December Baby

Thanks! Voel me mentaal al een stuk beter. Hoe vreemd het ook klinkt, maar ik heb nu duidelijkheid. Heb nu wel genoeg gejankt de afgelopen dagen. Laat dit maar gauw allemaal voorbij zijn, zodat we weer aan de toekomst kunnen gaan denken ?
Jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap gewenst! Geniet van jullie kleine wondertjes!?

Hoi ik meld me ook aan 
ik ben ongepland zwanger en vind het super eng want ik heb al een dochter van nu 19 maanden oud 
mn uitgerekende datum zou ik nog niet weten heb 6 mei Mn eerste echo dus tot die tijd wacht ik het allemaal af 
ik weet het sinds 2 april en ik was eergisteren en gister super beroerd heel heftig naar de wc sorry voor de info 
maar sinds vanmorgen voel ik me kiplekker heb vandaag wel veel steekjes en krampjes gehad het klinkt gek maar het voelt vanaf het begin af aan al niet echt goed 
herkend iemand dit? 
Ik had dit bij gevoel bij mn dochter totaal niet mAar deze keer lijkt het wel alsof het niet goed zit 
ik hoop het natuurlijk wel maar het voelt gewoon anders

Hoi meiden, 
Gefeliciteerd allemaal. Klaasje wat 'n rot bericht sterkte.
Ik ben ook in verwachting. Na een ivf behandeling is alles goed uitgepakt. Uitgerekend 18 december.
Het is ons tweede kindje. 
Ik ga even hard op zoek naar de fb groep want heb ontzettend leuke ervaringen met de vorige groep. 
Liefs xx

Ooh klaasje, wat naar. Heel veel sterkte, maar het klinkt alsof je heel sterk bent en er al goed over kan praten. Succes met verwerken en opnieuw proberen!

ik had gisteren even een ‘paniek’ momentje; ik had opeens minder buikpijn (dat is mijn enige symptoom, begon voor NOD) dus ik ging denken dat het misschien mis was gegaan. Gelukkig vanochtend weer een testje gedaan en het streepje was dit keer donkerder dan Controlestreep, hij was goed opgelopen. Dan nog heb je geen zekerheid, maar het is gelukkig niet minder duidelijk geworden.
Hebben jullie al veel klachten? Ik alleen lage rugpijn en licht buikpijn. 7 mei heb ik de eerste afspraak

ik Had vorige week zondag een positieve test. Ben onwijs blij maar ook zo onzeker. 
Heb last van een branderig gevoel / pijnlijk gevoel bij schaambot soms in de liezen. Misselijk humeurig en pijnlijke borsten. Volgend de clear blue was ik vorige week 2-3 weken zwanger.
donderdag moet ik bij de gynecaloog zijn. Had eigenlijk afspraak staan voor uitstrijke. Nu gaan ze echo maken. 
Op 6 mei eerste afspraak bij de verloskundige. Ben wel super onzeker en bang

Hallo allemaal!

hier ook een positieve test! Super spannend. Volgens mijn berekening 15 dec uitgerekend.
wie is de beheerder van de FB pagina! Wil me graag aanmelden

Terug
Bovenaan