December 2020

Bedankt allemaal, voel me vooral erg verdrietig. 

Het klinkt stom, maar weet nu wel dat het kan. De volgende keer zullen we vast meer geluk hebben. 

Clauclau begrijpelijk dat je verdrietig bent.  Hopelijk heb je snel weer geluk voor een zwangerschap 

Nansie en LDorien Gefeliciteerd! 

Dat slapen is ook herkenbaar voor mij, ben 'snachts vaker wakker en duurt het vrij lang voor ik weer in slaap val. 
Ik heb het vooral ook heel erg warm, vooral s'ochtends , dan zit ik een t-shirt beneden en m'n vriend met een dikke trui en de verwarming aan  ..Ik hoop vooral dat ik niet zo misselijk ga worden , vond dat uit mn vorige zwangerschap wel het vervelendste in het eerste trimester. 

LDorien gefeliciteerd met je positieve test! En welkom bij de club!
Elln zo zie je maar weer hoe anders het bij iedereen is en hopelijk ook in iedere zwangerschap. Ik vond de misselijkheid en het overgeven ook vreselijk.. Heb het eerste trimester in de ziektewet gezeten. Soms wel 30x overgeven op een dag. Het is misschien nog te vroeg om te juichen, maar misselijk voel ik me nog totaal niet ? honger daarentegen ? 

Sandra  zo dat lijkt me heftig als je zo misselijk bent en moet overgeven. Ik hoop voor je dat je dat bespaart blijft deze keer !

Hallo!
Wat leuk dat er al een topic is!
Ik heb al een dochtertje van 2 en zij wordt 7 december 3.
Nu ben ik 4 december uitgerekend.. Ben benieuwd haha!
Vorig jaar helaas in mei een miskraam
gehad; met moederdag. Verschrikkelijk :(

Afgelopen maanden waren echt een hel. Had hevige buikpijn en het zwanger worden lukte niet. Uiteindelijk zou ik 24/3 geopereerd worden om te kijken wat er aan de hand was. Maar toen ging de operatie niet door..
En ik was helemaal vergeten wanneer ik nou ongesteld moest worden. Kwam ik er achter dat ik al een week over tijd was! Super blij haha!
Nu alleen dag in en uit kotsmisselijk. Maar neem het enorm voor lief. 

Hoi allemaal, allereerst gefeliciteerd allemaal !

Bij deze meld ik me heel voorzichtig aan , afgelopen vrijdag had ik een positieve test. Uitgerekende datum zal rond 10 december zijn. Ik verwacht a.s. week eeb telefoontje van de VK voor het plannen van een echo.
Het is mijn tweede zwangerschap we hebben al een dochter van bijna 3.

Nu duimen dat we allemaal  een mooie zwangerschap mogen beleven en alles goed mag gaan ?

Terug
Bovenaan