Derde kindje deel 3

@Tamar, gefeliciteerd met de goede echo uitslag! Leuk idee van die club voor vaders met drie dochters. Lijkt me wel apart als man om "opgescheept" te zijn met 4 vrouwen...maar wel erg leuk! Maar het allerbelangrijkste toch wel dat alles goed blijkt te zijn - kan je nóg meer genieten van je zwangerschap!

@Greet, wat akelig dat je zo'n last van je bekken hebt. Heb je ook veel last gehad bij je vorige zwangerschappen? Ik heb bij mijn 2e zwangerschap veel baat gehad bij een bekkenband die ik kreeg via de fysio. Maar ik had niet hele erge bekkeninstabiliteit dus ik had niet zoveel beperkingen. Kan me voorstellen dat als dat wel zo is het echt wel heel erg balen is. Sterkte in elk geval!

@Estelle, hoe was jouw 20-weken echo? Ik heb vandaag de hele dag voor je geduimd hoor. Het moet wel goed zijn!

Liefs, Chris

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Inmiddels is het allemaal wel een beetje tot ons doorgedrongen.
We zijn zo superblij!
Ik mag over 3 to 4 weken weer een echo laten maken.
Dat zal dan over 3,5 week zijn, want we gaan ook nog lekker op vakantie naar Frankrijk.
En dan 2 weken later weer naar de VK en dan het hartje luisteren. Dus krijg nu lekker even wat regelmatiger controle.
Op de 1 of andere manier ben ik nu juist heel erg zeker geworden van deze zwangerschap.
Voel me ook nog steeds superzwanger en nu weer met een reden, hahahaha!
Ben echt kotsmisselijk en doodmoe. Hoewel de vermoeidheid ook door al die emoties kan komen.
Nog 3 dagen werken en dan een welverdiende vakantie voor ons!

Ik ga eens even goed bijlezen, zodat ik ook weer op jullie kan reageren.

Groetjes Suus

@ greet, gelukkig niet meer misselijk, maar wel last van je bekken. Lastig is dat he! Had je de andere keren ook veel last?

@ Estelle, en en en? hoe was de echo? Kindje goed gezond? En weet je wat het wordt?
Wat kan het spannend zijn he, zo'n 20 weken echo.

@ Debby, ik ga heel hard duimen dat het snel weer raak mag zijn en dat het bij jullie nu eindelijk eens goed mag gaan! 3x is scheepsrecht he!

@ Christina, goed te horen dat het weer wat beter met je gaat! En dat je zelfs al medicijnen aan het afbouwen bent! Dat gaat echt best snel hoor.
Hopelijk mogen jullie ook weer senl gaan proberen voor zo'n mooi wondertje! Want een wonder is het, dat weten we inmiddels wel! Ik duim voor je!

@Tamar, super zeg! Gezond en ook nog eens 3 meiden! Leuk! (ben er zelf 1 van 3 meiden en mijn zussen en ik hebben een sterke band samen, hoewel we natuurlijk ook veel gevochten hebben vroeger, hihihihi).
Mijn zusje heeft ook 3 meiden en haar man is ook lid geworden van die club. Maar ik dacht dat dat pas echt na de geboorte kon, maar dat weet ik niet zeker meer.

Zo, volgens mij ben ik weer helemaal op de hoogte van iedereen ;-)

Groetjes Suus

Hallo allemaal!

Even een berichtje vanuit een hele roze wolk.....
Alles was goed met ons mupke!
We hebben heerlijk kunnen genieten....
Wát een opluchting!!!! Ongelooflijk!!!!
Nu kan ik voor mijn gevoel echt gaan genieten...

Oh ja, we weten ook wat het wordt!!
We willen het eigenlijk aan niemand vertellen...maar aan jullie kan ik het vast toevertrouwen....

We krijgen er een meisje bij!!!!
Het is wel een ondeugend meisje, want ze stak al haar middelvinger op! Hahaha, daar hebben we een hele duidelijke foto van!!!

Haar grote zus zal wel ontzettend blij zijn....

Groetjes Estelle

(ik ga weer even verder zweven...)

Hoi Estelle,

GEFELICITEERD!!!!!! Ben onderweg maar moest toch even tussendoor weten hoe-of-wat. Ben zo blij voor je!!!!

Liefs, Chris

Hoi Tamar en Estelle
Fijn dat de echo bij jullie goed was! Ik vond dat zo enorm spannend en was zo enorm opgelucht! Goed om te lezen en ook fijn dat jullie weten wat het wordt kun je gericht gaan shoppen!

Edith en Christina en Debstars hoe gaat het met jullie? Ik denk vaak aan jullie en de pech die jullie hebben en ik hoop zo snel te lezen dat het bij jullie weer raak is en dat alles dan goed gaat.

Suus hoe gaat het over de eerste schrik en blijdschap heen??

Nou ik steven af op de 27 weken en met 30 weken heb ik een echo om te kijken of de placenta ervoor ligt en dan met 36 weken een groeiecho. Ik zat te rekenen maar het is nog maar ruim 13 weken en dan is de baby er. Wat raar! Ik ben uit de naam en heb een kaartje laten maken. Ben ook heel erg aan het opruimen en de babykamer is nu bijna klaar alleen nog gordijnen ophangen en een hemel voor de wieg en dan zijn we er.

Allemaal veel sterkte en succes! Janien ik mis je hoe gaat het met jou????

Liefs
Lies

Suus: wat een rare week, maar heerlijk nieuws zo vlak voor de vakantie. Ga maar lekker genieten de komende tijd. behalve van je misselijkheid dan. Waar ga je heen?

Estelle: Wat een opluchting dat alles goed was. gefeleiciteerd! Echt goed nieuws. En een beetje stout is best leuk, haha. Een meid erbij. je hebt al 1 meisje, of heb je er 2? Die lijstjes waren toch wel makkelijk, voorheen, he.

Lies, wat gaat het hard bij jou. En de kritische grens van levensvatbaarheid is nu ook bereikt. Toch ook altijd weer zo'n mijlpaal, al wil je natuurlijk echt niet dat het nu al komt. Fijn dat je klusjes ook al aardig op schema liggen.

Ik zit me een beetje te vervelen op mijn werk. Iedereen is met vakantie en er is hier weing te doen. Een aantal grote klussen heb ik afgerond, dus nu kwam ik hier maar even kletsen. De meeste collega's weten nu dat ik zwanger ben, en ze reageren tot nu toe erg leuk.

Nou, goed weekend allemaal.

Suus: wat een rare week, maar heerlijk nieuws zo vlak voor de vakantie. Ga maar lekker genieten de komende tijd. behalve van je misselijkheid dan. Waar ga je heen?

Estelle: Wat een opluchting dat alles goed was. gefeleiciteerd! Echt goed nieuws. En een beetje stout is best leuk, haha. Een meid erbij. je hebt al 1 meisje, of heb je er 2? Die lijstjes waren toch wel makkelijk, voorheen, he.

Lies, wat gaat het hard bij jou. En de kritische grens van levensvatbaarheid is nu ook bereikt. Toch ook altijd weer zo'n mijlpaal, al wil je natuurlijk echt niet dat het nu al komt. Fijn dat je klusjes ook al aardig op schema liggen.

Ik zit me een beetje te vervelen op mijn werk. Iedereen is met vakantie en er is hier weing te doen. Een aantal grote klussen heb ik afgerond, dus nu kwam ik hier maar even kletsen. De meeste collega's weten nu dat ik zwanger ben, en ze reageren tot nu toe erg leuk.

Nou, goed weekend allemaal.

Terug
Bovenaan