December Baby

gefeliciteerd allemaal, ik heb ook positieve testen en ben uitgerekend op 6 december. helaas in de familie een hoop ziektes dus ik krijg morgen al mn eerste echo om te zien of het goed gehecht is. zo niet dan mag ik al meteen de medische molen in.

zo spannend allemaal maak me ook enorm veel zorgen lig er ook echt wakker van. hoe gaan jullie daarmee om?

Gefeliciteerd allemaal!!

Wat een spannende tijden he?
Ik wil me voorzichtig melden maar ben erg onderzeker.
Vrijdag wat bloedverlies, dacht begin menstruatie, maar niet doorgezet.
Zaterdag licht positieve testen
Zondag bloedverlies en test leek minder positief te zijn, dus ongesteld dacht ik
Maandag geen bloedverlies meer
Vandaag een erg duidelijke streep op mijn test.
Verloskundige gebeld en mag met 7 weken echo laten maken.
Spannend, en heel onzeker zo met dat bloedverlies

Hi! 
Ik kon alleen het novembertopic vinden de laatste week, maar nu ineens was het december topic daar. 
Ik testte 27 maart positief na drie dagen overtijd terwijl we in ronde 9 zaten en de maand februari genegeerd hadden qua ovulatietesten etc. We hebben het maar 1 keer gedaan die maand en lachen nog steeds om deze wending. 5 december ben ik ‘uitgerekend’ van ons eerste kindje en 24 april hebben we onze eerste echo. 

Verder ben ik vooral heel moe en heb ik gevoelige borsten. 

Whaaaaa ik mag mij ook hier melden!! 
Vandaag mijn NOD en ook voor het eerst vandaag getest; positief! Ik vind het nog erg onwerkelijk en besef dat het vroeg is, maar dat het gelukt is zijn we erg blij mee natuurlijk!! Vooral mijn vriend was echt shockend, ikzelf ook wel maar vooral blij haha. Straks en morgen ga ik zeker wel weer testen (just to be sure). Ben toch graag positief dus voor nu heel goed nieuws
volgens mijn berekening 14 december uitgerekend, maar ik ga morgenochtend een clear blue doen om te zien wat daar op staat. 

Hoi allemaal,
Mijn NOD is vandaag en ook ik had afgelopen zondag een knaller van een positieve test. Ben volgens mijn eigen berekeningen op 17 dec. uitgerekend.
Morgen ga ik nog een keer testen en dan hopen dat alles goed gaat! In februari heb ik een miskraam gehad dus dat maakt me nog wel een beetje onzeker.
Zijn er trouwens mensen die ook echt last van hun darmen hebben? Die van mij zijn compleet van slag wat resulteerd in opstipatie en een flink opgezette buik :-( En ook echt met moment flinke buikpijn.

Hee Linnepinn, gefeliciteerd!

ik heb al vanaf 4 dagen voor NOD lage rugpijn en krampen in de baarmoeder. Daarom dacht ik dat ik zeker ongesteld zou worden, maar het was wel wat heftiger dan normaal. Dus toch zwanger blijkt! Ik heb geen last van obstipatie maar ik heb wel nogal veel gas haha.... verder heb ik tot nu toe geen klachten!

Hallo dames en welkom. Wauw wat een hoop nieuwe aanmeldidingen. Van harte gefeliciteerd iedereen.
Er is een facebook groep. Als je erbij wil kun je mij via fb prive berichten. Ik moet je wel eerst als vrienden uitnodigen op fb daarna kan ik jullie pas uitnodigen voor de groep.

Terug
Bovenaan