Derde kindje (deel 10)

He bah Roos! Wat is dat balen nu.
Heb je nog een nieuwe afspraak bij de gyn?
Ga je weer 50 mg clomid slikken of moet je nu 100 mg?
Ik hoop echt heel erg dat je nu snel zwnager mag zijn hoor meid!

Liefs Suus

Hoi meiden durf het bijna niet te schrijven maar had vandaag een postieve test. De gevoelens en gedachten gieren door mijn lijf. Ben alleen een beetje misselijk maar verder voel ik mij niet zwanger (voor zover dat kan). Vind het echt doodeng. Durf het ook nog niet uit te spreken maar moest het even kwijt. Het is nog zoooo pril en kwetsbaar. Bel het ziekenhuis ook nog niet dat komt volgende week wel. Mocht van de gyn pas na 5 dagen testen en dat is maandag pas.
Jullie leven altijd zo mee, heb veel steun aan jullie reacties, bedankt.
Debby duim super hard dat het voor jullie deze keer ook raak mag zijn.
lieve groeten

o Roos! Wat een geweldig nieuws voor jou!!
Ik kan me voorstellen dat je nu nog heel bang bent dat Probeer ook alvast een klein beetje te genieten! Ik neem aan dat je ook een vroege echo krijgt?

Hier alles goed. Lone heeft zich vanmorgen twee keer van de rug naar de buik gedraaid en 1 x bijna helemaal terug.
ok, toegegeven...ze lag op de bank en die loopt een heel klein beetje schuin af....maar mama is toch supertrots!

Fedra is dinsdag alweer 6 geworden! Wat wordt ze al groot! Gisteren kinderfeestje. Megadruk, maar wel superleuk!
Zaterdag grote-mensen-feest en daarna kunnen we weer even bijkomen!

Groetjes Esther

Wauw Roos!~Dus toch!
Heerlijk! Gefeliciteerd!
Maar ik kan me wel voorstellen dat je het allemaal een beetje eng vind hoor. Die eerste 12 weken blijven spannend en zeker als je natuurlijk ook wat bloedverlies hebt gehad. Maar dat hoeft echt niks te betekenen.
Volgende week dan maar de gyn bellen en hopelijk mag je dan snel voor een echo.

Liefs Suus

Esther; wat goed van Lone! Lekker he, als ze steeds wat meer gaan doen.
Nog gefeliciteerd met jouw oudste.
Fedra is dan dus net ietsje ouder dan onze Fleur.
Fleur wordt namelijk aanstaande zondag 6 jaar.
Wat worden ze dan ineens groot he, al echte meiden.

Groetjes Suus

ooo roos wat een goed nieuws ik hoop voor jullie dat dit mag uitgroien tot een gezond kindje !!!

hoi het is wel heel toevallig al die jarige oudste kinderen die zes worden mijn oudste zoon pim wordt morgen.... je raad het al 6

gelukkig mooi weer erbij kunnen de kinderen lekker buiten spelen

groetjes

Roos geweldig gefeliciteerd!! Meid het is je zooo gegund!
Liefs
lies

Loes, gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon!

Inderdaad erg toevallig dat onze oudsten allemaal bijna tegelijk jarig zijn en ook nog even oud zijn!
Het gaat echt vreselijk snel. Het wordt al een grote meid. Pffff, zo'n verjaardag vindt ik altijd een dag met tegenstrijdige gevoelens.....ik denk toch altijd weer aan zoveel jaar geleden.....en kijk haar nu eens. Mijn man heeft dat totaal niet...hij kijkt nooit meer terug naar de zwangerschappen en bevallingen. Vooral de eerste verjaardag vind ik altijd "moeilijk". Gelukkig kunnen we daar nog een half jaartje mee wachten....

Groetjes Esther

Loes, een hele fijne dag vandaag!

Terug
Bovenaan