Deedee, Patrica en Bontrie

Hey meiden,

Hier ben ik weer even snel. We zijn inmiddels over verhuisd en hebben even geen internet :-(
Ook ons kindje laat nog even op zich wachten. Vandaag 41+2.
Woensdag en vandaag heb ik inwendig onderzoek gehad bij de vk. Maar het zit nog potdicht. Maandag moet ik weer komen en als er dan geen verandering in zit word ik door verwezen naar het ziekenhuis :-(.
Wat ze daar verder gaan doen weet ik niet. Maar ik baal er enorm van!!! En ben er erg verdrietig van.
Had nooit verwacht dat het zolang op zich zou laten wachten. Maar goed niks aan te doen.

In ons nieuwe huisje is het heerlijk!! Onze families hebben echt kei hard gewerkt. Kregen vorige week vrijdag de sleutel en zaterdag nacht sliepen we er al. Zondag nog wat kleine dingetjes af gemaakt en nu is alles helemaal voor elkaar.
In ons oude huis sliep ik helemaal niet meer. Lag ik elke nacht uren wakker. En nu in ons nieuwe huis slaap ik toch zo lekker. Ben ik echt blij om.

Nou ik ga weer verder ik hou jullie op de hoogte!

Liefs inge

Inge hoe gaat het?
Je moet nu toch onderhand wel bevallen zijn!
Ik hoop dat alles goed is gegaan.
Fijn dat jullie verhuisd zijn en dat het nieuwe huis goed bevalt. Dat geeft toch wel meer rust lijkt me.

Patricia hoe gaat het?

Ik heb geweldig nieuws! Ik heb de kleine voor het eerst gevoeld!
Ik was mijn oefeningen voor mijn rug aan het doen en dacht: wat een raar gevoel in m'n darmen, dat voelt anders dan normaal (ik heb nogal actieve darmen) Maar opeens besefte ik dat m'n darmen nu wat hoger zitten en dat het gevoel uit m'n baarmoeder moest komen. En toen voelde ik het weer! Echt een heel vreemd gevoel...tje hoe omschrijf je dat... een soort plopje... niet echt een trap want er zat geen kracht achter. Maar man, wat was dat geweldig om te voelen zeg!
Ik hoop nu elke dag dat ik het weer voel. Maar helaas tot nu toe nog niet.

Hoi Meiden,

Hier gaat alles goed hoor. Eindelijk is de babykamer af en gister ben ik tot 1uur s ´avonds bezig geweest met soppen en inruimen. Heb nu pas echt het idee dat het gaat opschieten allemaal. De babywas is ook al gedaan en gestreken, heerlijk om te doen al die kleine kleertjes en spulletjes. Heb nog wel een hoop strijk liggen voor de baby, maar dat is allemaal maat 62 en groter. Denk dat ik dat vanavond maar ff ga doen. Mijn dochter vind de babykamer erg mooi en heeft ook al in het ledikantje gelegen. Moest wel lache want toen ik zwanger was van haar lagen de hondjes ff in het ledikantje omdat ze zo nieuwsgierig waren en nu dus mijn dochter. Het is zo leuk om te zien hoe ze ermee omgaat en hoe zorgzaam ze eigenlijk al is. Ook kwa ontwikkeling gaat het ineens super snel, ze wilt alles zelf doen en wilt ons de hele dag met van alles en nog wat helpen, heerlijk kind gewoon, hahaha

#Deedee, Wat een heerlijk gevoel he om de kleine te voelen schoppen. Geniet er maar lekker van. Gaat het voor de rest ook goed?? Hoever ben je nu eigenlijk??

#Bontrie, Hoe is het met je?? Ik neem aan dat de kleine geboren is. Is alles goed gegaan. Ben erg nieuwsgierig hoor, hahaha. Hoop snel wat van je te horen.

Liefs xxx

Hey meiden,

Woensdag 26 november ben ik bevallen van een prachtige dochter Zoë.
Dinsdag de 25e moest ik naar het ziekenhuis voor controle omdat ik al 41+6 weken zwanger was. Daar aan gekomen werd ik aan de ctg gelegt om te kijken hoe het met de baby gaat. Dat was allemaal goed. Toen werd er een echo gemaakt en daarop was te zien dat ik véeééééée'lste weinig vruchtwater had. Ik moest eigenlijk gelijk blijven maar we moest nog wat spullen op halen in ons oude huis. Ik moest dus woensdag terug komen om ingeleid te worden. Toen ik daar om 7:15 aan kwam werd ik weer aan de ctg gelegt. Alles was goed. Toen kreeg ik een inwendig onderzoek en bleek toen 2 cm ontsluiting te hebben. Dus werd niet ingeleid maar mijn vliezen werd gelijk gebroken. Daarna werd ik aan de weeénopwekkers gelegt. En na een paar minuten kwam de eerste wee. Na 4 uur werd er weer een inwendig onderzoek gedaan en had toen 3 á 4 cm. Weer 4 uur verder werd er weer een onderzoek gedaan en nog steeds maar 4 cm. Ik had erg veel pijn en was ontzettend moe. Om 16 uur werd er weer een onderzoek gedaan en het waren nog steeds maar 4 cm. Toen besloot de gyn dat het een keizersnede werd. Daar was ik wel erg blij mee maar vond het ook heel erg spannend. om 17:00 lag ik op de ok. En om 17:29 is onze mooie dochter geboren. Zij woog 3080 en is 50cm. Het is echt een plaatje

Hoi Bontrie,
Ik plaats even een klein berichtje op jullie topic...

Gefeliciteerd met de kleine!!! Wat zat het een opluchting geweest zijn toen je te horen kreeg dat je een keizersnede kreeg. Pfff, na al die uren hard weken nogsteeds maar 4 cm...
Ik ben uiteindelijk ook ingeleid, alleen wel al met 36w2d. De dames hadden ook steeds minder vruchtwater wegens ruimtegebrek.

Geniet van jullie spruit!!

Groetjes,
Petra (Sara1979)
mama van Brenda en Samantha inmiddels alweer 7 maanden oud.

@Bontrie, Gefeliciteerd met jullie dochter Zoe. Lekker gaan genieten he meid. Hoe voel je je eigen. is niet niks natuurlijk een keizersnede. Herstel je goed??

@Deedee, Hoe is het met jou??

Hier gaat het redelijk. Moet rustiger aandoen. Heel het weekend erge buikpijn gehad en gisteravond toch maar de VK gebeld en mocht gelijk langskomen. Alles onderzocht en alles was goed met Bambam. Was zo opgelucht dat alles goed was en dat ik naar huis mocht. Dacht eerst dat ik naar het ziekenhuis moest, maar pfff gelukkig niet. Dus hier een stapje terug. De kleine beweegt nog steeds erg goe den is nog steeds lekker druk hoor.

De babykamer is zo goed als af en bijna alle kleertjes liggen gewassen en gestreken in de kast. Vanmiddag mijn intake gesprek gehad met de kraamhulp. Maar ja eigenlijk vertelde ze niet veel nieuws wat ik wist bijna alles nog van de 1ste keer.

Nou ik ga weer morgen vroeg mijn bed uit
Liefs xxx

Hey meiden,

Hier weer even snel een berichtje van mij.
Met Zoë gaat het heel erg goed. Sinds 3 dagen slaapt ze eindelijk goed. Eerst was het echt een ramp. Na  elke voeding lag ze daarna 2 á 3 uur te huilen. Nu hebben we haar in gebakerd en het gaat super! Dus wij hebben ook weer nachtrust
Met mij gaat het wel aardig. Ben nog wel vaak duizelig en heb soms hoofdpijn. Maar ja wat wil je als je 2,3 liter bloed verloren bent. Ook heb ik nog steeds erg last van mijn wond. Maar dat heeft allemaal gewoon wat tijd nodig. Ik ben soms ook nog best emotioneel door de hele gebeurtenis. Ik had het allemaal zo anders verwacht. Dacht met 38 á 39 weken te bevallen maar dat werden er 42. En wou lekker thuis bevallen maar het werd ziekenhuis en dan ook nog een keizersnede  Maar goed kom ik ook wel weer over heen.

Hoe gaat het met jullie? En met de kleintjes?? Lekker van genieten hoor zodra de kleine eruit is mis je dat getrappel echt!
En geniet ook van de nachtrust want adat is ook afgelopen met lekker doorslapen en uitslapen.

Liefs Inge

Heey meiden,

Hoe gaat het met jullie??? Leven jullie nog ?
Hoe is het met de kleintjes?

Hier gaat het prima! Ben vandaag voor het eerst bij het cb geweest. Zoë weegt nu 4955 en is 55,3 cm. Dus ze doet het prima!

liefs Inge

Terug
Bovenaan