Zwanger:
Janien -...jr -...(kids) - uitgerekend 8 okt
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Loes - ....jr - ... 3 en 5 - uitgerekend....
Greet - ...jr - .... - uitgerekend ...
Astrid - ....jr - jongen en meisje - uitgerekend ...
Suus - ....jr - .....- uitgerekend
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei
Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 8 sept - ronde 2 na 2 mk
Jolanda- ...jr - .... - nog ff bijkomen van OK!
Goedemorgen meiden,
Zit hier weer helemaal te tobben. Was gisteren (een beetje) misselijk en nu vrijwel niet meer. Oooooooh, ik ben zo bang dat het WEER niet goed zit!!!!! Ik wilde dat ik een soort winterslaap kon houden en dat ik dan over een week of 8 wakker word met dikke 12-weken buik en dat dan alles "gewoon" goed is.....
Mááááán, wat 2 miskramen toch wel niet met je doen!
Maar goed, vooralsnog heb ik mezelf (toch maar) in het lijstje met zwangeren gezet en hoop dat ik er mag blijven staan....
@Lies, wat heerlijk dat je verlof nu snel dichterbij komt! Voor die laatste dingetjes heb je dan nu lekker de tijd. Wel feestelijk hè al die kleine kleertjes wassen en dan alvast in de kast hangen. Heerlijk! Wel akelig dat je deze zwangerschap zonder je moeder doormaakt. Begrijp dat dat inderdaad heel emotioneel kan zijn. Was jij het nou ook wiens schoonmoeder onlangs diverse kuren moest doormaken? Zo zie je maar dat geluk en verdriet toch vaak vlak bij elkaar liggen. Dikke knuffels meid voor je laatste loodjes!
@Janien, en jij ook zowat met verlof! Wat geweldig dat we de eerste forumbaby bijna gaan beleven! Wat mij betreft gaat het forumbaby's regenen en schrijven we door tot ze allemaal zelf babay's krijgen haha! Jij natuurlijk ook heleboel knuffels deze laatste dagen voor je verlof!
@Edith, die misselijkheid na je ei is een goed teken! Dat die test negatief was lijkt me ook wel ok want dan is het HCG van je vorige zwangerschap er zeker uit en is een eventuele positieve test over 1,5 week (IK DUIM VOOR JE!!!!!) ook werkelijk het bewijs van een nieuwe zwangerschap. Meis, ik vind dat we - inclusief Debby en Jolanda, het nu echt wel verdienen dat we zwanger worden én blijven!
Allemaal weer heel veel liefs van Chris.