December 2022

Ik heb tussendoor nog een echo gehad, omdat ik zover teruggezet was bij de eerste, maar alles ging nog goed! Ik heb daar wel wat houvast aan, maar vind het nog steeds spannend tot aan de termijnecho. Werd tijdens mijn vorige zwangerschappen wat rustiger toen ik de baby's voelde... Hoe houden jullie het vol tot de echo steeds?

Vanmorgen eerste vitaliteitsecho gehad. Op de goede plek en het hartje klopte! Heel fijn..
Precies 8 weken vandaag, en uitgerekend op 28-12.. spannende kerstdagen dit jaar..

Ik ben benieuwd, hebben jullie je zwangerschap al met mensen gedeeld? Ik met mijn familie en 2 beste vriendinnen. Het liefst wil ik het nu van de daken schreeuwen na deze echo. Maar we houden het voor de rest nog even stil

Ik heb het wel al gedeeld met onze ouders. Morgen pas eerste echo volgens mij berekening dan 7 weken + 6 dagen. Maar dat had meer te maken met het feit dat wij volgende week gaan trouwen en ik mij best even druk maakte om mijn jurk en ik het wel prettig vind dat er even wat meer mensen kunnen meedenken over het feit dat ik natuurlijk geen alcohol drink dan. Bij onze eerste hebben we pas na de 8 weken echo het aan mijn ouders en schoonouders vertelt.

Ik heb het met best veel mensen al gedeeld. Ouders, broers en zussen, mijn baas (als het misgaat moet ik toch ook vertellen dat ik even afwezig ben om deze reden) en 2 vriendinnen... Als het niet goed zou gaan wil ik het eigenlijk ook wel kunnen delen met mensen, maar snap dat niet iedereen datfijn zou vinden

Vandaag een goede echo gehad :) alleen waar wij dachten dat de uitrekende datum 30 december zou zijn. Zijn we voor nu op 2-1-2023 gezet. Ook prima natuurlijk :) we hebben een mooi kloppend hartje gezien

Poe zijn jullie ook zo extreem moe? Man, mijn ogen vallen meteen dicht als ik even op de bank lig. Eraan toegeven is moeilijk met een peuter thuis.
Mocht iemand een gouden tip hebben ?

Terug
Bovenaan