December Baby

Hoi dames, 
Ik mag me voorzichtig bij jullie aansluiten. Vanmorgen positief getest. Dit is ons 3e kindje. Volgens eigen berekening uitgerekend 24 december. 
Het enige wat ik tot nu toe merk zijn wat gevoelige borsten.

Yes net een eerste vroege echo gehad die positief was! Kloppend hartje en al. Durf nog niet goed blij te zijn vanwege een miskraam in januari maar dit begint in ieder geval al goed 

Hallo dames, van harte gefeliciteerd!
Helaas wil ik voor degene die nog niet in de fb groep zitten mededelen dat we stoppen met mensen toevoegen. We zitten nu al met 50 leden. Dit is absoluut niet persoonlijk natuurlijk en in overleg met meerdere uit de groep besproken. 
Wellicht kunnen de nieuwe dames die zich aanmelden een andere fb groep starten. Wij wensen jullie een goede zwangerschap toe, goede eerste echo's en wellicht al kloppende hartjes en veel succes toe.
Liefs Kimberley

Joehoe..

Ik ben 4 december uitgerekend.
7 weken zwanger dus vandaag!.
Morgen echo erg zenuwachtig.

Goed beroerd en misselijk haha 
Groetjes

Ik heb alleen nog met mn 5 weken erge last van mn borsten en zo af en toe licht misselijk... maar meer nog niet. En jullie?
Zal ik clearblue weken in dicator proberen? Vorige keer was het niet echt goed bevallen met cb. Of gewoon wachten op verloskundige?

Terug
Bovenaan