December Baby

hoi linnepin,
ja ik heb het ook hoor boeren scheetjes en diarree helaas. moet ook flink zoeken in mn eten want bij sommige dingen zoals een krentenbol dan wordt ik extreem misselijk en ga ik echt aan de race.

het enige wat ik verder het is de continu gevoel van verkramping (schijnen de banden te zijn) en pijn aan de tepels.

Yes ik mag me ook aansluiten hier!
Na 18 dagen Over tijd en vorige week negatief getest vanmorgen  besloten weer te testen... Een heel licht streepje.
Ik was bang dat iets wilde zien wat er niet is. Dus dokter gebeld, ik mocht langskomen. Daar nog een test gedaan. Iets donkerder nu maar alle drie de doktersassistentes feliciteerden me!
Gelijk ook de verloskundige gebeld en op 29 april mag ik langskomen voor mijn eerste echo!
Zijn er meer vrouwen die weinig klachten hebben? Ik voel amper wat. Ja mijn borsten staan op knappen voor mijn gevoel.... Af en toe een klein krampje in mijn buik.  Meer niet
Ik vind het mega spannend allemaal 

Wel fijn dat forum zodat je het gevoel hebt dat je niet de enige bent die t allemaal spannend vind, wat voor kwaaltjes je hebt en wanneer je t tegen wie gaat zeggen.
Wij hebben besloten om t met Pasen aan onze ouders te vertellen.
Ik heb het nu vast aan 2 collega's verteld. Ik kon t echt niet meer voor me houden en ik vind t ook zo leuk om t er over te hebben!
Na onze ouders komen de goede vrienden en pas na 12 weken de rest.

Hoi dames!

Heb me aangemeld voor de fb groep!
Heb afgelopen zondag positief getest! Inmiddels een paar testen verder,omdat ik het zo onwerkelijk vind hihi. 
En nu al zo onzeker, vooral omdat ik vanaf zondag elke dag wel iets bloed verlies.... meerder dames die dat hebben?
Verder weinig klachten, af en toe wat kramp in mn buik. Meer niet. 
Het is trouwens ons eerste kindje en en ben 13 december uitgerekend volgens mn eigen berekening. 24 april eerste echo. Ik heb clomid geslikt vanwege pcos.

Hoi iedereen!! 

Leuk he allemaal? :) 
Wij 2 mei onze eerste echo.... spannend maar Heel veel zin in! Vandaag precies 5 weken. Nog geen last van misselijkheid alleen erg veel van maagzuur. 13 december is de dag volgens de berekening :)
Vind het nu al erg gezellig in mijn buik. Kan niet wachten tot hij/zij steeds een beetje meer groeit

Hallo,
Gefeliciteerd allemaal! Ook ik had vorige week een positieve test ? Volgens de berekeningen ben ik 13 december uitgeteld en 5 weekjes zwanger van de eerste. 
8 mei heb ik de eerste echo, spannend! 
Wat leuk om zo alle reacties te lezen op dit forum, zo heb ik toch het gevoel dat ik het niet helemaal geheim hoef te houden.
Geniet allemaal van jullie zwangerschap?
Groetjes, Shirley

Helaas zal ik afscheid moeten nemen van deze topic. Hoogstwaarschijnlijk maak ik op dit moment een miskraam door. Vanaf zondag zat het me al niet lekker. Door de verloskundige heel fijn geholpen. Die hadden al een extra echo gepland, maar helaas wordt deze vervroegd naar maandag om waarschijnlijk te bevestigen dat het om een miskraam gaat. Geloof niet dat er nog iets levensvatbaar aanwezig kan zijn. Voel me momenteel erg leeg en futloos. Hoop dat het snel voorbij is zodat we weer verder kunnen kijken naar de toekomst.
Ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met jullie zwangerschap. Geniet van elk moment! Hopelijk zien jullie mij snel weer ergens terug! ?

Terug
Bovenaan