December Baby

Veerveer en Linnepinn,

Dat van het gas is zo herkenbaar, haha! En inderdaad daardoor een licht opgezette buik. Ik kan niet meer fijn op mijn buik slapen, dat voelt niet prettig.
Oh, en de borstpijntjes zijn ook duidelijk aanwezig. Het sporten maar even on-hold gezet tot het wat meer went.

Gefeliciteerd allemaal!
Ook ik had gister een positieve test in m'n handen ?. 
We wilden vanaf volgende maand voor een tweede gaan, maar nu blijk ik al een maand zwanger. Onverwacht maar super gewenst ?!
Ik verwacht dat ik 14 december ben uitgerekend. Super spannend weer!! ?
Kimberly, ik stuur je een PB via Facebook 

Ik weet nu een week van het wordertje in mijn buik en wat een week was het.
De klachten zijn al goed gestard. Ik ben heel moe, pijn aan mn borsten, niet echt misselijk maar wel veel honger. Herkenden anderen dat ook? 
Verder vind ik het super lastig om nog niet te delen. Dat is niks voor mij. Met pasen zien we mijn ouders en schoonouders. Dus tot dan nog gedult moeten hebben. 

Ik heb er ook veel moeite mee in die zin dat er een vergrootglas op mij is gericht omdat alm’n vriendinnen pas zijn bevallen. Afgelopen weekend niks gedronken en krijg gelijk al opmerkingen.
Geen idee hoe ik het nog even voorlopig voor me ga houden. Wil het echt nog niet vertellen.
Hebben meer mensen dit?

Het voor me houden... Heel moeilijk. Kan geen fatsoenlijk gesprek voeren. 
Volgende week zondag geven wij een feestje in een café. Als ik niet drink valt het heel erg op, al weet iedereen wel dat we bezig zijn, ik wil niet dat het onderwerp van gesprek wordt. Dan moet ik de hele tijd liegen tegen mijn ouders en familie...
Dus hopelijk hebben ze alcoholvrije wijn ? en anders zelf maar een fles meenemen of zoiets... En het personeel iedereen goed informeren over dit grote geheim...

Succes ladies!

@linnedpinn, die vergrootglas herken ik zeker. Iedereen vermoed al langer dat wij wel zouden gaan proberen maar ik heb altijd mijn mond stijf gehouden over een evtuele kinderwens. Ik ben heel benieuwt of mensen het niet door gaan krijgen. 
Lijkt we wel een hele vervelende manier trouwens, als het uitkomt omdat iemand een flauw grapje maakt.

Hoi allemaal!

10 december uitgerekend van ons 2e kind. Best spannend na de miskraam in januari waarbij we een drieling verloren. Heb volgende week daarom al een eerste echo. Doodeng

Terug
Bovenaan