December Baby

En dan nog een vraagje trouwens..
wat is jullie smoesje dat je geen alcohol drinkt?
Volgend weekend heb ik vriendinnendag.. vorig jaar dronk ik niet omdat ik zwanger was en iedereen had meteen een vermoeden.. en ook nog een dagje weg met neefjes en nichtjes naar Walibi, ik mag nu nergens in dus het heeft geen nut om mee te gaan.. wat voor excuus moet ik in hemelsnaam verzinnen?? Iemand n idee? Ik zit nu echt te denken om volgend weekend maar gewoon te zeggen dat ik ziek ben. Maar dat is zo lastig met vriendinnendag omdat ze dat allemaal al hebben gepland. Hopelijk heeft iemand de gouden tip?

@lcm je kunt zeggen dat je blaas of oorontsteking hebt en aan de antibiotica bent. Dan mag je dus ook geen alcohol

Jaa dat was Mn smoesje vorig jaar ook haha.. maar daar trapte ze ook niet in omdat we twee artsen in de groep hebben.. die zeggen dat je dan best 1 drankje mag.. dus ik weet t ook niet.. ??‍♀️

Dat je aan het lijnen bent en daardoor even geen alcohol drinkt? Nadeel is alleen dan dat je ook geen bitterballen kan eten oid. 
Ik ben zelf ook op zoek naar goede smoes, dus ik lees graag mee :) 

@icm dat je net buikgriep hebt gehad en nog even niet moet denken aan alcohol.

of het niet moeilijk maken en stellig die Spa rood bestellen. Dan gaan ze maar speculeren. Het is jouw leven en lichaam. 

Hoi meiden,
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben uitgerekend op 4 december. Ben nog erg onzeker na 2 vroege miskramen gehad te hebben. Hopelijk wil het nu wel goed gaan! 

Hallo iedereen en gefeliciteerd!
Ik ben Kim 29 jaar en heb me net getest met een positieve uitslag. Ik ben denk pas rond 16 December uitgerekend dus echt nog heeeeel vroeg. Maar we gaan het zien over paar dagen weer testen. Dit is mijn 2e kindje. Heb een prachtig zoontje van net 2 jaar die helaas met 32+5 weken op de wereld kwam, maar hij is super gezond. Toch wel bang op weer vroeggeboorte natuurlijk, maar blijf positief?

Ow en dit is trouwens mijn 4e zwangerschap. De eerste bij 5,5 week miskraam en daarna kwam mijn zoontje die te vroeg geboren is. Daarna ook een vroege miskraam. En dan nu als goed is.

Terug
Bovenaan