December Baby

Ik meld me ook. Gister positief getest en rond 21 dec uitgerekend. Vandaag helaas wat bruin verlies dus erg zenuwachtig. Hiervoor een miskraam gehad dus ben redelijk in paniek!

Dames, hebben jullie je al aangemeld voor Moeders voor Moeders? Ik wel en vandaag gesprek gehad. Het blijkt dus dat veel vrouwen zich ‘te laat’ aanmelden, waardoor ze maar heel kort mee kunnen doen en andere kunnen helpen. Ik kan jullie dan ook alleen maar aanraden om naar de website te gaan, de info te lezen en je aan te melden als je het belangrijk vindt om andere vrouwen en mannen te helpen! Wie weet heb ik hiermee iemand van jullie gestimuleerd, er zijn genoeg mensen die onze hormonen kunnen gebruiken. 

Hoi lady's! 

Ik heb afgelopen maandag ook positief getest en hij wordt steeds duidelijker? ben nu twee dagen over tijd.. 

We hebben een dochtertje van 10 maanden en deze tweede is zo welkom.. Wat ik heb uitgerekend ben ik rond 23 december uitgerekend. 

Hebben jullie al klachten zoals misselijkheid, krampjes enz? 

Groetjes MandyD

Hi allemaal!
Mandy, ik heb precies dezelfde data: nu twee positieve tests en due 23-12. Dit is mijn eerste zwangerschap na 4 cycli proberen. Kan t nog niet helemaal geloven maar voelt goed!

Liefs Jo

Terug
Bovenaan