Derde kindje deel 3

Edith, beter te vroeg dan te laat zeg ik altijd maar dan kun je gewoon weer opnieuw beginnen. Maar dat wachten en hopen en dat het dan niet zo is en dan op een ongi wachten vond ik het ergste altijd. Maar let wel op dat jouw hele cyclus volgende keer dan ook vroeger kan zijn want dit betekent rond dag 10 een eisprong hebt gehad en je hem waarschijnlijk vorige keer gemist.

Suus fijn dat alles goed gaat na die enorme nare tijd die jij hebt gehad!

Estelle welkom terug!

Chris hoe gaat het met de spanning?

Loes ook voor jou spannend zeker zo,n eerste echo!

Janien hoe gaat het met jou?

Ik moet over anderhalve week bij de gyn langs en dan wordt vervroegd inleiden besproken dat zou dan zo rond de 38/39 weken zijn. De reden is dat de verpleeging, waar ik afgelopen week was, het net als ik een te zware zwangerschap vindt. Ik ben namelijk nu weer steeds in de nacht ziek en kan niet meer avondeten en heb een nachtrust van enkele uren. Ik hoop dat dat gaat gebeuren want ik ben best wel aan het einde merk ik. Volgende week nog een paar uur naar werk en dan is het klaar!

Liefs
Lies

Lies, dat zou fijn zijn als je al vroeger wordt ingeleid.
Pfff, klinkt zwaar hoor. Eerst in het begin zo ziek, en nu dit weer. Ik denk dat je blij zal zijn als hij eruit is...
Gelukkig hoef je nog maar een paar uurtjes te werken en dan kun je uitrusten.
Nou ja, je jongste loopt natuurlijk wel thuis rond?
hopelijk knap je wat op tijdens je verlof.

hebben ze al een idee hoe zwaar je kindje is?

Lies,
Vervelend dat het allemaal zo zwaar is voor je. Zou wel hel fijn zijn om te weten dat je kindje een beetje op tijd geboren wordt. Zeker als je zo aan het eind van je latijn bent!
Ik voel een beetje met je mee. Een beetje omdat ik natuurlijk pas 15 weken zwanger ben.
Ik hoop toch echt rond de 20 weken van de misselijkheid af te zijn.
Avondeten staat mij ook enorm tegen, brood gaat redelijk. Maar ja, als je regelmatig alles weer uitspuugt. Maar goed, dit had ik bij de eerste ook.
Die misselijkheid is wel heel vermoeiend.
Gelukkig wordt ik in ieder geval met week 38 geholpen, dat scheelt wel!

Sterkte met de laatste loodjes!

Groetjes Suus

Hallo meiden, snel even een berichtje voor ik mijn zoontje op ga halen bij een vriendje. Zou het liefst in bed kruipen want ik kan me nauwelijks wakker houden. Nog steeds niet echt misselijk (af en toe een beetje brak maar niet noemenswaardig) maar ik kan slapen-slapen-slapen. Helaas blijf ik moe en slaperig als ik weer wakker ben (loop de hele dag te geeuwen...) en ook vroeg naar bed lijkt niks te helpen. Je zou denken dat na zoveel slaap ik me toch wat minder uitgeput zou moeten voelen maar het tegendeel is waar.....pffff.

Heb me nog steeds kunnen beheersen te bellen voor een echo. Ben dit weekend 6 weken. Ga een spannende tijd tegemoet. Mijn eerste mk kreeg ik met 6,5 week en mijn 2e miskraam een dag voor 9 weken. Bah, ik wilde dat ik alles van me af zou kunnen zetten en bij wijze van spreken de zwangerschap eventje zou "vergeten". En dat je er dan pas weer aan denkt bij 12 weken als de spannendste tijd voorbij is haha...

@Edith, balen van je ongi maar idd betekent dit dat je deze maand ook mogelijk eerder "aan de beurt bent" met je eisprong. Zou zeker iedere dag even een ovulatietest doen. Nou ja, moet je natuurlijk zelf weten - je kan natuurlijk ook de natuur z'n gang laten gaan, valt ook wat van te zeggen. Wat de combinatietest betreft, vooropgesteld dat het dit keer wel goed gaat (...) ben ik wel van plan een test te laten doen. Ik weet niet wat ik zou doen met de uitslag als het niet goed is (hangt natuurlijk ook af van hoe erg het is) maar in elk geval lijkt het me prettig om ergens op voorbereid te zijn.

@Lies, doe lekker rustig aan hoor die laatste dagen werken! Lijkt me wel belangrijk als je toch al zo moe bent. Hoe sta je er zelf tegenover om ingeleid te worden? Misschien als je met verlof bent kan je weer wat bijkomen? Als je het een prettig idee vindt moet je het zeker laten doen maar laat je niets aanpraten door de verpleging hoor! Het is je eigen keuze!

@Suus, vervelend dat je ook zo misselijk bent! Ja, kan je heel moe van worden - kost toch heel veel energie. Ik duim voor je dat het snel over is (veel eerder dan in de 20ste week!!!). Vind het nog steeds een wonderlijk verhaal van jouw zwangerschap. Ben erg opgelucht dat het bij jou uiteindelijk allemaal met een sisser is afgelopen. Maar nu verplicht genieten van je zwangerschp hoor!

Liefs, Chris

Lies,
Dan wordt het nog spannend wie het eerste forumbaby op de wereld zet. Als jij met 38 of 39 weken geholpen wordt ben ik 39 of 40 weken.
Ik moet nog een halve dag werken.
Dan begint mijn verlof. Ik ben er ook wel aan toe.
Krijg het zwaar. Mijn bekken en buik doen pijn.
Ik heb de behoefte om veel te liggen en het huis op orde te brengen.
Groet, Janien

Chris,
Wat vinden jou kinderen er van dat er nog een kleine bij komt?
Die krijgen nu alles heel goed mee.
Janien

Lies: als je het hebt over zware laatste loodjes, dan weet jij daar volgens mij wel over mee te praten. Het zou wel fijn zijn als je eerder kunt bevallen. Waren je vorige zwangerschappen ook zo zwaar? Volgens mij heb je het wel eens verteld, maar ik weet het niet meer. Succes nog met je werk. Dat je dat nog hebt volgehouden trouwens! Bikkel!

Edith: jouw manier van denken herken ik wel: het idee dat jullie al de pech hebben gehad van een kindje met Down en dat de kans wel bijzonder klein is dat dat twee keer zou gebeuren. Het slaat natuurlijk nergens op, maar ik kan het me wel voorstellen.

Janien: ja, dat wordt spannend wie van jullie 2 het eerst zal bevallen. Leuk hoor. Maar wel jammer dat je bekken en buik pijn beginnen toe doen. Doe maar rustig, voor zover mogelijk natuurlijk.

Gister voor de tweede keer aquafit gedaan. Was nu wat actiever, maar nog steeds heerlijk ontspannen. Echt heerlijk. Verder voel ik me goed, en energiek. Heb ik bij die andere 2 niet oz gehad. Ik geniet daar echt van. Ik dacht dat dat altijd maar van die verhaaltjes in de blaadjes waren, maar soms is het dus echt! Heel wat anders dan de BI vanaf het begin bij nummer 2.

Overigens zijn mijn oudste 2 een jochie van net 4 en een meisje van 2,5 jaar. Maar ik heb ze liever niet meer in de lijstjes, als jullie het niet heel erg vinden.

He Janien, volgens mij loopt jij meer voor op mij, ik ben officieel op 25 okt uitgerekend en als ze met 38 weken inleiden zou dat 12 okt zijn anders nog later.

Swiepie ja mijn andere twee waren ook wel zwaar maar gek genoeg heb ik bij allebei de laatste maand wel een goede maand gehad en dat heb ik nu niet. Bij die andere twee heb ik wel de eerste drie maanden meer last gehad en ben ik ook opgenomen geweest in het ziekenhuis. Bij mijn dochter met 35 weken nog een keer en daarna ging het beter, maar bij deze wordt het nu steeds zwaarder en weer zieker!

Nou ja ik tel enorm af en droom van het moment dat ik jullie hier kan vertellen dat hij er is, hoe het is gegaan en hoe hij heet!

Liefs
Lies

Terug
Bovenaan