Derde kindje???? 2

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
12 mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
21 april??
1 na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
30 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van 4 en 1 dochter van 2
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Even mijn nieuwe nod aanpassen. Dacht dat ik het al gedaan had, maar het staat in het laatste lijstje niet meer goed.

Wendy, gefeliciteerd meid!!!!!!!!!
En bedankt voor de glitters, heb er zoveel mogelijk gevangen,hihi.
En ik snap je onzekerheid met al die mk's op dit forum. Ik denk dat we allemaal vantevoren wisten dat die kans erin zit, alleen dacht ik toch stiekum dat het mij wel niet zou overkomen....
laat je niet afschrikken. De meeste zwangerschappen gaan gewoon goed hoor!
Maar zoals ik al eerder zei, als je maar genoeg zwangeren bij elkaar zet, zitten er altijd een paar bij die een mk krijgen....
Dat zegt niets over jouw situatie. Geniet er maar lekker van hoor! En straks nog een keer een extra test voor de dikke streep, haha! Snap het best hoor...

Hier vandaag nog steeds buikkrampen, maar geen rd's.
Idd lekker veel onduidelijkheid.
Nou ja, ik wacht wel af.

Liefs Edith

Hi Wendy, bedankt voor de glitters! Heb er zoveel mogelijk gevangen voor alvast de volgende ronde. Mijn NOD volgende week gaat het niet worden - voel me zo niet zwanger - maar volgende maand heb ik het gevoel staan de sterren gunstig haha...

Niet teveel tobben over de mk's op dit forum hoor. Zoals Edith als zei, zet maar voldoende zwangeren bij elkaar en er is altijd wel een mk bij. In slechts 1 op de 10 gevallen gaat het mis - dus 9 keer gaat het WEL goed!!! Er zijn ook zat voorbeelden op dit forum van gezonde zwangerschappen (sommigen zijn inmiddels naar een volgend forum verhuist speciaal voor zwangeren) dus niet teveel zorgen maken. Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan maar probeer het los te laten en GENIET! Lieve meid, het is je door ons allemaal gegund hoor! (En wij volgen zo snel mogelijk je goede voorbeeld haha!)

Liefs, Chris

Hai meiden,

Allereerst: Wendy, van harte gefeliciteerd. Tjee, weer een zwangere erbij. Dat er maar velen mogen volgen ( inlcusief mijzelf hopelijk ).

Hier alles nog het gangetje, ben eigenlijk niet met zwangerschap bezig. Geloof ook niet dat het deze keer raak is. Heb beetje lichte hoofdpijn maar dat wil bij mij toch niets zeggen. Lijkt wel of ik dezelfde kwaaltjes heb als ik ongi moet worden of als ik zwanger ben. Ik luister dus deze maand echt niet naar mijn lichaam tenzij er over een week nog niets te bekennen is maar daar ga ik echt niet van uit.

De crematie van mijn collega was heel mooi. Eerst een kerkdienst ( haar man is predikant terwijl ze zelf niets met het geloof had, daarom was het zo'n unieke vrouw) van ruim 1,5 uur. Er waren wel tussen de 400 en 500 mensen. Het was dus erg mooi en ik ben blij dat ik gegaan ben.

Tja en dan gaat het leven weer verder. Mijn mannetje is 1e en 2e pasen nog thuisgeweest, lekker met de jongens gegourmet en de 2e dag tongetjes met friet gegegeten. Zalig. Nu weer allemaal naar school en naar het werk dus dat wordt weer schoonmaken in huis alleen ben ik vrijdag door mijn rug gegaan en kon bijna niet op en neer. Het gaat ietsje beter maar dan mag je niet stofzuigen dus straks mijn oudste maar eens lief aankijken.

Edith: spannend hoor en ook moeilijk. Wat kan je nu verwachten na een miskraam he. Ik duim voor je dat het raak mag zijn.

Alle andere zwangere en die misselijk zijn, het is voor een goed doel en je krijgt er iets zo moois voor terug.

Nou meiden, voor sommige komen er weer spannende dagen aan. Succes en ik duim weer en ik heb ook weer glitters gevangen van Wendy.

Goeieavond meiden, heb niet veel meegekeken voel me al een paar dagen niet lekker strondverkouden hoofdpijn en gewoon moe.... ja jullie kennen het vast wel...
Als ik niet beter zou weten had ik denk ik al een paar testen versleten

@lies hoe was je echo vandaag?

@dreamer wat een heerlijk geluid he als je het hartje hoort kloppen ,kan me voorstellen dat je lekker heb gejankt.... Je heb gelijk we hebben het allemaal al 2 x mogen meemaken maar het blijft mooi en spannend....Hoop dat je je gauw beter gaat voelen..

Debstars: klinkt als lekkere dagen, behalve van je rug natuurlijk. Heb je vaker last vN je rug?  Kun je voor jezelf de crematie een plekje geven? Duurt nog wel een tijd natuurlijk voordat je zo'n verlies echt verwerkt hebt, dat is echt niet met een paar weekjes. Hoe is het dan op het werk op dit moment?

Schotje: beterschap.

Hier verder geen nieuws. Weer een lekkere dag gehad, en de badkamer schiet nu aardig op. We zijn sinds zaterdag de badkamer aan het verbouwen. Bad erin, nieuwe tegels op de muur. Verder niet veel hak en breekwerk, maar toch. Het was oud en lelijk en nu weer lekker fris en modern. Mocht ik volgende maand zwanger wordne, dan kan ik misschien wel voor het eerst in bad bevallen, haha.

groetjes
greet

Grrrrr doe ik het weer......

@wendy joehoe meid van harte ... super joh en dit kwam denk ik volkomen onverwachts... omdat je je nod nog niet verwachte.. Ben je nu wel een beetje bekomen van de schrik?? hoop bij je 2e test dat je gelijk 2 DIKKE VETTE strepen ziet...Ik sluit me aan bij wat de andere meiden al hebben gezegd gewoon lekker genieten meid en hoop dat wij je snel mogen volgen... ik heb in elk geval ook wat glitters opgepakt maar mijn kans krijg ik pas volgende maand

@crazygirl   zie dat je rond de 22e je nod zou hebben van hoeveel dagen ben je na je mk uitgegaan???

@Debby ik lees dat je collega een mooi afscheid heeft  gehad... typisch dat ze zelf niets met het geloof had...tja en wat je schrijft is ook zo ,dat het leven dan weer verder gaat... Hoe is het nou met je rug??? drama als je door je rug gaat en zeker als je alleen bent met de kids dan wil je zoveel maar je kan het niet..(ben zelf 2jaar geleden geopereerd aan een hernia er zit er nu nog 1 maar ik hou het zolang mogelijk tegen maar als ik dan wel is door me rug ga ben ik ook echt niet te genieten...ahhhh arme kids)

@christina hoop dat je toch geluk heb deze maand en anders doe ik met je mee volgende maand.....

@edith tja duidelijkheid  hoop dat je die gauw krijgt meid en dat afwachten maakt het helaas alleen maar onduidelijker...

@Janien wat zal je geschrokken zijn heb het zelf nog nooit gehad maar me dochter wel. Hoe is het met je buikje??? Had het volgens mij al gevraagd maar hoe reageerde je naaste met het fantastische nieuws over jullie gezinsuitbreiding???

@derde kind hoe gaat het met je??? hoop dat de rode duiveltjes weg blijven..

@estelle klinkt afgezaagd maar hoe is het bij jullie???

Hier helaas geen kans deze maand mannetje komt pas zaterdag thuis en heb volgens mij me eisprong vandaag gehad...
Nou ja dan maar hopen dat me man volgende maand thuis is op de speciale klusdagen  Het klinkt niet spannend maarja die avonturen komen vast wel weer.... .. als ik zwanger ben en op het laatst loop en hij niet meer durf...voor ons word het dus hopelijk wel een 2010 babytje aangezien 2009 er niet meer in zit en 2011 veel te ver weg klinkt...

Ik ga lekker naar me mandje voordat ik naar al het overgebleven chocola struin en alles in 1x op(vr)eet.... heb beetje een dipje wat betreft het snoepen...
Meiden fijne avond en tot gauw....

Liefs Jolanda

Terug
Bovenaan