Derde kindje deel 3

Zwanger:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- ...jr
Astrid - ....jr - jongen en meisje - uitgerekend ...
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 26 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 8 sept - ronde 2 na 2 mk
Jolanda- ...jr - .... - nog ff bijkomen van OK!
Debby- ...jr

Oh, oh, bijna Debby en Estelle vergeten.

nog een keer ik,
ik heb een foto van mijn beginnende buikje op mijn hyves gezet, dus als je wilt zien... :))
ik kijk alleen niet zo blij :(
Oh en voor iemand anders het gat zeggen, ik heb een gekke punt BOVEN mijn navel, door die gescheurde spieren zit daar nu een bobbel, heel raar!

oh, shit, verkeerde!!! I schrijf nog met meiden op dit forum..., oepsie, negeer dit berichtje alsjeblieft...
oh, wat stom!!

Astrid, hehehe, echt zwanger dus!!! Met koppie er niet bij...;-)
Hee, lijstje wordt al wat zo!
Bedankt dat jullie aanvullen.

Ohh, jeetje ik ben echt lekker bezig zeg!
Edith: ik heb alleen zitten kijken of ik suus kon vinden, verder helemaal niet naar de titel gekeken :s

Suus: ik kan begrijpen dat je daar niet meer terug kwam, ik schrijf er nu nog wel, maar met mij is er maar 1 zwangere en iets van 6 meiden met net een mk. Ik vind het wel leuk om te schrijven met vrouwen die ook al kids hebben, das toch anders zwanger zijn dan die allereerste keer he!
Hoe ver ben je nu? wacht ff, uitgerekend 26 feb, dan zal je 13/14 weken zijn (hee, helder he edith!)

Lies: is je moeder al lang overleden? Heeft ze je andere kids gekend? Ik ben mijn moeder ook verloren net 3 weken voor mijn dochter geboren was. Nu was zij al ziek vanaf dat ik zwanger was van mijn oudste dus heb ik haar nooit echt kunnen betrekken bij de zwangerschappen, maar ik mis het wel dat ik niet kan vragen "goh, had jij dat ook, of hoe was ik toen ik zo en zo oud was" helaas kan mijn vader daar weinig antwoord op geven maar het is niet anders. Sterkte iig.

Nu het lijstje dan:

Zwanger:
Janien -36jr -2(kids) 8jr- uitgerekend 8 okt
Lies - 39jr - dochter (8), zoon (3) uitgerekend 25 okt
Loes -30.jr - 2 zoons 3 en 5 - uitgerekend 5april
Greet - ...jr - .... - uitgerekend 15 jan
Estelle- ...jr
Astrid - 24jr - zoontje (5), dochter (2.5) - uitgerekend 28 maart
Suus - 35 jr - dochter (5), Zoon (3)- uitgerekend 26 feb
Chris - 36jr - dochter (8), zoon (6) - uitgerekend 2 mei

Wachtbankje:
Edith - 38 jr - 2 dochters (4 en 6) - NOD 8 sept - ronde 2 na 2 mk
Jolanda- ...jr - .... - nog ff bijkomen van OK!
Debby- ...jr

Ben zeker weer de benjamin he!
Ik reageer verder nog niet want ik moet er hier nog ff inkomen, sorry voor mijn dommigheid, mag ik de hormonen de schuld geven???

Hee Astrid: een slimme meid krijgt haar kind op tijd, hihi!
Maar hoezo Astrid36 dan???
Dit forum is idd anders dan dat van de mk.
Ervaren moeders zijn toch wat relaxter.

Hier ook veel lief en leed. maar gelukkig ook een lang lijstje van zwangeren inmiddels.

Nu ik nog.....

Even weer heftige twijfels over de planning.
Mocht ik nu zwanger worden dan zou ik rond de tijd dat het Mexicaanse griepvaccin er is in het 1e trimester zijn. Nu heb ik gelezen dat je dan geen vaccinatie mag krijgen, maar ik zit wel in een risicogroep.
Sh*t, moet ik dan toch maar tijdelijk de pil weer gaan slikken???
En ik neem het bedrijfje van mijn baas over, die gaat met pensioen. Ik zou dan net uit mijn verlof zijn, maar ja....toen die mk...
Misschien moet ik al na een maand iemand inhuren om me te vervangen. We hebben veel vaste klanten, wat zullen die er van zeggen???
"Had ze dat niet beter kunnen plannnen? Net begonnen en alweer met verlof".
Ja, heb het dus geprobeerd te plannen, maar het valt niet te plannen.
2 mk achter elkaar....wie bedenkt dat...
Maar ben al 38, wil eigenlijk niet langer wachten.

Heb eigenlijk zoiets van : het lot (of een hogere macht??) heeft bepaald dat ik nog niet zw ben. Zal ik het maar gewoon laten gebeuren? Niet meer rekenen met vruchtbare dagen of NOD. Gewoon spontaan vrijen en dan bij toeval weer zw raken?
Ik heb het hogere plan erachter nog niet kunnen ontdekken. Dat het mis is gegaan komt gewoon niet uit. of moet ik tevreden zijn met mijn twee fantastische meiden???? geen derde meer???
Bah, bah, bah.
Please, hoe denken jullie hierover???
Loop hier al wken over te dubben...
Durf er niet met mannie over te hebben.
Die heeft zoiets van : komt wel goed.
maar hij gaat geen bedrijf overnemen en hij hoeft niet 4 maanden weg van zijn werk....

Sorry voor het lange verhaal....
Kan echt ff wat steun gebruiken nu...

Hoi Edith

Ja dat is altijd moeilijk. Ik kan je alleen maar zeggen wat ik zelf had. Het is eigenlijk best een lang verhaal geworden.

Mijn gedachte is altijd geweest "ik heb twee gezonde kinderen en daar ben ik erg blij mee". Komt er een derde dan is dat een cadeautje, een gift, komt deze niet dan houdt het op en ben ik heel blij met wat ik wel heb. Ik wilde onderweg met zwanger raken van de 3de niet mijn geluk dat ik heb van de andere twee kwijt raken door teleurstellingen, dat heb ik heel bewust tegen mezelf gezegd hoe moeilijk dat ook is. Ik heb ook met mijn partner afgesproken als hij merkte dat ik weer zo zou gaan doen als bij de tweede dat we gelijk zouden stoppen. Ik heb teveel mooie momenten van mijn dochter gemist omdat ik verdriet had van het feit dat mijn zoontje er nog niet was als je begrijpt wat ik bedoel. Ik denk nog steeds dat het daarom bij de tweede 2 jaar en 4 miskramen verder heeft geduurd. De derde was dan ook van 1 keer spontaan raak en ging wel goed.

Maar goed dit is even over mezelf. Wat jou betreft,
volgens mij kun je een zwangerschap nooit plannen. Je kunt wel zeggen in jouw geval dat de kans heel reeel is dat het natuurlijk wel weer zal lukken en ook goed zal gaan want je hebt nu eenmaal twee kinderen gezond en wel. Alleen wanneer dat kan je niet zeggen hoe graag men ook die controle wil hebben. Natuurlijk kun je zeggen ik stel het wat uit maar ik denk dat je gewoon het lot, de natuur dit moet laten beslissen en daaromheen een plan moet maken als het op een gegeven moment wel zo is.

Edith jouw derde kindje komt er wel en misschien wel heel snel. Hoe moeilijk ook, plan het niet te erg, het komt echt wel en of de tijd dan rijp is of niet, de oplossing zal er dan ook zijn en als jij dan 4 maanden weg bent dan is het zo, je kunt ook wel een been breken dan lig je er ook uit dat is niet te voorspellen. Wellicht komt er na dit wel weer iets anders waardoor je moet gaan uitstellen dat kun je niet plannen. Ik weet wel dat ik zo graag een kindje wilde omdat ik dat dan nog aan mijn moeder kon laten zien en ik wilde niets liever dan die tweede zodat zij hem kon vasthouden. Wat ik ook deed het is uiteindelijk niet gelukt want toen ik 20 weken zwanger was van Julian is ze overleden. Zo zie je maar je plant jezelf helemaal rot en uiteindelijk loopt het toch anders.

Sterkt en liefs
Lies

Edith: jij wist toch wel dat ik zo jong was? Of niet meer?
Die 36 heb ik er aan geplakt omat 'Astrid' en 'Astrid24' al genomen was en ik jarig ben op 3-6... vandaar!

Terug
Bovenaan