Derde kindje (deel 10)

Jippie Roos, gefeliciteerd. Wat een goed nieuws al begrijp ik wel je spanning nu. Het moet gewoon goed blijven gaan, je hebt al genoeg meegemaakt. Nou moet het voor mij dan toch ook maar eens snel raak zijn hoor anders ben ik zo alleen hier.

Leuk om te horen dat jullie oudste bijna allemaal 6 worden. Mijn oudste wordt in oktober 16, dat is ook wel met een 6 maar toch iets anders. Hij is al voor een scooter aan het sparen ( doodeng vind ik die dingen). Ik kan wel zeggen, elk jaar heeft zijn charmes en het blijft geweldig , die kinderen.

Gr. Debby

Roos ,wat een geweldig nieuws!!!!!!
Probeer je er ook een beetje van te genieten?
Voor je het weet zijn de oudsten inderdaad al groot.Ruben mijn oudste word volgende week zondag alweer 7 jaar!!!!Ik hoop dat ik dan nog niet in mijn kraambed lig wandt ik zou dat niet leuk vinden,maar ja het kan .

Fijne verjaardagen allemaal.

Groetjes Sandra.

Ooh Roos,

GEFELICITEERD!!!!!

Wat geweldig zeg!
Rustig aan he?
Wanneer heb je je eerste echo?

Groet,

Janien

Edith,

Hoe is het bij jou??
Begin je al te groeien??
Weet jou omgeving al dat je zwanger bent?
Hoe reageerden jou kinderen?

Groet,

Janien

Roos, oooooooooo, meid, zie je wel, het was te vroeg voor een menstruatie. Zit helemaal te trillen voor je. Oei, superspannend. Duim enorm voor je....hoop echt dat het goed gaat en dat het bloedverlies uiteindelijk niets heeft betekend. Dus wschl innestelingsbloeding of zo.
pffff, spannende tijd ga je tegemoet zo.....

Janien, ik begin idd al lekker te groeien. Vandaag 16 wkn. Omgeving reageerde verrast. Het duurde zo lang, dat ze dachten dat ik het niet meer aandurfde. dochters zijn helemaal wild. Het hele dorp weet het al, haha.
Ook zo schattig: mama heeft een baby in de buik, maar deze gaat niet dood hoor!
Ontroerend. ...
Nu hopen dat de 20 wkn echo goed is.

Hai meiden,

Hier dus weer niet zwanger zoals verwacht. We gaan ons dus nu echt storten op het IVF. Ons geluk zal toch nu ook wel komen na al die blijde berichten hier.

Alweer 16 weken Edith, ben zo blij voor je. Hopelijk is het met Roos ook allemaal goed en natuurlijk bij jou ook de 20 weken echo maar daar heb ik een goed gevoel over hoor. Leuk dat de meiden het fantastisch vinden.

Gr. Debby

He Debby, had het zo ook voor jou gehoopt...
balen meid.....
Lijkt me heftig, die IVF. Heeeeeeel veel succes. Denk aan jullie.....
Het is hier trouwens rustig zeg?

roos, hoe is het bij jou????

Terug
Bovenaan