Derde kindje???? 2

Hoi Lies,
Ik ben nog steeds beroerd. Elke ochtend overgeven.
Schrok me rot vanochtend. Ik was ineens bloed aan het overgeven.
Zie nu erg op tegen morgenochtend.
Hoe is het met jouw kwaaltjes?
Groet,
Janien

@dreamer: Meid wat heerlijk voor je!! Het hartje zien kloppen!!! Super, wat een opluchting...

Ik heb nog niet durven testen, haha. Heb er al wel wat in huis hoor. Via internet, want ben bang de buurvrouw of zo bij de drogist tegen te komen, haha.

Vandaag wat buikkrampen, maar die heb ik al een paar dagen een beetje. Net alsof ongi eraan moet komen, maar er komt niets.
Jaja, ik weet het, ik moet gewoon gaan testen als ik zo twijfel, maar ik vind zo'n neg test misschien nog wel erger dan gewoon ongesteld worden.

@Lies: fijn dat je geleidelijk aan wat minder misselijk bent. hopelijk kan nu het grote genieten gaan beginnen....

@Janien: dat zal schrikken zijn dat je bloed spuugde. maar heb je niet gewoon alles kapot van binnen als je ieder ochtend staat te spugen? Dat maagzuur lijkt me niet fijn voor je keel, toch?
Nou, hopelijk gaat het snel beter met je!!!

@ Janien dat heb ik ook gehad bij mijn eerste. Dat is weer overgegaan alleen ik kreeg maagpijn ervan. Ik heb toen een maagblokker gekregen ranitidine. Bij de tweede heb ik dat het tweede en derde trimester gekregen. Nu heb ik dat gelijk gevraagd maar ranitidine krijg je niet in het 1ste trimester en heb ik omeprazol gekregen en dat remt het maagzuur. Omeprazol krijg je op doktersrecept en is niet schadelijk voor zover ze weten en werkt nu bij mij ook weer erg goed. Vermoedelijk zijn dan al jouw klachten weg.

@ Edith dat kan ik me zo voorstellen liever niet testen dan negatief want dan ga je helemaal zo wachten op die ongi. Aan de andere kant heb je duidelijkheid. Ik duim voor je. Zou een leuk paascadeau zijn.

Liefs
Lies

Hi Dreamer, wat fantastisch dat je het hartje hebt kunnen zien kloppen. Wat een opluchting moet dat zijn gewest! Nu lekker uitkijken naar de volgende echo waar wéér meer te zien zal zijn... GEFELICITEERD!!!!

Jeetje Janien, wat heftig. Gebruik je nu dan nog geen medicijnen? Ik zou zeker even advies gaan inwinnen als ik jou was. Is dit al zo vanaf het begin?

Tja Edith, ik vind ook een nega test vervelender dan rode duivels. Maar ja, die onzekerheid word je ook niet blij van he.. Misschien toch maar even proberen los te laten? Hoe lang geleden was je andere test? Misschien precies een week ertussen doen? En als er dan nog geen rd-s komen, volgende week weer? Dan hou je in ieder geval een week ertussen aan, creeër je een eigen nod datum.

@Dreamer: Wat geweldig zeg!!Dat zal zekers een hele  opluchting zijn?? Nu lekker van proberen te genieten meis!!

@Janien: Poeh, dat klinkt heftig zeg!! Misschien kun je idd eens advies gaan inwinnen??

@Edith: Oh, meis spannend hoor!! Ik hoop het zo voor je na al die ellende!!

Vandaag hebben we gegourmet met mijn familie, dus ook met mijn zwangere schoonzus. Ik moet zeggen, ze (en de rest van de familie ook!) was zo lief voor mij!! Ik had het een paar keer heel moeilijk. Ze vroeg hoe het met mij ging enz. toen had ik het ff moeilijkl. Het is haar eerste zwangerschap en ze had allemaal gefeliciteerd-in-verwachting-kaartjes in de kamer hangen. Op het dressoir had ze allemaal kadootjes liggen die ze al had gekregen, babysokjes enz. *slik!*. Op een gegeven moment vroeg ze of ik ook de echo's wel wou zien.  Uit beleefdheid maar gezegd dat ik het wel wou, want zij is natuurlijk ook hartstikke trots op d'r eerst beeb!! Toen ik ze had bekeken ging het nog wel... Maar toen mijn moeder de echo's ook had bekeken keek ze naar mij met zo'n spijtige blik dat het bij mij dan helaas niet goed was gegaan... Nou, toen kwamen de tranen!!  Gelukkig heeft mijn familie er allemaal wel begrip voor!! Ook mijn vader en moeder kwamen mij nog troosten, de schatten!! Ik heb het verder vandaag hartstikke gezellig gehad, maar ben blij dat ik nu lekker thuis ben!!  Ben ook doodop, dus duik straks ook zo mijn bedje eens in...

Verder zijn  wij dus gewoon weer begonnen met klussen. Maar ik heb echt geen flauw idee wanneer mijn NOD zal zijn?! Niet dat ik verwacht dat ik zwanger zal zijn, maar wil toch wel graag ongeveer weten wanneer ik mijn menstruatie kan verwachten...

Fijne avond en tot gauw!!

Liefs crazy girl

Nou, ik heb vandaag toch maar getest. Helaas negatief....
De reden: de hele middaag heftige buikpijn. Werd er misselijk van. Dacht dat ik dan toch ongi werd, maar er komt niets!
Volgens mijn man is  het een innnesteling. Maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo;n pijn doet? Of hebben jullie dat wel  eens gehad?
Voor een eisprong is het ook te pijlijk. Dat voelt meestal als  wat trekkerig gesteek.

Nou ja, geen idee dus....

@dreamer: ik ga nu hooguit  eens per week testen, idd. We klussen  ongeveer 1-2 keer p week. Dan kan ik mijn NOD straks wel ongeveer berekenen.  
Mogelijk te weinig geklus, ik weet het, maar we willen de boel een beetje loslaten en het leuk en spontaan houden...

@crazy: ik heb dus ook geen idee van mijn NOD na de mk en curettage!! Ik lees verschillende verhalen: van 4 tot 7 wkn na de mk  weer ongi.

Hm, mijn buikpijn komt weer opzetten. Ga zo maar met een warme kruik naar bed...
Volgens mijn man is het  gewoon een innnesteling van een tweeling en doet het daarom zo'n pijn. Dit is zo stom, ik heb sinds de mk ook het gevoel dat ik een tweeling ga krijgen,  bizar he? En ik heb hem dat absoluut niet gezegd, want ik vond het zo'n raar voorgevoel, maar nu komt hij er ook mee!!

hahaha, en ik maakte me al zorgen over hoe ik  drie kinderen op de achterbank kwijt moet, laat staan VIER!
Ach, alles is welkom hoor....maar eentje lijkt me toch handiger...
Eerst maar eens zien dat ik zwanger wordt....

hallo allemaal.

gracycirl
dat is wel een erge confronterende situatie.
wel fijn dat je familie mee leeft met jullie, en je uit eindelijk toch best een gezellig dag hebt gehad.

Edith
o wat jammer had het je zo gegunt.
maar zo lang je nog geen rd s op bezoek hebt kan het nog alle kanten op.

ik heb hier goed nieuws.
ik voelde me van de week s morgens steeds niet zo lekker en heb vanochtend toch maar een test gedaan en ja hoor een licht streepje kwam te voorschijn.
ook mijn man zag het.
ik zit nog voor mn nod (8 dagen uitgaand van 40 dagen ) dus doe over een paar dagen nog een test hoop dat het tweede streepje dan wat duidelijker is.

hier zijn de gliters ik hoop dat jullie me deze maand mogen volgen
(hoe zet ik de gliters erop?

liefs wendy

Terug
Bovenaan