Derde kindje???? 2

hoi gracygirl.

sorry sorry sorry.
het was niet mijn bedoeling je te kwetsen, heb het helemaal verkeert gelezen.
het is dan ook heel logisch dat je je erg klote voelt.
ik wens je heel erg veel sterkte de komende tijd en hoop dat je dit een plekje kan geven.
nogmaals sorry ik had beter moeten kijken voor ik dat schreef

liefs wendy

Hallo meiden...

@crazy girl meid vervelend dat je je zo brak voelt, misschien komen nu  alle emoties en spanningen er een beetje uit... Het is niet niks wat je allemaal heb meegemaakt.
En de meeste vrouwen gaan eigenlijk gewoon maar door zonder er bij na te denken en dan na een paar weekjes dan komt het er toch uit....(Zoals mezelf ook)
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een griegje of zoiets zit aan te komen, iedereen is ziek of onderweg nu...Hoop dat je snel beter voelt meis...

@Wendy zo dat is weer effe geleden zoals je leest is er ook weer aardig wat gebeurd en we kletsen al lekker op deel 2...

Kreeg gister te horen dat me mannetje pas woensdag of donderdag thuiskomt  grrrrr heb rond zondag/dinsdag me eisprong.... ik baal als een stekker...
Maar nu komt het goede nieuws: Ik ben 10.7 kilootjes kwijt.....  
Eigenlijk wel een raar iets zit ik op een zwangerschapsforum lekker mee te beppen voor een 3e beeb  , ben ik aan het lijnen...  ...
Tja ben gewoon een beetje vreemd

Tot gauw en mochten sommige lekker weggaan of leuke dingen doen met de paasdagen ...Heel veel plezier en geniet ervan...En meiden die  de klusdagen in het vooruitzicht hebben, laat je eitjes goed vullen.....

Liefs Jolanda

Wat een verhalen allemaal weer, het wordt steeds lastiger om bij te lezen na een paar dagen!

Vandaag bij de gyn geweest, was heel fijn. Ik mag niet natuurlijk bevallen vanwege problematische bevallingen, dus ik krijg bij 39 wkn een keizersnede. Wist ik al vantevoren, maar hebben we nog even besproken.
zaterdag de eerste echo, zo spannend!!!!

Ja, we hebben het mijn ouders verteld, die vonden het super!! Ook aan mijn schoonmoeder, maar vandaag bleek dat zij het aan meerdere mensen door had verteld (ondanks de vraag het stil te houden..). Zo vervelend. We willen het onze dochters nl. pas bij 11-12 weken vertellen vanwege de miskraam vorige keer. Hun teleurstelling was toen zó groot... Nu ben ik bang dat ze het via iemand ander gaan horen en ben pas 7 weken.
Maar ja, we duimen maar dat alles gewoon goed gaat en dat de echo zaterdag goed is he.
Dat is het risico van vertellen he....

Hier een lekker opgeblazen buik, vooral aan het einde van de dag knellen de broekn flink, heerlijk!

Hallo allemaal!

Jolanda: balen zeg dat je man zo laat pas thuis komt. Als ik jou was zou ik hem maar direct bespringen zodra hij thuis is, wie weet lukt het dan toch!!!

Dreamer: spannend zeg zaterdag een echo! Ik zal duimen voor je! Inderdaad vervelend dat mensen meteen doorvertellen terwijl je ze in vertrouwen hebt genomen. Daarom proberen wij nog zolang mogelijk onze mond te houden.

Crazy girl: wat vervelend dat je je nu zo rot voelt. Het zal er allemaal bijhoren. Neem je alle tijd. Voordat je het weet heb je misschien weer hele leuke dingen om naar uit te kijken. Zo is het bij mij ook gegaan. IIk wens je echt alle sterkte toe. En klets alle emties maar lekker van je af hier! Hier vind je steun.

Ik heb nog geen afspraak voor een echo. Ik heb volgende week een telefonische afspraak met mijn cardioloog. Hij had me gevraagd of ik mee wil doen met een landelijk onderzoek naar zwangerschap met een aangeboren hartafwijking.
Eerst maar eens met hem bespreken hoe het allemaal gaat en of ik dan ook in hetzelfde ziekenhuis onder controle moet van de gyn. of dat ik gewoon hier in de buurt bij de gyn. kan gaan. Volgende week zal ik dus een afspraak maken voor een echo.

Dreamer: ik heb ook zo een zwaar gevoel in mijn buik. `s avonds met de broek open op de bank!hahaha

Voor iedereen fijne paasdagen, geniet van het weer!

Estelle

Hai,

hier even niets bijzonders maar wilde toch even laten weten dat ik wel meelees met de verhalen. Ga zo naar de crematie, ben blij dat het achter de rug is.
Ik laat weer snel wat meer van me horen.

Gr. Debby

Hoi meiden,

Hier eindelijk weer eens een berichtje van mij. Na de mk ruim twee weken geleden ben ik weer goed opgeknapt. We zijn er eventjes tussenuit geweest - even heerlijk uitgewaaid op Terschelling.

Grappig dat we inmiddels al weer toe zijn aan de 2e topic. heb zojuist alle berichten van de afgelopen week gelezen, pfff - een hele klus, maar wél een hele leuke!

@Tamar: Kruidvat heeft ovulatiestesten die wat goedkoper zijn. Ik meen 5 stuks voor 10 euro. Scheelt een hoop met die dure van Predictor en zo

@ Derde kind: die twijfels herken ik wel. Na de mk waar ik heel verdrietig over was/ben voel ik soms ook wel weer de twijfel of het niet beter zo was. Heel gek hoe je door je gevoel heen en weer geslingerd kunt worden want na een paar uur verlang ik weer heel erg naar een kind, waarna ik opnieuw begin te twijfelen...

@Estelle: Ben zo blij voor je dat alles goed gaat! Die zwangerschapskwaaltjes zijn toch altijd een soort bevestiging die je zoekt. Ook al is het niet leuk om misselijk te zijn - het is toch ook ergens een bevestiging dat je écht zwanger bent. Zeker als je verder helemaal niets voelt of dikker wordt kan dat je best onzeker maken.

@Crazygirl: Wat naar voor je dat je nog in een meotionele dip zit. Ik wou dat ik wat voor je kon doen. Schroom in elk geval niet je hart bij ons te luchten hoor. Veel van ons hebben een mk achter de rug en dat is zowel lichamelijk als emotioneel best ingrijpend. In elk geval hou ik het nog niet droog als ik iets hoor of lees over een miskraam..

@Debby: Meid, ik leef echt met je mee. Wat een boel ballen moet jij emotioneel in de lucht houden! Ik hoop dat de IUI gelukt is en dat je binnenkort twee dikke strepen mag zien! Wat je collega betreft, wat afschuwelijk zeg - en zeker omdat ze nog relatief jong is. Ik hoop dat je vandaag een mooie uitvaart mag beleven waarbij je collega het waardige afscheid krijgt wat ze verdient. Sterkte!

Na de mk heb ik inmiddels twee weken later toch meteen een eisprong gehad (dit weet ik dankzij de krampen en een ovutest). We hebben kort na de eisprong wel geklust maar ik denk op de één of andere manier niet dat het raak is. Eerlijk gezegd zou ik dat ook niet zo erg vinden, het blijft toch moeilijk zo kort na een mk. We zien wel...

Bij mijn vorige twee zwangerschappen was de datum van mijn laatste menstruatie respectievelijk 23 en 22 april. Mijn NOD is nu 21 april. Als het nu idd niet gelukt is en volgende maand wél loop ik 3 keer vrijwel gelijk (of loop ik nou wat op de zaken vooruit haha!!!).

In elk geval, ga nu lekker genieten van het weer. Alle zwangeren lekker uitbuiken en de rest van ons....succes met klussen, wachten en hopen!

Liefs, Chris

Hee meiden, weer een berichtje van mij.
Heerlijke dag achter de rug. Wat een weertje, he?
Lekker in de tuin gewerkt.

Knap er echt van op.

Wordt een beetje gek van mijn lijf. Inmiddels ruim 5 wkn na de mk en ruim 3 wkn na de curettage. Nog geen ongi. soms iets vaag misselijk bij het opstaan. Vandaag zeurende buikpijn, alsof ongi eraan komt.
GRRRRRRRRRRR. Wat moet ik hier nu mee? Ik bedoel, zo snel zw zijn na een mk??? zoveel hebben we nu ook weer niet geklust...1 wk geleden nog neg test.
Durf nog niet te testen, bang voor neg. En pos lijkt me ook doodeng!!!
Dan komt het wachten tot de eerste echo..
Ik heb op zich met mezelf afgesproken om te wachten tot a.s. dinsdag voor een test. ben benieuwd of ik het zolang uithoud.....

Terug
Bovenaan