Derde kindje???? 2

@greet klinkt wel waanzinnig in bad bevallen .... hoop dat je dat over 9 mnd mag ervaren
Wel lekker hé als je weer iets nieuws in je huisje heb altijd weer zo genieten als het klaar is... maarja dan gaat meestal de volgende klus weer beginnen en hopelijk is dat nu de babykamer

@Jolanda,
Allereerst beterschap.
En hoe is het met je man? Kende hij de omgekomen collega's goed?
Hebben ze al iets van een afscheid gehad?

Ik heb vandaag voor het eerst een zwangerschapsbroek aan gehad. Heerlijk, geen knopen meer los van broeken. Of te strak zittende broeken.

Ik heb nog geen negatieve reacties gehad van de omgeving.
(behalve dan geen reactie van zwager en schoonzus)
Hoor wel via via dat sommige mensen het leeftijdsverschil tussen de oudste 2 en de 3e groot vinden.
Nou ja, als dat alles is. Daar kan ik wel mee leven.

Groet,
Janien

Meiden, ik ga me aan het klusje wagen om ons tabelletje op te schonen.
Wendy, wanneer ben je uitgerekend? Dan zet ik je in de zwangeren lijjst!!

Voorstel: ik kleur de namen rood die ik eruit wil halen. Meiden die volgens mij inmiddels al heel lang niet hebben gereageerd.
Laat ff weten als je toch wil blijven...

Hier nog aan het wachten. Zwaar gevoel, buikkrampen, gevoelige borsten, maar geen RD's.
6 wkn na de mk en 4 wkn na de curettage.

document.write(friendlyDateTimeFromStr('
'));

Naam
lftd
NOD
Ronde
kindje
Ik heb al:

Wolletje
29
13 februari
?
3
2 zonen, 8 en 5 jr

Jolanda
32
27 april
3
3
2dochters, 7jr en  1 van 11 mnd

Debby
38
21 april
8na mk
3
2 zonen, 14 en 10 jr

Annemiek
26
3 april
2
3
2 zonen, 7 en 2,5

Loes
30
3 mei
7
3
2 zonen, 4 en 2 jr

Kanellie
32
6 maart
1
3
2 zonen, 4 jr en 18 mnd

Greet
34
12 mei
4
3
zoon 3,5 jr, meid 2

Linda
28
?
?
3
2 zonen. 3 en 2 jr

Annegien
29
?
1?
3
dochter 4 jr, zoon 2 jr

Wendy
24
1 maart
1
3
2 zoontjes 2 en 1 jr

Heidi
38
21 maart
1
5
3 +3 en 1 zoon 6

Suusie
35
25 april

2na mk

3
dochter 4 jr, zoon 3 jr

Mickey
37
27 febr
9
3
dochter 5 jr, zoon 3 jr

Edith

38
31 mrt??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 5

Derde Kind
36
16 april

2

3
1 zoon 4,5 en 1 dochter 3,5

Crazygirl
29
22 april ??
1 na mk
3
2 dochters 3 en 1 jr.

Christine
36
21 april??
1 na mk
3
dochter van 8jr, zoon van 6jr

Zwangeren
Leeftijd  
Uitgerekend op
Kids
Vk/gyn
Echo

Tess
25
?? september
1zn, 2jr en 1 d 9 mnd

Janien
36
8 oktober
2 dochters, 7 jr
4 maart
30 maart

Chrissie
35
8 oktober
zoon 4jr, dochter 3 jr

Lies
38
25 oktober
1 dochter, 1 zoon

10 mrt

Joosie
33
31 oktober
1 zoon 7 jr, 1 dochter 4jr
11 maart

Dreamer        
33
29 november
1 dochter van 4 en 1 dochter van 2
21  april
2 mei

Estelle
34
10 december
dochter 4jr
zoon 2 jr

Hallo allemaal,

Ik heb al even niet gereageerd. Wel meegelezen.
Zat even niet zo lekker in mijn velletje. Denk dat er een virusje op de loer lag, want ik ben met pasen goed ziek geweest. Vooral gisteren. Vandaag ging het weer redelijk en ben ik weer gewoon gaan werken.
Heb ondanks het ziek zijn wel 'geklust' met manlief, omdat we allebei geen kans voorbij willen laten gaan
Ik heb helaas nog steeds geen ei kunnen ontdekken, inmiddels ruim 3 weken na de laatste ongi. Wordt dus weer een lange cyclus. Ik had zo gehoopt dat het na de mk weer wat zou normaliseren. Vooral omdat ik na de mk na 32 dagen al ongesteld was, had ik gehoopt op een cyclus van 4 weken dit keer.
Vrees dat het dit keer weer niks gaat worden (ook vanwege het ziek zijn), dus dat het toch een tripje naar de gyn gaat worden.
Hopelijk dan door middel van medicijnen wel een regelmatiger en kortere cyclus, zodat ik dan tenminste wat meer kansen heb. Want ja, geen ei is geen baby he.

Vadaag opnieuw tante geworden van een lief klein nichtje. Floortje heet ze.
Het is de 3de van mijn jongste zusje. Mijn oudste zus heeft er ook 3. Als de natuur een beetje had meegezeten had ik er ook 3 of was ik zwanger van nr 3. Maar helaas.
Ben lekker even met de kleine wezen knuffelen. Kan ik toch een beetje van dichtbij babygeluk meemaken! Heerlijk!

En wat is dat toch met die schoonzussen die allemaal tegelijk zwanger zijn?
En dat het dan bij ons mis gaat? Bah! Die confrontatie is zo moeilijk he!
Ik snap jou dus helemaal crazy! Ik scheelde met mijn schoonzusje maar 5 dagen.

Wendy, wat fantastisch! Zoveel dagen voor je NOD al positief testen!
Blijf zelf ook positief hoor! Komt vast goed! gefeliciteerd!!!!

Edith, spannend!!!! Nu maar hopen dat je gevoel klopt!
Probeer weer even een weekje te wachten en dan weer testen. Ik ga voor je duimen! Maakt niet heel veel uit toch, of het er nu 1 of 2 zijn?

Debby, toch blijf ik voor je hopen en duimen dat het dan juist raak is!
Heb alle 3 de keren juist het gevoel gehad dat het niet raak was en toen was het wel zo. Dus wie weet!

De rest van de meiden die zwanger zijn gefeliciteerd!
Meiden die nog wachten; fingers crosst! En succes met wachten!
Zwangeren die ziek zijn, sterkte! Ok het is voor een goed doel, maar je zou je zeker wel graag wat beter willen voelen he! Zorg goed voor jezelf!

Liefs Suus

hallo allemaal.

heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes
ik kon niet slapen en heb net stiekem weer een test gedaan en jawel hoor het twee lijntje kwam meteen dus ik ben hartstikke ZWANGER.
ik kan het gewoon bijna niet geloven had het natuurlijk heel erg gehoopt maar niet gedacht zo snel dit was de tweede ronde pas en bij mn twee andere zoontjes duurde het 5 ronde s.
ik ga nu een briefje voor mijn man maken en leg deze bij zijn tas met de test
dat is toch leuk naar je werk gaan hihi.
en probeer nog even te slapen (als dat lukt.)

hier heel veel gliters voor jullie en blijf zeker met jullie mee lezen en schrijven

liefs wendy

Wendy gefeliciteerd! Geniet ervan weer een zwangere erbij!

Edith ik hoop dat je snel zekerheid krijgt want die onzekerheid is natuurlijk erg vervelend.
Janien gelukkig gaat het nu met dat water sóchtends beter. Ben je overdag niet ziek?

Spannend weer voor iedereen die aan het wachten is of aan de klus.

Met mij gaat het wel goed. Gisteren de nekplooimeting gehad en nu afwachten op de uitslag van de gehele test. Is toch altijd spannend. Mijn kleine wurm was alweer groter dan dat ie hoort te zijn ipv 12+2 was ie alweer 12+6. Ik word goed in de gaten gehouden omdat mijn zoon 9 pond was en mijn dochter 8 pond (een week te vroeg geboren). Ze denken dat ik weer een hele grote baby krijg maar een 9 ponder niet meer want dan wordt hij/zij eerder gehaald. Ben nog wel heel gammel de hele dag maar niet meer zi erg als in het begin!

Meiden allemaal succes en veel plezier met het heerlijke weer vandaag!

Liefs
Lies

Hoi Meiden!!!
Heb weer met jullie meegelezen!!!
Ben vandaag weer ongi geworden maar..............We hebben besloten om niet door te gaan voor een 3e!

We hadden toch te veel twijfels en we hebben toendertijd bewust gekozen voor maar 15 maanden leeftijdsverschil (met het geluk dat ik toen gelijk zwanger was)
De oudste wordt nu bijna 5 en wordt al een hele kerel en de jongste wordt bijna 4 en gaat bijna naar de basischool!
We hebben een eigen bedrijf en met deze crisis is het toch alle zeilen bijzetten!
Ik ga van de extra tijd die ik nu langzaam weer krijg genieten maar.....ik blijf voorlopig meelezen want ik ben reuze benieuwd hoe het met jullie verder gaat!!!

Heel veel succes allemaal!!
groetjes Nathalie

Terug
Bovenaan