Hallo allemaal,
Ik heb al even niet gereageerd. Wel meegelezen.
Zat even niet zo lekker in mijn velletje. Denk dat er een virusje op de loer lag, want ik ben met pasen goed ziek geweest. Vooral gisteren. Vandaag ging het weer redelijk en ben ik weer gewoon gaan werken.
Heb ondanks het ziek zijn wel 'geklust' met manlief, omdat we allebei geen kans voorbij willen laten gaan
Ik heb helaas nog steeds geen ei kunnen ontdekken, inmiddels ruim 3 weken na de laatste ongi. Wordt dus weer een lange cyclus. Ik had zo gehoopt dat het na de mk weer wat zou normaliseren. Vooral omdat ik na de mk na 32 dagen al ongesteld was, had ik gehoopt op een cyclus van 4 weken dit keer.
Vrees dat het dit keer weer niks gaat worden (ook vanwege het ziek zijn), dus dat het toch een tripje naar de gyn gaat worden.
Hopelijk dan door middel van medicijnen wel een regelmatiger en kortere cyclus, zodat ik dan tenminste wat meer kansen heb. Want ja, geen ei is geen baby he.
Vadaag opnieuw tante geworden van een lief klein nichtje. Floortje heet ze.
Het is de 3de van mijn jongste zusje. Mijn oudste zus heeft er ook 3. Als de natuur een beetje had meegezeten had ik er ook 3 of was ik zwanger van nr 3. Maar helaas.
Ben lekker even met de kleine wezen knuffelen. Kan ik toch een beetje van dichtbij babygeluk meemaken! Heerlijk!
En wat is dat toch met die schoonzussen die allemaal tegelijk zwanger zijn?
En dat het dan bij ons mis gaat? Bah! Die confrontatie is zo moeilijk he!
Ik snap jou dus helemaal crazy! Ik scheelde met mijn schoonzusje maar 5 dagen.
Wendy, wat fantastisch! Zoveel dagen voor je NOD al positief testen!
Blijf zelf ook positief hoor! Komt vast goed! gefeliciteerd!!!!
Edith, spannend!!!! Nu maar hopen dat je gevoel klopt!
Probeer weer even een weekje te wachten en dan weer testen. Ik ga voor je duimen! Maakt niet heel veel uit toch, of het er nu 1 of 2 zijn?
Debby, toch blijf ik voor je hopen en duimen dat het dan juist raak is!
Heb alle 3 de keren juist het gevoel gehad dat het niet raak was en toen was het wel zo. Dus wie weet!
De rest van de meiden die zwanger zijn gefeliciteerd!
Meiden die nog wachten; fingers crosst! En succes met wachten!
Zwangeren die ziek zijn, sterkte! Ok het is voor een goed doel, maar je zou je zeker wel graag wat beter willen voelen he! Zorg goed voor jezelf!
Liefs Suus