfs maar 3 mm. Zit een behoorlijk verschil in en geen idee wat aan te houden dus. Dat verschil loopt alleen maar op met de weken die volgen. 

Hallo dames!
Dit is de eerste keer op een forum voor mij, dus ik ben benieuwd?
Ik heb woensdag een test gedaan en deze was positief. Clearblue gaf aan 2-3 weken, dus dan ben ik rond 16 december uitgerekend. Ik heb al een week last van af en toe menstruatiekrampjes en gevoelige borsten, maar dit hoort er allemaal bij volgens de VK.
Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het toch wel heel erg spannend allemaal. 6 mei een bel afspraak met de verloskundige en pas met 11 weken de eerste echo. Ik heb nu al het gevoel dat de tijd voorbij kruipt? hoe kom je deze dagen door, zonder te weten hoe het in je buik gaat en je nog zo lang moet wachten?? Zijn jullie ook elke keer bang dat jullie bloeden als jullie naar de wc gaan?
Mijn vriend, bijna man (volgende week geregistreerd partnerschap, leuk met 1,5 meter afstand?) en ik zijn 4 jaar samen en ik ben 26 jaartjes jong.

Liefs.

Wat erg jullie-v , veel sterkte gewenst en hoop dat het je in de toekomst gegund is! ❤️

voor de nieuwe dames; gefeliciteerd ! 

Terug
Bovenaan