Derde kindje???? 2

Debby,
Wat een heftige periode voor jou.
Allemaal grote veranderingen. Ik duim voor je dat je je huis snel verkoopt.

Estelle,
Hoe is het met jou?
Nog steeds zwangerschapsverschijnselen?
Moeilijk he, hoe je het mensen moet vertellen.
Bij sommige doe je het toch sowieso nooit goed.

Ik zou zeggen, doe wat jezelf goed lijkt.
En als een ander dat niet goed vind, dan is dat niet jou probleem.

Ik vind het nog steeds erg onwerkelijk dat we straks met zijn 5en zijn.
Zo af en toe koop ik wat kleine dingetjes.

Heb van een  aantal mensen te horen gekregen dat ze nog van alles hebben wat ik kan lenen of overnemen.
Erg leuk. Dat is best nog wel veel. Ledikantje, badje, box, maxi cosi, kinderwagen.  enz enz.
Ze weten dat wij alles hebben weggedaan en leven erg mee.
Dat doet me erg goed.

Vanochtend weer naar de verloskundige geweest.
Hartje gehoord. Ik voel nog niet zo heel veel bewegen, dus dat was erg fijn.
26 mei de 20 weken echo.

Groet,
Janien

Ha,

Het is een poosje geleden dat ik op dit forum was. Eerlijk gezegd moet ik wel een beetje lachen om alle reacties die jullie al hebben gekregen.
Omdat onze tweede dochter minder dan 1,5 jaar scheelt met de oudste, hebben we daar ook wel de vraag gehad of het gepland was. Ik vond het prima, want het was gepland. Je weet dat die vraag toch leeft. Het is natuurlijk eigenlijk ongepast om te vragen en ik zou het zelf nóóit doen, maar om de vraag te krijgen vond ik niet erg. Eén keer beantwoord en daarmee is de kous af.
Ik ga ervan uit dat ik die vraag ook nog wel zal krijgen dit keer. Inmiddels wisten echt al genoeg mensen dat wij een derde wilden, dus die vragen dat niet. Ook weet een heel klein aantal mensen dat we een lichte voorkeur hebben voor een meisje, maar dat een jongen net zo welkom is.

En verder... als alles goed gaat en deze zwangerschap is achter de rug, dan ben ik er zelf ook wel klaar mee. Ik kan mij best voorstellen dat mensen dat zeggen en dat moet je vooral niet op jezelf betrekken. Ik stel mij voor dat ik tegen die tijd meeleef met de ander, maar dan ook blij ben dat wij weer een stapje verder zijn. Hoe leuk het ook weer is om kennis te maken met een nieuw mensje dat "van jou" is en daar een band mee te maken, kijk ik er al naar uit dat we uit de babies zijn en ook al een stapje verder.

Nou ja, niet te veel van aantrekken dus, lekker over je heen laten komen en gewoon je eigen plan trekken.

Groetjes,
Tamar

Hallo allemaal

Ik heb in maart al op dit forum meegekletst en ben toen een hele poos over tijd geweest, maar de test gaf steeds negatief aan.
Tot mijn menstruatie zich gelukkig aankondigde en we weer verder konden,want door het uitblijven van je menstruatie weet je niet waar je aan toe bent.
Door omstandigheden in de familie en drukte thuis en op werk heb ik niet meer op de forum meegekletst maar wel geregeld gelezen. Wat fijn om te zien dat er weer zwangere bij zijn gekomen!!!!!!!!     PROFICIAT!!!!

Zelf heb ik gisteren een test van de kruidvat gedaan en deze was negatief met een wazig plus streepje????
Vanmorgen clear blue gekocht en net getest en.................ZWANGER!!!!!!
Kan het eigenlijk niet geloven.....
Ben kei gelukkig.
Oudste zoon bijna 4 vroeg Mama wat is er aan de hand???
Zeg hem nog maar niets, maar kan het wel van de daken schreeuwen.
Jongste zoon is net 2 geworden en nu dus nummer 3 op komst.   WAUW

Voel me eigenlijk heel goed, had wat last van gevoelige tepels, daarom test gedaan.
Had dit niet verwacht.

Groetjes Nicole

Nicole, gefeliciteerd!!! Geniet er maar heerlijk van!

Debby, wat een geduld moet jij hebben, ik ga in juli voor je duimen!

Edith, het kan echt alle kanten op gaan he, wat vervelend die onzekerheid. Je lijf heeft duidelijk toch een wat groter klap gekregen dan je dacht. Ik hoop dat die  vervelende duivels snel op bezoek komen. Of niet natuurlijk..........

Hier in de omgeving eigenlijk alleen maar positieve reacties tot nu toe. Er zijn nog niet veel mensen die het weten, maar de meeste zijn eerder een  beetje jaloers. Zo van 'oh, dat wilde wij ook altijd, maar hebben het toch maar bij 2 gelaten'. Voor ons voelt het heel goed, ondanks dat het zeker druk gaat worden straks. We hebben er veel over nagedacht vantevoren en ook wel twijfels gehad, maar nu het eenmaal zover is, voelt het 100%  top!  

Nicole: gefeliciteerd meid!!! en welkom terug bij ons.....
Vergeet je niet de glitters te sturen voor alle nog niet zwangeren????
Dat brengt geluk, wie weet....

Je voelt je nog prima! Geweldig! Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe.

Dreamer: wat fijn dat je positieve reacties krijgt. Voor ons voelt het ook helemaal goed.
Als je er maar goed over nadenkt....lijkt me erg logisch.
Niemand staat `s morgens op en denkt...laten we nog eens een kindje maken...
Maar..andere mensen kunnen je toch heel onzeker maken.

En ja, druk zal het zeker worden. Maar dat is het nu eigenlijk ook al. Kwestie van een nieuw ritme krijgen. Komt helemaal goed.
Hoe voel jij je nu? Niet misselijk?

Nou, hier staat de eerste keer overgeven genoteerd. De misselijkheid is wel te doen, mits ik maar regelmatig iets eet. Had ik vanmorgen dus niet op tijd gedaan. Van het geringste luchtje krijg ik dan braakneigingen.......brrrr.
Nou ja, hoort erbij....als alles maar goed is daarbinnen....
Nog een paar dagen wachten, dan weten we misschien meer over ons ukje.

Groetjes Estelle

Hoi

Hoe stuur ik glitters??
Wil ik zeker doen, dat het iedereen geluk mag brengen!!!!!!!!!

(ben niet zo thuis met computers)

Nicole

Gefeliciteerd Nicole. Ben je dan in januari uitgerekend?

Inderdaad leuke reacties voor je dreamer, die gun ik iedereen. Belangrijkste is dat je er zelf achter staat en ervan geniet, maar als andere meegenieten, dan wordt  het wel meer een feestje.

Groetjes,
Tamar

Hoi

Als ik goed heb geteld ben ik 20 december uitgeteld....
Weet ik niet helemaal zeker, had onregelmatige cyclus 15 maart 1e dag laatste menstruatie....

Wat vervelend Estelle dat je hebt moeten overgeven, kan erbij horen maar toch is het iets verschrikkelijks.
Ik moet afkloppen dat ik nog nergens verder last van heb en bij de andere 2 kids ook niet, alleen op het laatst toen harde buiken en ik ben drager van bacterie en dat wil zeggen vaak last van blaasontsteking en pijn in buik en ruim voordat de bevalling begint aan infuus voor baby te beschermen.

Succes allemaal!!!!

Nicole

Terug
Bovenaan