Derde kindje???? 2

Wendy.....GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
Dat is wel een heel mooi paascadeau voor jullie gezinnetje! Heel veel geluk gewenst, wat een geweldig nieuws! Ik hoop dat je lekker kunt gaan genieten!!!!

Dikke knuffel, Chris

Hi Crazygirl, wat een moeilijke situatie idd. Wel fijn dat je je zo gesteund kan voelen door je familie.

Edith, wat een onzekerheid! Ik duim voor je dat je zwanger bent (van een 1-ling, 2-ling???), in elk geval we wachten hier met spanning af!!!

Zelf zit ik te wachten op mijn volgende cuclus. De 21ste is mijn NOD maar ik weet zeker dat ik niet zwanger ben. Tijdens al mijn vorige zwangerschappen (inclusief mijn laatste die helaas eindigde in een mk) voelde ik al binnen een week na de bevruchting kleine krampjes in mijn baarmoeder en was ik al brak en misselijk. Nu dus niet. Heb ik eerlijk gezegd ook wel vrede mee. Het is nog te kort geleden na de mk...

Liefs, Chris

Hoi Wendy,
GEFELICITEERD!!! weer een zwangere erbij!!
Dit zijn glitters: ********************************. het sterretje boven de 8.
En 8 dagen voor je NOD al een streepje zichtbaar!! Dat is wel heel snel.

Edith,
Zo gek is het niet hoor, dat je voelt dat je een tweeling krijgt.
Ik had dat ook!! Toen ik een week of 7 zwanger was zei ik al tegen mijn man; "er zitten 2 in".   Hij geloofde dat voorgevoel niet. Maar bij de echo, met 10 weken, was het toch echt zo.
Ben heel benieuwd. We horen het wel!!

Ps: Ik heb een tip gekregen om voor het opstaan water te drinken.
Dat helpt wel. Ik spuug nu het water eruit. Dat gaat makkelijker dan gal spugen.
Daarmee was er waarschijnlijk een bloedvaatje geknapt in mijn slokdarm.

hallo allemaal.

ik kan het nog steeds niet echt geloven maar het streepje staat er nog steeds.
ik doe over drie dagen nog maar een test want zie liever een wat dikker lijntje (veel eisend he)
ik ben wel een beetje bang voor de komende tijd ik lees zo veel over miskramen dat ik bijna niet durft te hopen dat het bij mij wel goed zal gaan.
@janien ik zat 8 dagen voor mn vermoedelijke nod maar dit is pas de tweede ronde na het verwijderen van het spiraaltje dus was nu ook van een zeer lange cyclus uit gegaan.
ook heb ik deze maand mn eisprong niet gevoeld dus hebben op de gok geklust.

hier mijn gliters voor jullie meiden (goed vangen he)

liefs wendy

@Wendy: Gefeliciteerd meid!! Ik hoop dat ik ook wat glitters van jou heb opgevangen!! ;-)

Ik heb sinds vandaag wat menstruatieachtige pijn in mijn onderbuik... Ik verwacht dat ik één dezer dagen ongesteld ga worden maar das dus afwachten. Als dat wel zo is, is mijn cyclys een stuk korter dan voor mijn miskraam.

Tot gauw!!

Liefs crazy girl

@Janien: Het zal idd wel schelen als je water hebt gedronken, hopelijk ben je gauw van dat overgeven af!!

@Chris: Ik heb dat ook wel een beetje... Maar aan de andere kant, zou ik toch ook wel héél errug blij zijn!! Tis een beetje dubbel...

@Edith: Verwarrend allemaal of niet?? Ik hoop dat je gauw wat duidelijkheid hebt, want dan weet je ook een beetje waar je aan toe bent... Ik las onlangs dat je na een curretage best een poos kan duren voordat je ongesteld kan worden. Maar goed, de een is de ander niet... Ik gun je het in ieder geval zo!!

Ik hoop dat de rest van de meiden ook de glitters van Wendy hebben opgevangen, en dat we gauw lekker allemaal met een bol buikje kunnen rondlopen!!

Liefs crazy girl

Hee Wendy: gefeliciteerd! Wat heerlijk. Die dikke streep komt wel, maar wat veel belangrijker is: er komt een dikke buik met een wondertje erin. Als alles goed gaat natuurlijk, maar daar gaan we wel van uit.

Hier even een paar dagen niet gekeken; het was zulk mooi weer en we hebben het nogal druk gehad. Naar vrienden, familie, weg op onze nieuwe sportfietsen, met de kids achterop. Daar gaan we van de zomer een fietsvakantie mee maken. Lijkt me geweldig. En we zien wel hoe het gaat mocht ik misschien tegen die tijd zwanger zijn, wat ik wel hoop natuurlijk.

Gister de doop van het zoontje van een vriendin gehad. Dan kriebelt het wel enorm hoor.

Als ik weer wat meer tijd heb, reageer ik weer even op iedereen, maar dat lukt me nu even niet.

Groetjes
greet

Terug
Bovenaan