Derde kindje???? 2

Wat een verhalen weer, we worden steeds fanatieker he?

Edith, het lijkt me heel verstandig de ovu testen nog even te laten. Als je het geduld hebt, is het altijd beter los te laten en spontaan te klussen.
Maar wauw, een eigen bedrijf, vertel?

Hier alles echt weer goed. De misselijkheid is weer helemaal te handelen, dus het was duidelijk echt nog een staartje van de buikgriep. Nu is het meer een soort van geen eetlust, maar ik hoef niet meer over te geven.
Dinsdag naar de vk, zin in!

Suusie, wat een frustratie zeg die cyclus van jou.. Ik hoop dat de gyn je verder kan helpen.

nog geen rd's...
Maar lees op ander forum iemand die pas na 7 wkn en 2dgn na mk weer ongi werd. En ik ben ook nog gecuretteerd, dus kan best nog langer duren....
Voel me nu wel weer redelijk normaal. Geen klachtjes...
O, en dat eigen bedrijf: een consultancy bureau in de medische sector. Mijn collega gaat met pensioen, dus ga ik het overnemen!!!
Ik werk er al als inhuurkracht, dus daar kunnen we het komende jaar naartoe gaan werken...

Hai meiden,

Hier weer slecht nieuws, heb net weer bloed ontdekt. Had net om half 5 een test gedaan maar die was dus negatief en dat klopte dus want nu dan toch bloed. K.t. ( sorry ). Voelde me eigenlijk heel de week goed, heb bewust even niet te geschreven zodat ik het even kon laten rusten en er niet te veel mee bezig was. Eigenlijk ook geen ongiklachten gehad maar zoals ik al eerder schreef wil dat bij mij niks zeggen. Nu dus 2 maanden weer zonder hulp en hopelijk zien mijn mannetje en ik elkaar op mijn vruchtbare dagen. Pas in juli hopelijk weer voor IUI.

Fijn dat het lijstje is opgeschoond, het is zo weer wat overzichtelijker. Sorry dat ik nu even niet persoonlijk op iedereen reageer maar ik moest zoveel lezen dat ik het begin al weer zowat vergeten ben.

a.s. woensdag krijgen we gelukkig weer een bezichtiging van ons huis. (staat te kopen vanaf oktober en weinig reacties). Deze mensen komen voor de 2e keer kijken en nemen zelf ook een makelaar mee. Hopelijk hebben we hier nu meer geluk mee en wordt ons huis toch nog op tijd verkocht. Duimen jullie voor ons.

Op het werk is het vreemd. Het gaat natuurlijk gewoon weer door maar overal wordt je aan mijn collega herinnerd. Morgen worden haar persoonlijke dingen door haar man opgehaald dus konden we haar kastje en postvakje opruimen. Heeft gelukkig onze leidinggevende gedaan. Het gemis is enorm, ikzelf hoef nog maar 2 dagen te werken want ik heb mijn ontslag ingediend. Na de scheiding zo'n 4,5 jaar geleden veel stress en dat wordt mij allemaal te veel dus nu wil ik eindelijk rust en mijn leventje weer helemaal op orde krijgen samen met mijn 3 mannen. Hopelijk snel zwanger en lekker genieten van het leven. Met mijn rug gaat het beter.

Nou, ik laat nu wat sneller van mij horen.

Gr. Debby

Hoi Debby,

Heel goed toch, dat je een beetje afstand neemt. Het is ook wel spannend. Maar wat ontzettend jammer dat het deze keer niet gelukt is. Was je erg teleurgesteld?

Hopelijk wordt je huis verkocht. Het is wel een goed teken dat ze hun makelaar meenemen.

Lijkt me een vreemde situatie dat je nu in een vreemde sfeer op je werk zit, maar zelf ook weg gaat. Sterkte ermee.

groetjes
greet

Debby, wat balen meid!!!
grrrrrrrrrr, en dan moeten wachten tot juli voor een nieuwe IUI.
Hopelijk wordt juli jouw maand!!

Edith

PS 7 wkn na mk en 5 wkn na curettage en nog geen RD's...

Hoi hoi

Debby: balen zeg dat het niet gelukt is. Bah, je had goed nieuws nu zo goed kunnen gebruiken. Knap dat je er zo mee om kunt gaan. Waarom pas in juli IUI ?

Hoe is het verder met je? Het verlies van je collega al een plekje kunnen geven? Kan me voorstellen dat de situatie op je werk nu vreemd is. Hopenlijk kun je toch nog op een prettige manier afscheid vieren.

Edith: pfff, al zolang in onzekerheid? Heb je nog een test gedaan? Daar word je toch gek van! Ik had braaf 4 weken na mijn curettage gewoon bezoek van de RD`s.
Maar ik heb inderdaad ook wel eens gehoord dat het langer kan duren.
Houd de moed erin!

Hier gaat alles zijn gangetje.
Heb een virusje te pakken. Voel me , naast de zwangerschapsmisselijkheid, ook nog eens extra beroerd.... snotverkouden. Bah. Vandaag maar niet gaan werken. Lekker een dagje in bed gelegen.
Kijk ontzettend uit naar volgende week dinsdag. Dan heb ik mijn eerste afspraak bij de gyneacoloog staan. Maar ben tegelijkertijd ook bloednerveus dat we slecht nieuws te horen krijgen...
Ik moet nu naar een ander ziekenhuis. In mijn "eigen" ziekenhuis moet je altijd een aparte afspraak maken voor een echo en voor de gyn.
Nu heb ik alleen maar een afspraak bij de gyn. Volgens de assistente zou de dokter direct een echo maken op zijn kamer....
Ik hoop het maar....ik wil echt heeeeeel graag even daarbinnen spieken of alles ok is.

Maar voor nu nog een weekje geduld...
Zo, ga weer eens een hapje eten....

Groetjes Estelle

Debby wat balen van die ongi en dan ook nog zo'n moeilijke periode op werk! Ik hoop dat het snel beter gaat

Esther een griepje bovenop die misselijkheid dat is echt niet fijn. Spannend volgende week die eerste afspraak. Ik hoop dat je mooi nieuws krijgt dan heb je wat rust althans zo werkte dat bij mij.

Edith wat een geduld moet jij hebben zeg. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt. Mijn kans is inderdaad 1 op 1300 dus een kleine kans.  Morgen ga ik de uitslag met de gyn bespreken en heb ik controle.

Ik krijg overigens hele rare reacties op de derde zwangerschap echt niet leuk hoor. Bijna iedereen vraagt of het gepland is, ligt dat nou aan mij maar ik vind dat echt enorm brutaal om dat te vragen ik zou dat echt nooit doen. Ik weet ook niet meer wat ik moet zeggen en vrees dat ik eerdaags een keertje ga uitvallen als ik die vraag weer krijg. Een tante van mijn man had zelfs aan mijn schoonmoeder gevraagd of wij dan geen voorbehoedsmiddelen kenden. Nou dat zeg je toch niet. Zijn moeder heeft toen maar duidelijk gemaakt dat dit een wens was.Maar goed niet echt leuk dus!

Succes allemaal
Lies

Terug
Bovenaan