December 2022

Verder hier nog behoorlijk last van kwaaltjes.
Mijn darmen zijn helemaal van slag, ben de hele dag kots misselijk, maar gelukkig nog niet hoeven overgeven al scheelt dat soms maar heel weinig.
Ben ook meer moe als normaal en gevoelige borsten hoe is het met jullie kwaaltjes?

Bij mijn zijn de kwaaltjes vrij weinig vind ik. Ik had eerst wel gevoelige borsten maar nu niet meer. Ben wel echt heel vermoeid, soms wat misselijk. Volgende week donderdag eerste echo dus ben benieuwd :)

Poe hier wel echt goed te pakken. Misselijk en helaas ook paar keer moeten overgeven. Beetje zoeken hoe ik ‘t beste kan eten nu. En ook nog genoeg calcium binnenkrijg

Mijn klachten vallen nog steeds erg mee. Wat meer moe dan normaal en wel wat gevoelige borsten.
Vanavond onze 8 weken echo gehad. Een duidelijk kloppend hartje, al armpjes en zelfs al beweging! Voorlopig op 8w1d gezet met een uitgerekende datum van 25-12. Ben benieuwd of het echt een kerst kindje gaat worden! 

Hoe is het bij jullie? 

Vandaag had ik de 2e echo.. na de eerste echo met kloppend hartje was de uitgerekende datum 10 december en zou ik vandaag dus 10 weken en 3 dagen zwanger moeten zijn.Ik ging er vol vertrouwen heen maar helaas was sta gevoel snel verdwenen ? het hartje klopte niet meer en de groei was gestopt bij 9 weken en 3 dagen.
Morgen een afspraak in het ziekenhuis om te beslissen wat nu omdat ik het weg wil hebben en hier niet zoals bij de vorige miskraam nog weken mee rond wil lopen.
Voor jullie allemaal heel veel succes gewenst en ik hoop dat jullie allemaal van mooie gezonde kindjes zullen bevallen. Xxx

Hier gaat het goed. Gisteren heb ik de termijnecho gehad en waar ik had verwacht ergens tussen 10+0 en 10+2 uit te komen werd het 10+5! Lekker die dagen cadeau. 7 december is de definitieve uitgerekende datum. Gelukkig is de misselijkheid hier ook grotendeels weg. 
Overmorgen ga ik prikken voor de NIPT en 9 juni, bij 14+1, hebben we de 13 weken echo. Daar kunnen we dus nu lekker naar gaan aftellen. ☺️

Terug
Bovenaan