December Baby

Gefeliciteerd en welkom allen!
@veerveer ik heb ook totaal geen 'kwaaltjes' op af en toe buikpijn na. Ik maak me dan ook zorgen als ik dat een halve dag niet heb. Ook veel testen tussendoor gedaan om te zien of het oploopt... maar probeer het ook wat los te laten, ik hou er rekening mee met eten en drinken maar heb er verder geen invloed op.. 
Wachten tot eerste echo duurt lang ;)

@deehv, stiekem ben ik blij om te horen dat jij hetzelfde hebt haha. Voel me bijna te goed, en de buikpijn wordt minder en dan ga je inderdaad twijfelen. Ik heb nu besloten iig niet meer te testen en positief te denken, de echo komt er niet sneller door en heb er verder toch geen invloed op. En geniet maar gewoon van het geen kwaaltjes hebben haha! 
Wanneer heb jij je echo?

Hoihoi, 
Zo te lezen ben ik niet de enige zonder kwaaltjes, ik werd er nogal onzeker door maar de test blijft gewoon positief dus ik ben gewoon dan eigenlijk een geluksvogel denk ik maar ?
Groetjes Shirley

Hi! 
Ik weet nog niet exact wanneer ik ben uitgerekend maar het is ergens in december.
Heb hiervoor hele onregelmatige cyclussen gehad die erg lang duurde. Dus uitrekenen is nog al lastig omdat er geen regelmaat in zat in de eisprong enz. Ik ga aankomende woensdag naar de VK. 
Ik denk zelf dat ik nu de 6de week in ga. Dus het is nog even spannend!! Ik ga me ook aanmelden voor de FB pagina. Leuk! 

@veerveer 1 mei mijn eerste echo, rond de 7 weken ben ik dan. Ze wilden eerst met 8 weken maar ivm bloedverlies een week eerder. Duurt alleen nog zo lang haha.
Wanneer is jou echo??

@shirley haha inderdaad gelulsvogels zijn we hoewel ik een kwaaltje hier en daar ook niet erg zou vinden nu ;)

@deehv, ooh spannend he. Het wachten is t ergste vind ik. Ik heb 7 mei de echo, ik mocht 3 mei maar dan kon mijn partner niet mee dus dan maar paar dagen later. Ik ben dan volgens eigen berekening 8+1, heel benieuwd of dat klopt.

en @shirley, herkenbaar maar we zijn gelukkig niet de enige! Alhoewel ik sinds vandaag denk; is dit nou honger of misselijk...?

Ik heb ook het gevoel dat ik precies honger heb terwijl ik net gegeten heb en dan word ik precies misselijk. Super raar. Gisteren een hele dag dat gevoel van misselijkheid (zou vorige week 5wkn zijn volgens de dr)

Hoi dames!
Iedereen gefeliciteerd! Bij mij ook een positieve test waar op stond: zwanger 2-3 weken :) :) 
Beetje bizar nog, en meteen ook wat angsten door mijn miskraam in november. Maar deze keer heb ik er iets meer vertrouwen in. 
Ik voel verder niet veel, alleen mijn borsten zijn pijnlijk en stevig. Alleen dit had ik de laatste tijd ook bij elke menstruatie, vandaar dat ik dat niet meer als graadmeter nam. Natuurlijk ook gewoon prima dat ik nog niet zo veel voel; ik voel me gewoon goed dus dat is ook fijn. 
Is er al een Facebookgroep aangemaakt voor de december baby's? Heb nog niet zo goed terug gelezen in dit forum.
XXXXX

Terug
Bovenaan