Nou, ik heb vandaag toch maar getest. Helaas negatief....
De reden: de hele middaag heftige buikpijn. Werd er misselijk van. Dacht dat ik dan toch ongi werd, maar er komt niets!
Volgens mijn man is het een innnesteling. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo;n pijn doet? Of hebben jullie dat wel eens gehad?
Voor een eisprong is het ook te pijlijk. Dat voelt meestal als wat trekkerig gesteek.
Nou ja, geen idee dus....
@dreamer: ik ga nu hooguit eens per week testen, idd. We klussen ongeveer 1-2 keer p week. Dan kan ik mijn NOD straks wel ongeveer berekenen.
Mogelijk te weinig geklus, ik weet het, maar we willen de boel een beetje loslaten en het leuk en spontaan houden...
@crazy: ik heb dus ook geen idee van mijn NOD na de mk en curettage!! Ik lees verschillende verhalen: van 4 tot 7 wkn na de mk weer ongi.
Hm, mijn buikpijn komt weer opzetten. Ga zo maar met een warme kruik naar bed...
Volgens mijn man is het gewoon een innnesteling van een tweeling en doet het daarom zo'n pijn. Dit is zo stom, ik heb sinds de mk ook het gevoel dat ik een tweeling ga krijgen, bizar he? En ik heb hem dat absoluut niet gezegd, want ik vond het zo'n raar voorgevoel, maar nu komt hij er ook mee!!
hahaha, en ik maakte me al zorgen over hoe ik drie kinderen op de achterbank kwijt moet, laat staan VIER!
Ach, alles is welkom hoor....maar eentje lijkt me toch handiger...
Eerst maar eens zien dat ik zwanger wordt....