December 2022

Hoi hoi, ik heb een positieve test en ben waarschijnlijk 18 december uitgerekend. Het wordt ons 2de kindje. We wisten dat we een 2de wilde maar wilde daar nog wel even mee wachten dus het is nu dus enigszins ongepland en zeker omdat het ook in december komt merk ik dat we niet echt vol van blijdschap zijn en daar voel ik me dan weer schuldig over?

@mamavantwa ja en denk dat je op fb sneller kijk dan het forum althans ik wel. Dus misschien wel leuk als er meer mensen het leuk vinden.

Gefeliciteerd allemaal! 
Vandaag is nod maar ik test al een paar dagen positief (#testjunkie, hou op schei uit). Ik ben dus zwanger van mijn 2e kindje en totaaaaal in shock haha. 
Bij de eerste duurde het 2.5 jaar en werd ik met de eerste IUI behandeling zwanger. Nu besloten we voor een 2e te gaan en de eerste ronde was het dus raak. Wowww! Ik ga dinsdag de VK bellen voor een afspraak en volgens eigen berekening nu 25 december uitgerekend? 
Mijn eerste kindje is ruim 1.5 (september 2020) dus nog vers in het geheugen haha maar toch leuk om weer mee te kletsen met dames die ongeveer gelijk lopen! 

Hallo!
Gefeliciteerd allemaal! Hier ook net meer dan 5 weekjes zwanger van de eerste, tot nu toe op 15 december uitgerekend :) Super spannend allemaal, en hopen dat alles goed gaat!
10 mei heb ik de eerste echo!

Gefeliciteerd allemaal! Misschien leuk om in het begin bericht de mensen te zetten die meepraten met uitgerekende datum? Ben alleen niet de maker van dit topic.... Ik heb geen fb, dus praat graag hier verder met de mensen die willen

@melindaBij wat leuk!  Ik heb ook 10 mei mijn eerste echo, toch weer spannend. Hopelijk een kloppend hartje.
@zwaluwveertje niet schuldig voelen! Het is gewoon even wennen, vooral als het nog niet officieel in de planning stond. Wij zouden eerst deze maand overslaan omdat ik december geen leuke maand vind. Maar niet gedacht 2e ronde al raak te zijn, dus dachten ach zien vanzelf. Maar verwachte al is vast raak want als ik zeg liever niet in december,wordt het natuurlijk december. Maar komt goed!! Zodra je die echo hebt gehad voelt het weer wat echter en dan wordt gevoel vast ook wat beter!
@bo-belle  wow wat bijzonder dat het nu ineens raak is! Super gefeliciteerd haha. Heel fijn dat je nu niet de medische molen in hoefde!  

Terug
Bovenaan