December 2022

Hallo gefeliciteerd iedereen! 

Ik ben op 20 december 2022 uitgerekend. Dit is de eerste keer voor mij en ben onwijs enthousiast en zenuwachtig. 

Heb al 2 goede echo's gehad en maandag 30/05 heb ik mijn eerste termijn echo. Zo spannend allemaal! Is er toevallig iemand die minder klachten hadden in week 10? Ik heb namelijk nauwelijks klachten.. 

Groetjes! 

Joann gefeliciteerd!! Spannend he die eerste weken. Hier had ik beide zwangerschappen ook dat in week 10 vrijwel al mijn kwaaltjes verdwenen ?

Runbabyrun bedankt en bedankt voor je reactie! ❤️ Dat is een enorme opluchting om te lezen. Ik maakte mij namelijk enorme zorgen! 

@evdb ik heb geen nipt gedaan.
Bij de andere kinderen ook niet.

Heb wel al een gesprek gehad met de gyn en klinisch VK omdat ik in oktober een heftige astma aanval heb gehad waarbij ik zelfs op de spoed ben beland. Hierdoor willen ze in ieder geval zorgen dat er evt zuurstof etc klaarstaat

Hoe gaat het met iedereen hier? Met mij best wel goed eigenlijk! Wat moe en gevoelige borsten maar verder weinig klachten. Inmiddels al 10 weken. 

Wanneer hebben jullie de termijnecho? Wij moeten nog een week wachten maar ben alweer zo benieuwd hoe alles gaat en of alles oké is. Hoe is dat bij jullie?

Verder willen wij sowieso wel NIPT gaan doen maar is het beetje wikken en wegen ivm die nevenbevindingen. Wat doen jullie en waarom? Enerzijds denk in waarom niet, weet het liefst zo veel mogelijk maar anderzijds denk ik wat voegen die nevenbevindingen dan toe? 

@schoneslaper

Hier de termijn al achter de rug en morgen de 13 weken echo.

Wij doen geen nipt omdat we het eigenlijk niets vinden toevoegen, er is een kans dat... we hebben het bij de andere kinderen ook niet gedaan.

Vorige week eindelijk een paar dagen niet overgegeven en nu breekt het tin alle hevigheid weer los. Nadeel/voordeel ik ben niet misselijk meer, alleen nu komt het dus zomaar opzetten en moet ik er tegen rennen.
Heel vervelend. Komt ook echt met veel kracht, kan het vergelijken met de reflux van mijn jongste toentertijd in bogen zeg maar.
Hoop dat dit snel voorbij is.

Hier gaat opzich alles goed! Wel erg vermoeid kan zeker mijn werkdagen amper volhouden. Ben nu 9 +1 weken zwanger en heb 13 juni de termijnecho. dus nog even afwachten!

Hoihoi! Tijdje geleden dat ik heb gereageerd, ik lees steeds mee en zie een hoop herkenbare dingen. Hier ook behoorlijk misselijk geweest, maar met Emasafene en gister acupunctuur een beetje beter! Vanmorgen de termijnecho gehad, alles goed en vandaag precies 10 weken. Wij gaan waarschijnlijk wel de NIPT doen.

Terug
Bovenaan