DERDE KINDJE DEEL 6

zo nog steeds geen berichtje van swiepie zou het wat btekenen???

suus wat spannend voor jou komt het ook al echt dicht bij wat gaat het hard nu he! ik moet nog 5 weken werken volgensmij en dan heb ik verlof ik heb er al echt zin aan

gtoetjes loes

Sorry dat ik niet eerder een berichtje geplaatst heb, maar nee. Vanochtend maar weer een buikfoto gemaakt van mijn inmiddels wel gigantische buik. TEnminste, zo voelt het. In werkelijkheid schijn ik nog een redelijk bescheiden buik te hebben.
Maar zo voelt het niet, haha.

Suus: wanneer heb je die echo? Kun je het zelf ook voelen of hij in stuit ligt? Hopelijk draait hij nog.

Swiep, aaaaaaah,
pff, nou zeg....die kleine vindt het daarbinnen wel heel gezelllig...

Esther: weet je hoeveel zin ik daarin heb, haha?

Vanmorgen bij de VK geweest. Alles nog altijd prima. ALs het er vrijdag nog niet is, dan wordt ik gestript. Ik ben daar heel blij mee. Dikke kans dat het dan wel komt.

Hey Swiep!

Tjongejonge wat duurt dat lang!
Hahaha, bij mij heeft het twee keer tot een bevalling geleid.....

Succes!

Hai meiden,

Hier ben ik dan ook weer. Net zoals Edith ook ongi geworden. Ik had wel heel veel moed want ik was bijna 2 dagen over tijd, borsten heel gevoelig ( nu nog steeds) en daar dan toen ineens toch bloed. De testen waren ook wel negatief maar zolang je geen bloed ziet... en ik ben eigenlijk nooit over tijd en dan hoogstens 1 dag. Dus dat was weer janken. Ook weer balen voor jou Edith. Ik heb gister dan toch maar de gyn gebeld en volgende week donderdag moeten we er naar toe. Ben benieuwd.
Jeetje Roos, allereerst welkom maar wat een droevig verhaal. Heb er eigenlijk even geen woorden voor.

Swiepie, ik denk die is nu wel bevallen maar nee hoor. Wat hou jij het spannend zeg.

Volgende keer schrijf ik wel weer wat meer.

Gr. Debby

Bij mij heeft strippen ook gewerkt, Julian was er 6 uur later!
Succes
Lies

Terug
Bovenaan