Derde kindje deel 3

Hoi Greet,

Gelukkig is het bij het kleine beetje gebleven inderdaad.
Ik wordt met de dag meer misselijk en meer moe, dus dat zie ik wel als goed teken.
Krijg dus toch wel steeds meer goede hoop op een mooie echo dinsdag. Maar wat gaan die dagen traag voorbij! Pffft!

Fijn is dat he, dat je nu zelf ook kan voelen hoe je baarmoeder groeit!
Ik ben zelf nogal flink, dus vrees dat ik dat zelf niet zo snel zo goed kan voelen.
Daarnaast doet mijn litteken zeer als ik er hard op duw (asof er een blauwe plek zit) dat is altijd al zo geweest sinds de eerste keizersnede, dus durf ook niet zo hard te duwen.

Jouw kids zijn dus allebei net iets jonger dan de mijne. 5 en 3.
Uiteindelijk heb ik oppas kunnen regelen. Mijn zusje komt waarschijnlijk even hierheen met haar 3 kids. Lief he! Ik vertelde alleen mar dat we de kids waarschijnlijk mee moesten nemen en toen telde ze het zelf voor. Dat scheelt weer. Toch een stuk prettiger en de kids vinden het fantastisch om met hun nichtjes (mijn zusje heft 3 meiden) te spelen.

Wel een goed idee om toch iets te gaan doen, puur om er een bewust mee bezig te zijn! Anders gat de tijd zo voorbij in alle drukte van de dag.

Groetjes Suus

Hoi meiden,

Eindelijk daar ben ik weer! Ik heb sinds het nieuwe forum in de lucht is maar niet kunnen reageren. Heb tweemaal contact opgenomen met de webbeheerder, eindelijk is het opgelost!!! Voelde me zo schuldig toen ik het verdrietige bericht las van Debby, en ik kon niets van me laten horen! Lieve Debby, wat een verschrikkelijk naar nieuws van je miskraam. Ik was nou juist zo blij dat je de MM werd bespaard! gelukkig ben je fysiek er goed doorheen gekomen, ik hoop dat je het emotioneel een plaatsje kunt geven. Met mij gaat dat niet zo goed. Ik kreeg een curettage en ben daarna geestelijk helemaal ingestort. Zit nu ruim een week thuis (ben na de curretage in eerste instantie "gewoon" weer gaan werken) en ik denk niet dat ik de komende weken weer aan de slag mag. Ik heb inmiddels hulp gekregen omdat zowel de vk als de ha het verkeerd zagen gaan. Ze vertelden me dat wat ik heb een soort postnatale depressie is, maar dan dus niet na een bevalling maar na een (2e) miskraam. ik heb nu gelukkig medicijnen gekregen en het moet langzaam beter gaan. Ik hoop dat jou dit bespaard mag blijven en dat je het wel een plekje kunt geven. Ik duim voor je!

@Suus, wat moet jij geschrokken zijn! Ik hoop dat alles goed mag gaan en dat je dinsdag een goede echo krijgt. Ook voor jou zal ik duimen!

Liefs, Chris

Lieve meiden,

ik ga afscheid nemen van het forum. Trek het allemaal niet meer.
Gisteren bloedverlies, vandaag 11 weken. Vanmiddag echo gehad: kindje gestopt met groeien en geen kloppend hartje meer.
Ben er helemaal kapot van. Zeker na de goede echo van 2 wkn geleden.

heel erg bedankt voor al jullie steun. misschien tot ziens, ooit...later.....

Liefs, Edith

Ik kom net terug van vakantie wat een vreselijke berichten!

EDITH!! NEEEEE dit is niet waar dit kan en mag toch gewoon niet! Oh wat vind ik dit vreselijk voor je! Eerst Christina nu jij!

Debby ook jij die alweer zolang bezig was! Nee toch!

Zo snel als iedereen weer zwanger is zo vaak lijkt het weer fout te gaan. Ik voel zo met jullie mee heb het zelf meerdere keren meegemaakt en het is zo naar ik leef zo mee.

Meiden heel veel sterkte! En Edith jij bent samen met mij voor mijn gevoel begonnen en ik hoop zo enorm voor jou en voor iedereen natuurlijk dat ik toch nog mag lezen dat jij nog een kindje krijgt!

Liefs
Lies

Ooooh Neeeeee Edith!
Niet jij ook!
Ik weet even niet wat ik moet zeggen..........
Heel veel sterkte!

Liefs Suus

Oh nee, Edith...
Ik lees je bericht met tranen in mijn ogen, wat verschrikkelijk, hoe is dit in hemelsnaam mogelijk??? Hoe kan het nou bij mij én bij Debby én nu ook weer bij jou misgaan??? Lieve meid, ik leef verschrikkelijk met je mee, net als met Debby overigens. Ik weet hoeveel pijn dit doet, hier zijn geen woorden voor. Weet dat ik in gedachten bij je bent.

Liefs, Chris

Hallo allemaal

Edith, oooh wat verschrikkelijk. Dit kan toch haast niet waar zijn? Eerst een goede echo en dan gaat het alsnog mis.....
En dan alweer de derde bij wie het alweer misgaat....
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het helemaal gehad hebt en niet meer op het forum verder wil.
Ik wens je heel veel sterkte toe.
Ik hoop toch echt heeel erg dat ik toch nog mag lezen dat je een kindje krijgt....
Sterkte meid.

Estelle

Edith, wat verschrikkelijk voor je. Ik kan weinig toevoegen aan wat de anderen al schreven. Maar wat een verdriet. Ik hoop echt dat je het een plekje kunt geven, maar dat zal wel een tijd duren. Heel veel sterkte gewenst.

Chris; jij maakt het ook door, maar hebt de fysieke klap achter de rug. Ik hoop dat je met deze hulp weer je gevoel op orde kunt krijgen en er uiteindelijk een plekje voor weet te vinden.

Op vakantie kwamen wij een stel tegen die graag een tweede kindje wilden en al 5 miskramen hadden gehad. Steeds rond de 8 weken. Toch konden zij nog ergens de kracht vinden om door te gaan. Ik wens jullie en Debby dezelfde krachtbron toe.

Terug
Bovenaan