Derde kindje???? 2

grrrr weer te vroeg op plaats bericht getikt.... nou ja beter dan sluiten...
effe kijken waar ben ik gebleven!!!!!!

@Greet heerlijk hé een wijntje zo met dit weer....ja als je moet wachten op iets wat je heel graag wilt dan duurt dat helaas eeuwig voor je gevoel... ik hoop dat je  volgende maand een wijn verbod heb.....

@Janien wat leuk weer wat van je te horen en al lekker een buik weet je zeker dat het er maar 1 is...  jij al  bijna 14 weken  ik hoop dat we je snel mogen volgen.... heb je trouwens nog  vreemde  reacties gehad nu de 3e op komst is???? (waar het topic in het begin over ging dat iedereen ongevraagd een oordeel heeft)

Voor wie ik niet heb gehad sorry.... hoop dat iedereen die nog niet zwanger is gauw aan de beurt is en voor alle zwangeren geniet ervan ondanks de niet leuke kwaaltjes de leuke komen er ook gauw aan

P.s ik ben er ook wel voor om de lijst op te schonen en als iemand zich toch weer aanmeld dan zetten we die er toch gewoon weer bij...

Hier alles ok... de kleine  is gelukkig weer beter en met de was/strijk  ben ik ook weer bij!!!! als je je kind op 1 dag zo 3 a 4 x moet verschonen dan zie je door de bomen het bos niet meer en staat alles op ze kop... en dan op dat soort momenten komen ongevraagd de twijfels  maar als je dan weer die leuke grappige momenten ziet zoals b.v. die grote glimlach, heerlijke dansbewegingen ziet en sinds kort heeft ze de telefoonhouding ( met de brabbels papapppppaaaa) ondekt dus alles wat ze in dr handjes heeft of krijgt dat functioneerd dan als telefoon tja dan ben je je twijfels ook zo weer kwijt en hoop je dat het gauw zover is....

liefs Jolanda

Hoi Meiden!

Bah vandaag ongi gevoel, ik hoop dat het de innesteling is want die zou vandaag moeten zijn. Ik heb een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik.
Nou maar weer afwachten (nog 7 dagen) wie heeft hier weleens meer last van gehad?

groetjes Nathalie

@ Crazy: ik heb ook meestal 2 schermen open als ik op meerdere mensen wil reageren. Ik ben erg slecht in namen zonder gezicht... Vervelend dat je in een dipje zit. Maar het is ook niet niks om een mk te krijgen, ook al was het vroeg. Sterkte.

@Edith: wat fijn dat je je mk goed kunt verwerken. Heb je na je mk ook een eisprong gevoeld? Wie weet. En ondertussen maar weer wachten. Maar ja, hoe lang?

@Janien: wat gaat dat hard zeg! Al 14 weken. Ik hoop dat de misselijkheid dan nu ook gaat afnemen. Hoe was dat bij je vorige zwangerschappen?

@Schotje: een nicht van me heeft dat ook 2 keer gehad. Bij beide geboortes van haar kinderen overleed er iemand in hun nabije kring. Bij ons zelf verloor een van ons tweetjes steeds zijn baan. We vragen ons nu dan ook af wie er deze keer zijn baan verliest. Verder ben ik niet bijgelovig hoor, haha.

@derde kind: wat verwarrend dat zeurende gevoel. Sinds we ervoor gaan voel ik ook geregeld van alles, van krampjes rond de innesteling, tot vage misselijkheid vlak voor de nod. Ik laat me steeds op de kast jagen, maar ik probeer het te negeren. Ik weet gewoon dat hét kenmerk bij mij om te weten dat ik zwanger ben, mijn huid is. Die wordt ineens veel zachter, "ronder" en vetter. Zelfs mijn man voelt het dan eerder dan ik het kan voelen. Dat was bij alle 3 de keren zo. Maar ik hoop natuurlijk dat jouw zeurende gevoel iets heel anders betekent.... Oooh, dat wachten he. Ik hoop dat je over een week goed nieuws kunt vertellen.

Nou, verder heb ik eigenlijk geen nieuws, maar vind ik het vooral gezellig hier, haha.
Tot later.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
10 april
3
3
zoon 3,5 jr, meid bijna 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
21 april??
1 na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
30 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november

9 april
11 april

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Hoi meiden,
weer even het lijstje omhoog gehaald kunnen we weer even kijken hoe het met iedereen ervoor staat!
groetjes Nathalie

Ik voel me zo bleeeeh!! Ik weet niet of het nog van de mk komt, maar ik voel me zo brak en ben best vaak misselijk!! Hebben diegenen die een mk gehad hebben dat ook gehad??

hallo allemaal.

jeetje wat moet ik veel bij lezen!
ben er maar echt is even voor gaan zitten.
ik heb de afgelopen 2 weken amper achter de computer gezeten,
ben ontzettend druk in onze tuin geweest (had er in het najaar niks aan gedaan
lees 1 grote wildernis) maar hij ligt er nu weer keurig bij hihi.
ook op het werk is het erg druk (reorganisatie)
kort om veel tijdgebrek.
maar goed ik ben er weer.

@alle zwangeren wat leuk dat jullie mee blijven kletsen.

@estelle van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en wat fijn dat alles verder goed gaat, koffie kon ik ook nooit drinken tijdens mn zwanger schappen.

@greet jammer dat je weer ongi bent geworden wie weet brengt deze ronde meer geluk.

@Debby   jeetje zeg wat een verhaal.
ik wens je heel veel sterkte met het verlies van je collega en hoop dat je het verlies een plekje kunt geven.
ik hoop dat je binnen kort goed nieuwas hebt want dat kun je nu vast gebruiken (zal een beetje extra voor je duimen)

@ Edith   ik ben blij dat het allemaal weer rustig is bij je.
en vind het echt super hoe goed je erover kunt praten hier.
ik denk dat je hier door veel andere tot een steun bent die dit ook meemaken of meegemaakt hebben.
ik hoop dat je weer gauw goed nieuws mag hebben.

@grazygirl
ook heel erg gefeliciteert met jhe zwangerschap
jammer dat je je niet zo best voeld maar na die twaalf weken wordt het hoppelijk iets beten.

hier is alles rustig
ik zit weer op het wacht bankje maar moet eerlijk zeggen dat het me heel goed afgaat momenteel.
zit nu op dag 29 van mn cyclus en ga maar weer uit van de 40 dagen.
maak me edr nu ook maar even niet zo druk om want er zijn ergere dingen in het leven denk ik dan maar.
nu moet ik wel proberen deze gedachte vanst te houden hihihii.
nou ik hoop dat ik niemandsvergeten ben!
ik ga is even leker mn huis uit soppen mn man is nu naar mn schoonouders met de kinderen zo dat ik lekker kan opschieten.
wat is het toch ook een schat.

liefs wendy

ps probeer nu weer een beetje bij te blijven want vind het wel super gezellig om zo met mn lot genootjes te kunnen kleten

@Wwendy: Wou ff zeggen dat ik niet zwanger ben hoor!! Heb net een miskraam achter de rug, dus denk dat ik mij daardoor niet zo best voel...

Terug
Bovenaan