A
Anoniem
Guest
Edith, beter te vroeg dan te laat zeg ik altijd maar dan kun je gewoon weer opnieuw beginnen. Maar dat wachten en hopen en dat het dan niet zo is en dan op een ongi wachten vond ik het ergste altijd. Maar let wel op dat jouw hele cyclus volgende keer dan ook vroeger kan zijn want dit betekent rond dag 10 een eisprong hebt gehad en je hem waarschijnlijk vorige keer gemist.
Suus fijn dat alles goed gaat na die enorme nare tijd die jij hebt gehad!
Estelle welkom terug!
Chris hoe gaat het met de spanning?
Loes ook voor jou spannend zeker zo,n eerste echo!
Janien hoe gaat het met jou?
Ik moet over anderhalve week bij de gyn langs en dan wordt vervroegd inleiden besproken dat zou dan zo rond de 38/39 weken zijn. De reden is dat de verpleeging, waar ik afgelopen week was, het net als ik een te zware zwangerschap vindt. Ik ben namelijk nu weer steeds in de nacht ziek en kan niet meer avondeten en heb een nachtrust van enkele uren. Ik hoop dat dat gaat gebeuren want ik ben best wel aan het einde merk ik. Volgende week nog een paar uur naar werk en dan is het klaar!
Liefs
Lies
Suus fijn dat alles goed gaat na die enorme nare tijd die jij hebt gehad!
Estelle welkom terug!
Chris hoe gaat het met de spanning?
Loes ook voor jou spannend zeker zo,n eerste echo!
Janien hoe gaat het met jou?
Ik moet over anderhalve week bij de gyn langs en dan wordt vervroegd inleiden besproken dat zou dan zo rond de 38/39 weken zijn. De reden is dat de verpleeging, waar ik afgelopen week was, het net als ik een te zware zwangerschap vindt. Ik ben namelijk nu weer steeds in de nacht ziek en kan niet meer avondeten en heb een nachtrust van enkele uren. Ik hoop dat dat gaat gebeuren want ik ben best wel aan het einde merk ik. Volgende week nog een paar uur naar werk en dan is het klaar!
Liefs
Lies