December Baby

Hoi allemaal!
ik weet sinds donderdag dat ik zwanger ben van ons 2e kindje. Super spannend weer...

als ik me voor de Facebook pagina aanmeld, kan dan niemand van mijn vrienden zien dat ik lid ben. Niet dat iedereen het nu al weet....

Van harte gefeliciteerd! FB pagina is helemaal geheim... de berichten die geplaatst worden of waar je op reageert kunnen alleen de leden zien ?

Hey meiden!
Ik weet sinds afgelopen maandag dat we in verwachting zijn van ons eerste kindje! 
Ik vind het super spannend allemaal.. 
Ik ga me ook aanmelden bij de FB-pagina. Leuk! 
Liefs

Ha allemaal,

wat leuk om zoveel te lezen over vrouwen die in dezelfde fase zitten. Volgens de app die ik heb gedownload ben ik 17 dec uitgerekend 1 dag na mij verjaardag...

wanneer gaan jullie het vertellen? Mijn man heeft het er behoorlijk moeilijk mee om voor zich te houden. 

Groetjes

Familie na de 1e echo die heb ik aanstaande  woensdag. Met Pasen gaan we het dan vertellen zijn we allemaal samen. Ik vertel het nog 2 andere vriendinnen en de rest van de vrienden na de 2e echo en daarna rond 12 weken de rest van de wereld middels facebook. 

Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is! Hoe gaat het met iedereen? Hier eigenlijk heel goed. Heb alleen meer honger en gevoelige borsten, vooral de zijkanten. Nog even wachten tot de eerste echo, heel erg benieuwd!! 

@klaasjee, wat een ontzettend rotbericht. Heel veel sterkte ?
De rest allemaal gefeliciteerd! Wat een mooie verhalen.
Vorige week heb ik de VK-praktijk gebeld. 9 mei de afspraak met de gynaecoloog en direct de eerste echo.
Ik heb epilepsie en gebruik medicatie. Daardoor onder wat strenger toezicht (gelukkig). Zijn hier meer dames die epilepsie hebben?
Meld me binnenkort aan voor de FB-groep, lijkt me heel leuk ?

Terug
Bovenaan