Derde kindje???? 2

Hai,

Nou hier weer slecht nieuws, heb vandaag al weer bruinig bloedverlies.Tis dat ik me moet inhouden maar het liefst tikte ik nu een paar scheldwoorden neer. Maar ja, dat zal ik maar niet doen. Had ook wel niet verwacht dat het raak zou zijn maar ik ben het wachten zo beu. Al zo lang bezig en dan nog niet. Soms denk ik wel eens ga ik ermee verder maar de wens is zo groot dat we het nog een jaar aanzien. Nou Christina, ik hoop dat het bij jou beter gaat. Ik zal de lijst maar weer aanpassen.
Edith: vervelend Edith, die schimmelinfectie, heeft dat medicijn dan geen effect op een eventuele zwangerschap? ( mocht je zwanger zijn ).

Ik kom van de week wel weer terug om verder te praten. Heb nu ff geen zin.

Gr. Debby

quote: suusie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-05-2009 20:21:22'));

Jolanda
32
27 mei
3
3
2dochters, 7jr en  1jr

Debby
39
15 juni
10 na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen,  5 en  3 jr

Greet
34
8  mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Suusie
35
23 mei

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Edith

38
24 mei
2  na mk
3
2 dochters 3 en 5

Christine
36
19 mei
2e na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Poppedijntje
31
1 juni
`1
3
zoon 8jr, dochter 7 jr

Roselien
38
8 mei
??
3
zoon 10jr, dochter 8 jr

Linda
28
26 mei
1
3
2 zoons, 3 en 2 jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
13 mei
19 mei

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van  5 en 1 dochter van 3
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Tamar        
33
15 december
2 dochters 2,5 en 1 jaar
4 mei
12 mei

Wendy
24
16 december
2 zoontjes, 2 en 1 jr

Nicole
33
20 december
2 zoontjes, 2 en 3 jr.
7 mei

Crazy Girl
29

2 dochters van 3 en 1 jaar.

28 mei

@ Suus, houd je het wachten nog vol? Spannend, hoor!

@Debby, wat ontzettend jammer. Ook al had je het niet verwacht, natuurlijk is het moeilijk. Het is niet alsof je 1 x per 2 dagen kans hebt, maar wéér een maand. Zet 'm op. Gebruik maar wat van de glitters van dreamer of hier een paar extra **********************

@Edith. Naar zeg. Gaat het nu beter. Vind je het spannend met een eventuele zwangerschap dit soort medicijnen te gebruiken? Beterschap.

Ik slaap vannacht voor het eerst alleen thuis, sinds dat ik twee kinderen heb: kinderen zijn naar Opa en Oma en manlief is op cursus. Ik moest vanochtend feestje op crèche vieren en moet dus ook langer doorwerken. Ben benieuwd. Misschien val ik zo in slaap omdat ik zo moe ben! Ik hoop dat ik over een paar weken weer wat meer energie heb. Ik ben nu 10 weken zwanger.

Groetjes,
Tamar

Hoi Meiden,

Edith; houd jij het wachten nog een beetje vol? Ik wordt echt stilletjes aan weer een beetje helemaal knettergek van mezelf. Ik voel echt van alles, maar dat alles kan ook weer betekenen dat ik gewoon weer ongi wordt natuurlijk. Twijfel nu enorm of die kwaaltjes wel iets positiefs betekenen....zucht.......wordt gewoon moe van mezelf!
Nog 3 dagen, dan weet ik gelukkig alweer meer.
Woensdag voor 1ste gesprek naar de gyn. Laten we wel gewoon door gaan, want voor hetzelfde geld wordt ik dus toch ongesteld. Ze zullen na dat 1ste gesprek wel willen afwachten neem ik aan. Tenzij ik al ongi ben voor woensdag (dus vandaag of morgen). Vandaag verwacht ik het niet, want temp was nog hoog vanmorgen. De vorige keer was temp 's morgens lager en 's avonds begon de ongi.
Maar tjonge......wat duurt dat wachten lang he!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik   bij de 2de en 3de zwangerschap ook geen klachtjes had van te voren. Alleen bij   de eerste wel. Dus het kan echt beide kanten op gaan.
Wat doe jij als afleiding? Wanneer is precies jouw NOD?
Succes nog met wachten!

Christine, dank je wel voor je extra glitters! Ik vang ze in ieder geval hoor! Kan nooit kwaad! Hoewel ik natuurlijk hoop dat ik er al voldoende heb gevangen.
Hoe gaat het nu met jou? Klachtjes?
Wel heel spannend lijkt me. Ook de tijd tot de eerste echo lijkt mij erg lang duren.
Dus jij ook nog sterkte met wachten! En dat je nu maar een mooie echo mag krijgen!

Groetjes Suus

@Debby, o meid wat rot voor je, maar knal maar lekker wat scheldwoorden hier neer hoor. ff paar sterretjes om het iets te verdoezelen, maar het is toch ook k*t en kl*te!!!

@Tamar: het huis (en bed) voor je alleen!! Wat een genot...alhoewel ik dan meestal niet kan slapen omdat het zo stil is!!! Hihihi.

Wat betreft die medicijnen voor mijn schimmelinfectie. Dat mag je ook bij een (eventuele) zwangerschap gebruiken. Nagevraagd bij de huisarts hoor!!! En in de bijsluiter staat ook dat je het gewoon kunt gebruiken. Ik geloof dat schimmelinfecties nogal veel voorkomen tidjens zw schap.

Ik neem sinds de mk geen enkel risico meer. Drink geen druppel alcohol. Beetje extreem soms...iedereen denkt dat ik alweer zw ben omdat ik ieder glaasje wijn afsla, hahaha!

@Suus: ik word idd ook helemaal naar van het wachten. mijn NOD is 24 mei, dus zondag. Probeer maar gewoon de dagelijkse dingen te doen. Soms ff stoom afblazen op het forum. Vanavond misselijk na het avondeten en wat vol gevoel in mijn buik. Misschien dan eindelijk de eerste klachtjes? O ja, en flink moe. Maar ik ren van hot naar her om afleiding te zoeken. Gras maaien, boodschappen doen...Tja, wie wordt daar niet moe van he?

Hallo allemaal,

Hebben jullie het ook zo druk? Ik kom gewoon niet toe aan lekker bijlezen. Weekendjes weg, verjaardagen, inclusief die van mezelf... Maar ik ben er weer heel even, om vervolgens weer een week niet online te gaan (zit straks op een tjalk op het Wad tot en met zondag...)

Suus: het wordt nu echt spannend. ALs ik volgende week terugkom, dan weet je gewoon hoe het gegaan is. Ik duim voor je.

Deb, wat raar, zo'n sliert. Hoe is het nu?

Crazygirll; wat vervelend dat je er zo beroerd van bent. Ik hoop dat het snel over mag gaan.

groetjes
greet

Greet, dat klinkt goed! Geniet ervan, het wordt ook nog mooi weer...

Hoi meiden,

@ Suus, de (extra) glitters waren niet van mij hoor maar van Tamar .

Maarre..... heb vanavond een wel een digitale CB test gedaan en volgens dat ding ben ik zwanger!!!! Eigenlijk is morgen (ach het is al na twaalven dus eigenlijk vandaag..) pas mijn NOD maar ik kon het niet meer uithouden. Was vanmiddag even een 3-pack zwangerschaptesten gaan halen maar vooral omdat we woensdag voor een weekje naar Turkije gaan. Als ik op een terras daar een drankje bestel moet ik wel weten of dat een wijntje mag zijn hihi! Had gedacht ze mee te nemen op vakantie mocht ik morgen niet ongi worden maar de spanning werd weer eens ondragelijk

Maar twijfel heel erg of het allemaal wel goed gaat, voel eigenlijk nauwelijks iets bijzonders (niet misselijk, geen krampjes) alleen wel beetje opgeblazen buik en pukkels. Ben toch een beetje bang dat het niet echt is, ga morgen andere testen halen. Deze waren wel digitaal maar niet met zwangerschapsduur indicatie. Zit ik me af te vragen of het nog positief kan zijn van mijn mk 26 maart. Tobben, tobben, tobben, misschien dat ik het dan wel geloof met nog een testje morgenochtend???? Jullie horen nog van mij!

@ Dreamer, leuk hoor een jongetje waarschijnlijk. Ben benieuwd of ze met dezelfde boodschap komn bij de 20-weken echo!

@ Crazygirl, meid balen dat je zo moe en ellendig bent! Ik duim voor je dat je snel opknapt! Maar toch een goed teken qua zwangerschap!

@ Edith, wat naar zo'n schimmelinfectie, gelukkig hebben de medicijnen geholpen. Nu ook maar hopen dat je zwanger blijkt te zijn! Spannend!!!!!

@ Debby, balen, balen!!!!!! Ik had zo gehoopt dat het raak zou zijn en nou komen die duivelse RD's toch! Kan me voorstellen dat je boos en verdrietig bent! Zelf lijk ik wel zwanger te zijn maar ik durf nog niet bij te zijn. Zo'n mk hakt er toch behoorlijk in. Hang hier ook van onzekerheden aan elkaar....

Meiden, ga nu toch maar mijn bedje opzoeken. Alle zwangeren, wachtenden, klussers, jullie allemaal en dikke knuffel.

Chris.

En o ja, Suus, gewoon gaan testen donderdag hoor! Ik denk aan je!

Terug
Bovenaan