December Baby

Ik heb ook een afspraak staan voor de eerste echo op 11 april vroege echo met 6 weken! Dit ivm miskraam
Nu ben ik alleen zo bang dat het te vroeg is en je het hartje misschien nog niet ziet kloppen... Ik ga ook de 17de op vakantie dacht eigenlijk doe een echo na de vakantie want dan kan ik iig genieten maarja je kan misschien ook maar meteen weten waar je aan toe bent toch? 
Wat een dillemma weer ??

Ik kon ook eerder ivm eerdere miskraam, maar vorige keer werd ik ook terug gezet in aantal weken. Dus heb nu maar voor het zekere gekozen, op 25 april ben ik naar mijn eigen telling precies 8 weken. 
Duurt allemaal nog erg lang, maar je weet toch niet hoe alles vantevoren loopt.

Ik heb vanmorgen ook de vk gebeld en mag 15april voor de eerste echo langskomen. uiteraard weer erg spannend. Ik heb me vandaag ook meteen bij moeders voor moeders aangemeld. wat grappig trouwens om te lezen dat er zoveel mensen tegelijk zwanger zijn geworden. je zit echt allemaal op dezelfde lijn. leuk om al die berichten te lezen

@LCM wij hebben idd de pgd gehad 2x. vol goede moed eraan begonnen, maar viel helaas heel erg tegen. de eerste keer geen gezonde bevruchting en de tweede keer wel 1 terugplaatsing die niet innestelde.
daarna op de natuurlijke manier vrij snel zwanger geworden, maar door de foute vlokkentest uitslag de zwangerschap afgebroken.
het wachten duurde idd erg lang en nu achteraf gezien dus heel erg zonde dat we een jaar gewacht hebben.

LenF: heftig ? maar hopen dat het deze keer goed is!

ik heb vandaag ook de verloskundige gesproken.. afspraak staat op 2 mei gepland.. mocht ook 24 april komen maar dat was lastig ivm werk van mijn vriend.. dan maar n weekje later.. ben nu al de dagen aan het aftellen.. 

De eerstr echo staat hier gepland op 26 april. Nog 3.5 week.. duurt voor je gevoel zo lang. Maar zoals mn vriend zei: dit is leuker wachten dan die weken wachten of het gelukt was. Daar heeft hij een punt!
Voel me alleen zo goed dat ik steeds bang dat het niet goed is ofzo, maar niet iedereen heeft perse ergens last van en het is nog maar zo pril dat het best nog kan komen. Maar maakt me ergens ook wel weer wat onzeker..

De eerstr echo staat hier gepland op 26 april. Nog 3.5 week.. duurt voor je gevoel zo lang. Maar zoals mn vriend zei: dit is leuker wachten dan die weken wachten of het gelukt was. Daar heeft hij een punt!
Voel me alleen zo goed dat ik steeds bang dat het niet goed is ofzo, maar niet iedereen heeft perse ergens last van en het is nog maar zo pril dat het best nog kan komen. Maar maakt me ergens ook wel weer wat onzeker..

Terug
Bovenaan