Derde kindje (deel 10)

Hai meiden,

Allemaal nog bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag. Hier alles rustig. Volgende week donderdag moet mannetje zijn zaadjes in gaan leveren, kijken hoe ze bewegen enz. Is al paar keer gebeurt maar nog niet in Breda en die willen het ook nog zelf testen. Als het goed is gaan we dan in juni ( op ons verzoek) dan echt beginnen met IVF.

Afschuwelijk nieuws he van dat vliegtuigongeluk. Er zat iemand in die ik uit Vlissingen ken. Heb met haar zus op school gezeten en mijn zus weer met een andere zus van haar. Ze heeft ook bij een meidengroep gezeten ( wow), was in 1997 een meidengroep van de broers Bolland en Bolland. Bah, je zou maar zo'n bericht thuis krijgen en dan niet te vergeten dat jongetje dat nog leeft. Krijg er gewoon de rillingen van.

Roos: hoe is het nu met je, is het bloeden al gestopt? Ik hoop het echt voor je.

Gr. Debby

Hoi allemaal,
Heb woensdag telefonisch contact gehad met de gyn. Ook hij zei dat het geen menstruatie kon zijn zo vla na mijn eisprong. Dat ik een eisprong heb gehad is een feit! De uitslag van het bloed was erg hoog = positief tav de eisprong. Dat ik nu bloedverlies heb is niet goed. Wat het precies is kan hij niet zeggen, het is afwachten. Sinds dinsdag verlies ik soms helder rood maar ook bruin bloed (sorry voor de details), het is niet veel. Moet nu afwachten of mijn menstruatie momt en dat is ongeveer volgende week woensdag. Als deze niet komt moest ik nog 5 dagen wachten met testen (pinksteren).
Suus duurde het lang toen jij dat bloedverlies had? Heb het zelf ook gehad bij mijn tweede zwangerschap.
Eigenlijk is mijn laatste restje hoop voor deze ronde wel verdwenen. Wat als ik wel zwanger ben is het dan wel goed?
Probeer echt minder met het zwanger worden bezig te zijn maar het lukt mij maar moeilijk. Het lijkt maar niet te lukken een normale cyclus te hebben.
Om mij heen zijn er inmiddels al weer heel wat zwanger van een tweede. Beide kinderen zan dan jonger dan onze dochter. Waarom, waarom waarom? Ik mis onze zoon en wil zo graag nog een kindje. Natuurlijk ben ik blij met wat ik heb maar.........
Sorry maar heb het even moeilijk
groetjes

Ach, Roos, meid, logisch dat je het moeilijk hebt. Dit is toch zo onzeker? het lijkt postitief dat het geen menstruatie is, maar wat is het dan? NOu, snap dat je het even helemaal hebt gehad. En dan nog je verdriet om je zoontje.
Soms is het allemaal gewoon niet eerlijk. WIj gaan allemaal voor een derde, dus dat je verdriet kunt hebben terwijl je al gezegend bent met kinderen, hoef je niet uit te leggen hoor! Die wens is er, toch?
Heel veel sterkte...

Lieve Roos,

Ik begrijp heel goed dat je het even heel moeilijk hebt hoor! Juist omdat je natuurlijk je zoontje al hebt moeten afgeven. Een nieuw kindje kan zijn plaats niet innemen, maar de kinderwens is er wel groter om geworden waarschijnlijk. En dan al dat vervelende gedoe rondom jouw cyclus.
Bij mij heeft het bloedverlies maar 2 dagen geduurd, maar bij mijn oudste zus (toen zij zwanger was van haar oudste) een hele week. Zij dacht echt dat het mis was, maar niets bleek minder waar.

Ik hoop zo erg voor je dat het dus gewoon zo is dat je zwanger bent! Ik duim gewoon heel hard verder voor je. Ik gun het je zo!
Evenals ik het Debby gun natuurlijk!

Heel veel sterkte!

Liefs Suus

Bedankt voor je lieve reactie Suus.
Het laatste sprankje hoop ging vandaag door de wc met behoorlijk wat helderrood bloed.

Hoop dat Debby snel met goed nieuws komt!

Lieve groetjes

Edith,van harte met de goede uitslag.Toch weer een opluchting en nu genieten he.

Roos,wat vervelend allemaal,maar blijf moed houden en erover praten is heel belangrijk.

Ik ben op vakantie geweest,dus daarom weinig gereageerd.En heel veel in huis gedaan geschilderd en opgeruimd,babykamer afgemaakt.Het begint nu op te schieten voor mij nog 4 weken.Ik heb al best veel harde buiken dus moet rustig aan doen,maar ja dat gaat ook niet anders als je bekkeninstabiliteit hebt.

Sorry,als ik op iemand niet gereageerd heb,maar er was ook zoveel te lezen.

Groetjes Sandra.

Hai Roos,

Ach, ik leef zo met je mee. Het kan inderdaad gewoon alle kanten op en ja het lijkt inderdaad of iedereen om zich heen zwanger is. Hier bij ons in de wijk ook weer eentje ( van de derde). Zoals je leest hoeft dat bloeden niks te zeggen maar ik snap dat je er erg onzeker over bent. Gossie, ik weet zo hoe je je nu moet voelen. Hier geen nieuws. Volgende week mijn nod wel of niet. Denk zelf van wel. Wel geklust op tijd ( denk ik), ik had geen zin in ovulatietesten deze maand dus ik reken er eigenlijk niet op dat ik zwanger ben. Volgende maand gewoon voor IVF.

Sandra: dat gaat inderdaad voor je opschieten, nog maar 4 weekjes. Snap dat je niet op iedereen hebt kunnen reageren, tis ook altijd zoveel als je er een paar daagjes tussenuit bent.

Gr. Debby

Terug
Bovenaan