Derde kindje deel 3

Nog even een vraagje voor degenen die zwanger zijn en het geluk hebben dat het goed gaat. Gaan jullie nu bij de derde nog een zwangerschapscursus of zoiets doen? Het lijkt me heel leuk om samen met andere zwangeren iets te doen, maar die informatie heb ik niet echt meer nodig.

En nog even een berichtje van mij. Ik heb op forumplaza/ jeugd en kinderen een nieuw forum aangemaakt dat wel makkelijk werkt. Hier de link. (kun je ook al niet normaal invoegen op dit forum. )

Wie weet tot ziens daar.

http://www.forumplaza.nl/thread.asp?Catid=7&forumID=3478

Na Edith is het nu dan mijn beurt om te zeggen dat ik even het forum ga verlaten.
Slechte echo gehad, wel een vruchtzakje, geen vruchtje. Zou nu 7 weken hebben moeten zijn!
Dit is echt zooo hard!

Het gaat jullie goed.
Suus

Nee oh nee wat erg dit allemaal oh jongens wat vreselijk. Dit kan gewoon niet waar zijn Suus wat naar wat enorm erg! Ik leef zo met jullie mee!
Heel veel sterkte!
Lies

Och meiden, wat een leed hier. Waarom gaat het bij zoveel meiden zo moeilijk en verdrietig? Waarom mogen jullie niet oiok genieten van het nieuwe geluk?! Dit is zo oneerlijk.
Suus: wat vind ik dit zwaar voor je. Ik wens jou en je man heel veel sterkte de komende tijd. Krijg je trouwens een curretage of moet je het afwachten.

ik lees nog wel een beetje mee. heb steun aan jullie lieve reacties.
Maar, niet te geloven, Suus, hoe kan dat nou????
Meid wat erg.
Moest even reageren hoor.
O wat vreselijk...
allemaal zo oneerlijk, zo raar, zo belachelijk...

Bij mij is het ergste verdriet gezakt. Hoef niet meer continu te huilen zoals de dag dat we het gehoord hebben...Morgen wordt weer een zware dag. Dan curettage. Krijg nu ruggeprik, vorige keer twee weken beroerd van narcose....
Dan het definitieve afscheid van ons kindje.

Lieve Suus, hoop dat je nog even meeleest....
Heeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en dikke knuffels.

Hopelijk zien we elkaar allemaal weer eens terug!

Liefs,
Edith

Edith,
Bedankt voor je lieve woorden.
Ik kwam inderdaad nog even lezen.
Heel veel sterkte vandaag Edith!
Ik heb maandag een afspraak bij de gyn om een curettage te bespreken.
Ik hoop maar dat ik niet te lang hoef te wachten, want ik voel me nog steeds hartstikke zwanger en dat maakt het enorm moeilijk.

Andere meiden natuurlijk ook bedankt voor de lieve reacties!

Liefs Suus

Edith Sterkte vandaag! Ik hoop echt dat het dit keer beter gaat en dat je in ieder geval geen lichamelijk ongemak hebt zoals de vorige keer want geestelijk is het al zwaar zat.

Suus jij ook veel sterkte en ik hoop dat ze jou snel helpen want die verschijnselen hebben voor niets dat vond ik bij mijn miskraam ook zo erg. Ik wilde het zo snel mogelijk achter de rug hebben zodat ik het een plek kon geven.

Meiden sterkte! Ook al helpt het niet bij het verdriet dat je nu ervaart, gelukkig hebben jullie kinderen en zijn die gezond en weet je dus dat het kan! Ik hoop zo op een derde kindje voor jullie en alle anderen!

Sterkte en ik hoop toch nog van jullie te horen want ik volg jullie nu elke dag!

Liefs
Lies

Terug
Bovenaan