December Baby

Hoi allemaal, 
Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik heb vandaag positief getest. 
Leuk de Facebook groep, ik ga een verzoek aan Kimberly versturen. 

Ik mag ook melden! Vorige week al had ik me toch zere borsten. In de ochtend was het ergst waren ze ineens echt rond, tepels stonden recht en deden zeer. Toen was mijn test steeds negatief. Gisteren dacht ik in de middag nou nog een keer en anders bel ik de huisarts. Want ik was zeker 8a9 dagen overtijd.
Dus test gedaan.... En tadaaa een mooie roze streep. Ben door het dolle heen!! 
Als ik het goed heb betekend ben ik 5 weken zwanger en uitgerekend op 14 december. ??

ik heb gisteren mijn eerste echo gehad!! bij 6+3, had dit zelf gevraagd, omdat ik morgen op vakantie ga en graag wilde zien of het op de goede plek zit. echt zo bijzonder!! er was een ieniemienie baby formaat bosbes te zien met een kloppend hartje. blijf het ongelofelijk vinden dat het in mijn buik zit! nu kan ik heeeeeerlijk genieten op vakantie!

Het lukt me niet Kimberly als Facebook vriend toe te voegen. Ik heb je een pb gestuurd. Lukt het bij jullie wel? 

Ohhh wat fijn Loethe!! Nu lekker onbezorgd genieten van je vakantie!
Lydia, mij is het wel gelukt.. geen idee hoe dit kan?!

Wat bijzonder Loethe! Fijn dat dat nog kon voordat je op vakantie gaat.
Ik heb 10 mei mijn eerste echo gepland. Volgens berekening ben ik nu 4+4 en uitgerekend op 20 december. Wij gaan 11 mei op vakantie dus ook erg fijn dat ik net daarvoor nog een echo krijg.
Ik kan Kimberley ook niet toevoegen op Facebook.. hmmmm.. ligt dat aan mijn instellingen? 

Terug
Bovenaan