Hai meiden,
Allereerst, Jippie Estelle, van harte gefeliciteerd met Lone. Wat een leuke naam. Fijn dat het allemaal toch voorspoedig is gegaan.
Heb een poos niets van me laten horen. Erg druk geweest met de verhuizing en toen moest de computer nog aangesloten worden en dat gaat natuurlijk ook niet zo soepel.
Jammer Edith, dat je ook weer ongi bent geworden, we gaan er dus nog steeds samen voor. Heb deze maand goed geklust, kon gelukkig van het weekend naar boord komen en ben er woensdag weer van afgekomen met het mannetje. Hopelijk is het nu gelukt, had ook ovulatietesten gebruikt maar we hebben gewoon om de dag geklust. Wel lachten hoor in een slaaphut met hele dunne muren. Dat geeft het dan toch ook wel weer iets grappigs. Ik heb er aan de ene kant een goed gevoel over maar ben dan ook zo bang dat het weer zo tegenvalt. We kunnen zoals gewoonlijk niks anders doen dan afwachten. Edith we duimen gewoon weer. Volgende keer zal ik de rest van de berichtjes eens goed doorlezen ( had wel 5 pagina's gemist). Voor iedereen alvast een gezellige sinterklaas en tot snel.
Oh ja, welkom Sandra en gefeliciteerd met je zwangerschap.
Liefs Debby